Przedłużony weekend.

poniedziałek, 10 marca 2014

Cześć wszystkim! Co tam u was? Ja spędzam dziś praktycznie cały dzień w łóżku, bo nie najlepiej się czuję. Nie poszłam do szkoły, więc mogłam sobie pospać trochę, no ale co innego robić, gdy nie ma się na nic siły? Niestety nic... Planowałam poświęcić więcej czasu na bloga dziś, niestety jednak przez to, że ledwo żyję nic mi nie wyszło z moich planów.. Mam nadzieję, że jutro będę się lepiej już czuła i pójdę normalnie do szkoły, bo mimo wszystko, nie lubię nadrabiać zaległości w domu. W dodatku na dziś miałam zaplanowane kilka sprawdzianów, które będę musiała napisać. Na jutro mam zaplanowane 2 kartkówki, wiersz na polski i poprawę z matmy, więc jeżeli nie pójdę do szkoły to czekają mnie kolejne sprawdziany do napisania w innym terminie. Ale mam nadzieje, że jutro mimo wszystko będę się czuła w miarę okej i z ogromną liczbą różnego rodzaju tabletek przeżyję kolejne dni. :)
Pogoda za oknem piękna, wiosnę czuć już prawie w 100%. Uwielbiam takie słoneczne dni! Aż chce się włożyć cieńszą kurtkę, jakieś lżejsze buty i wyjść na jakiś spacer. Jednak aktualnie nawet taka pogoda za oknem nie jest w stanie żebym wróciła do 'świata żywych'. Mój plan na teraz? Spokojna muzyka, wiersz na polski i ewentualnie wok, jeżeli uda mi się to ogarnąć przez godzinę będzie dobrze. 


Życzę wam miłego dnia! ;)

17 komentarzy:

  1. tez dzis mam wolne. zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także, dziś nie poszłam ponieważ chorowałam i jutro chyba też nie ide .

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam jutro poprawę z matmy ;c kuruj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wszystko dobrze, a u Ciebie raczej nie... Życzę zdrówka ♥
    ______________________
    Zapraszam do mnie:
    http://anonymous-angelika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda jest piekna. Zdrowcia i miej nauki
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę zdrowia :)


    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powrotu do zdrowia ;D Pogoda jest cudowna, ja j=na niczym poza wiosną nie potrafie się skupić ;3
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki ;**
    http://normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com/2014/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja takze dzis sie nie najlepiej czuje :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się obudziłam dzisiaj z wielkim katarem i kaszlem, lecz poszłam do szkoły.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście dzisiaj jest śliczna pogoda ;D
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś weszła na ten post- http://lemadreams.blogspot.com/2014/03/oh-my-god-i-just-love-these-clothes.html i poklikała w linki Sheinside :) Bardzo mi na tym zależy ponieważ staram się o współpracę ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się wczoraj źle czułam ,ale dzisiaj już lepiej.
    Jutro mam sprawdzian z fizyki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowia!!! ja niedawno wyzdrowiałam.... :P Miłego wieczoru :)
    Zapraszam oto-nowa-scena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowiej jak najszybciej ! ;)) Pozdrawiam.

    Zapraszam ---> http://gabi1902.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się źle czuję ;/
    Chyba jakaś grypa! ;D
    Zdrowiej ;*
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrówka życzę,mnie też coś od tygodnia łapie,katar,kaszel ;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia