ROCZNICA BLOGA! ♥

wtorek, 25 marca 2014

Cześć wszystkim! ♥

Dzisiaj mój blog obchodzi swoje pierwsze poważniejsze święto, a mianowicie swoją pierwszą rocznicę.

Dokładnie rok temu - 25 marca 2013r. pojawił się na tym blogu pierwszy post. Był i jest on fatalny, tak samo jak reszta pierwszych postów, które się tutaj pojawiały. Teraz po upływie tego czasu napisałabym je zupełnie inaczej, no ale czytając to co zostało opublikowane na blogu roku temu to zasłaniam oczy, żeby nie patrzeć na niektóre posty, bo są fatalne. Jednak kilka dni temu zaczynając przygotowania tego postu przejrzałam pierwsze wpisy, to mimo tego, że pod różnymi względami bym je obecnie pozmieniała, czytając je pamiętam większość rzeczy jakby to było kilka dni temu, a nie całe 365 dni wstecz. Pamiętam początki swojej zabawy na blogspocie: pierwsze wyglądy bloga, jednym słowem - okropność, pierwsze komentarze, pierwsi obserwatorzy, pierwsze 1000 wyświetleń, które wtedy było dla mnie ogromnym wyczynem, ale także wiele, wiele innych rzeczy. Nigdy bym nie pomyślała, że będę pisać tutaj dłużej kilka bądź kilkanaście dni, a jednak. Jestem już tutaj 365 dni! Przez ten czas zmieniał się wygląd bloga bardzo dużo razy, zmieniał się także jakiś mój styl co do pisania notek. Dzięki blogowaniu zmieniło się także wiele rzeczy w  moim życiu. Nie tylko dzięki pisaniu tutaj, ale jeszcze z innych przyczyn bardziej poznałam samą siebie, swoje lepsze jak i słabsze cechy. Stałam się trochę bardziej otwarta na nowe rzeczy. Przestałam się mniej przejmować tym mówią i myślą o mnie inne osoby. Dzięki blogowi poznałam wiele świetnych osób: blogerek, ale i nie tylko. Z wieloma osobami piszę smsy, wiadomości na facebooku, a z niektórymi nawet listy, których dawniej nigdy wcześniej nie wysyłałam. Teraz jednak sprawiają mi bardzo dużo radości. :)

W ciągu tego roku osiągnęłam: Ponad 20500 wyświetleń na blogu, 170 obserwatorów, ponad 190 postów i prawie 2000 komentarzy za co wam bardzo, bardzo dziękuję, bo to dzięki wam osiągnęłam takie statystyki! Jesteście najlepsi! ♥
Liczbę wyświetleń dzisiaj zamazałam, ponieważ jest ich dzisiaj mało, ponieważ dawno nic tutaj nie pisałam z powodu braku czasu, niestety.
Chciałam dziś wybrać się na jakieś zdjęcia na dworze, jednak pogoda na to mi nie pozwoliła. Niby wiosna już jest, a dziś wracałam ze szkoły podczas padającego śniegu, ech..  jednak przysłowie w marcu jak w garncu się sprawdza.. W tamtym roku o tej porze też był śnieg, a nawet było go dość sporo.

marzec 2013 / sierpień 2013 / luty 2014
Aż tak bardzo to się nie zmieniłam chyba przez ten rok, prawda? :)
Jutro zamiast cytatowych inspiracji pojawi się konkurs z okazji urodzin u mnie na blogu, a inspiracje dodam w czwartek. A teraz lecę posprawdzać wasze blogi. Trzymajcie się!

9 komentarzy:

  1. Gratuluje ♡


    http://tinnqu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej, gratuluję, że zaszłaś tak daleko i sprawia Ci to przyjemność. Obyś szybko nie skończyła blogować! :)

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje :) to ze posty byly inne to znaczy ze zmieniłas się na lepsze i masz dowod swojej wprawy jaką nabylas ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, gratulacje <3 śliczne te trzy zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :**
    Życzę dalszych sukcesów ^^
    Zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję rocznicy :) wspaniałe statystki <3
    oby sukcesy szły dalej! :)
    u mnie też padał śnieg podczas powrotu ze szkoły, ale pogoda ma sie ocieplić :)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roczku :)) Ja obchodziłam rok bloga 1 marca ;))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia