ROZDANIE!!

środa, 26 marca 2014

Cześć wam!

Z racji tego, że mój blog obchodził wczoraj swoją rocznicę z racji tego organizuję małe rozdanie kosmetyczne. Do wygrania są 4 lakiery, które kupiłam, a nie używałam ich jeszcze ani razu tak na dobrą sprawę, odżywka do rzęs i próbka perfum. Lakiery, które można wygrać to:
Golden Rose Rich Color - nr 19
Avon Speed Dry - Enchanted Siren
Essence - nr 155 Red Ahead
Lady Code, Bell -  fioletowy kolor (niestety nie wiem jaki to numer :c)


A tak oto prezentuje się się cała wygrana :)

ZASADY WZIĘCIA UDZIAŁU W ROZDANIU!

Obowiązkowo:
1. Należy być publicznym obserwatorem mojego bloga. (1 los)
2. Należy polubić fanpage'a mojego bloga. *KLIK* (1 los)
3. Należy dodać podlinkowany baner konkursowy na pasek boczny, bądź napisać post o tym rozdaniu. (baner - 1 los, post - 2 losy)
4.Podać adres e-mail, bo w ten sposób skontaktuję się ze zwycięzcą. 

Dodatkowo:
5. Można polubić mój profil na instagramie *KLIK* (+2 losy)


WZÓR ZGŁOSZENIA DO KONKURSU!
Obserwuję bloga jako:
(nazwa)
FP lubię jako: (imię i 2. pierwsze litery nazwiska)
Dodałam: (baner/post + link do bloga)
* Lubię na instagramie jako: (nazwa)
ADRES E-MAIL (xxxxx@wp.pl)

KONKURS TRWA OD DZISIAJ (26.03.) DO 18.04.2014r. (PIĄTEK) DO PÓŁNOCY. 
1) Organizatorem i sponsorem nagród jestem ja sama.
2) Zwycięzca zostanie wybrany drogą losową, a wyniki ogłoszę w niedzielę 20 kwietnia.

3) Nagrody zostaną wysłane na mój koszt w ciągu 7 dni od otrzymania adresu.
4) Nagrody mogą zostać wysłane tylko na terenie Polski.
5)Pozostawiając komentarz uczestnik akceptuje warunki regulaminu oraz zezwala na upublicznienie danych w przypadku wygranej
6) Do rozdania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami)
+ Jeżeli będzie dość spora liczba chętnych to nagrodzę jeszcze jedną osobę!
Oto baner konkursowy!

ZAPRASZAM DO ZABAWY I ŻYCZĘ WSZYSTKIM POWODZENIA! <3

10 komentarzy:

  1. Zycze powodzneia wszystkim co biora udzia, bo lakiery sa naprade sliczne ! <3
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sama weź udział, może akurat uda CI sie cos zgarnąć :)

      Usuń
  2. Obserwuję bloga jako: agrestaco6
    FP lubię jako: Marta O.
    Dodałam: baner: agrestaco6.blogspot.com
    Niestety nie mam instagrama ;c
    ADRES E-MAIL: martasobie6@o2.pl

    życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga jako: Weronika Durło
    FP lubię jako: Weronika Du
    Dodałam: baner - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/
    * Lubię na instagramie jako: @kaktusowa
    ADRES E-MAIL: aloha_9893@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako: Aśka M
    FP lubię jako: Michalina St
    Dodałam: baner - http://kiyokoshioya.blogspot.com/
    *Na instagramie lubię jako: trueandliberty
    Adres e-mail: damamania@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako : Wiktoria Matkowska
    FP lubię jako : Wiktoria Matkowska
    Baner : http://badz-z-zyciem-na-ty.blogspot.com/
    *Instagram obserwuję jako : pokazsmilaaa
    adres e-mail : wikaeska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje bloga jako:Patrycja Z
    FB lubię jako : Patrycja Zalewska
    Baner:p-zalewska.blogspot.com
    Adres e-mail : patrycjazalewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: Asia Kolankowska
    FP lubię jako: Asia Ko
    Dodałam: http://chcespelniacmarzenia.blogspot.com/
    ADRES E-MAIL Asia_kol123wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne lakiery :3
    jak ci się spodoba to zaparaszam do obserwowania, będe bardzo wdzięczna
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia