Pierwszy dzień wiosny / wywiadówka

piątek, 21 marca 2014

Hej kochani!
Dawno nie pisałam postu o tym co u mnie słychać, w sumie to nawet o tym nie wspominałam przy ostatnich tematycznyh postach. Ostatni taki dość typowo opowiadający co u mnie pojawił się w zeszłą sobotę, więc dość dawno, dlatego dziś przyszła pora na taki post. Po dość ciężkim tygodniu pod prawie każdym możliwym względem w końcu mogę cieszyć się z długo wyczekiwanego weekendu. Chociaż jeżeli pomyślę, że muszę ogarnąć trochę rzeczy do szkoły na przyszły tydzień to wiem, że weekend będzie zbyt krótki na to wszystko. Jednak bardzo się cieszę z jednej jutrzejszej rzeczy, a raczej jednego spotkania. Mimo tego, że jutro sobie nie będę mogła zbyt długo pospać, jednak bardzo się cieszę na to spotkanie. Tym bardziej po tym, co było w ferie. :) Muszę także ogarnąć w weekend posty na przyszły tydzień, bo będą one inne niż zwykle, a dlaczego to przekonacie się w tygodniu. A teraz przejdę do rzeczy z tytuł posta, ale zacznę od tej drugiej części. Jak się można domyśleć miałam dziś wywiadówkę, na którą musieliśmy przyjść z rodzicami, ponieważ dyrektor tłumaczył wszystkim wszystko co dotyczyć będzie naszej matury oraz tego jakie przeemioty będziemy mieli rozszerzone. W wielu szkołach ponadgimnazialnych są klasy o różnych profilach np. klasy humanistyczne bądź biologiczno-chemiczne. I w tych klasach nacisk kładzie się na te przedmioty tj. np w przypadku klas bio-chem, przedmioty rozszerzone to biologia i chemia.  U nas, z racji tego, że chodzę do liceum ogólnokształcącego nie ma takiego podziału.  W pierwszej klasie wszyscy mamy wszystkie przedmioty na poziomie podstawowym, a dopiero od 2. klasy mamy przedmioty typowo przygotowujące do matury. Miał być podział na dwie grupy tj. ma II LO, jednak będziemy mieli inaczej,  ponieważ gdyby były tylko dwa 'profile' to ciężko byłoby wszystkim przypasować, dlatego będziemy mieć inaczej, ponieważ będziemy mogli sobie wybrać przedmiot jaki będziemy chcieli mieć,  oczywiście mamy przedmioty,  z ktorych możemy wybrać.  Całą klasą będziemy się spotykać na podstawowych, obowiązkowych dla każdego przedmiotach: polskim, matematyce, językach obcych, religii, wf i na historii, którą będziemy mieli wszyscy. A na przedmioty rozszerzone będziemy mieć mieszane składy klas, tak jak w amerykańskich szkołach :) Mam nadzieję, że coś z tego zrozumieliście,  a jezeli nie, to coś więcej może przygotuję w osobnym poście. Co wy na to? Ogólnie po zebraniu nie jest najgorzej.  Oceny z większości przedmiotów mam dobre a z niektórych nawet i baardzo dobre. Kulejemi tylko polski i pp, no ale bic dziwnego jak cała klasa dostaje na czerwono oceny niedostateczne, ale z tym to już dłuższa historia, ale nie na bloga, ponieważ zbyt dużo osób z mojej szkoły to czyta..
A teraz przejdę do pierwszej części tytułu jaki nosi ten post. Mianowicie dziś obchodzimy pierwszy dzień kalendarzowej wiosny. Z okazji tego dnia  u nas w szkole były rozgrywane finałowe mecze LogimLigi, czyli meczy w piłkę nożną oraz mecze dziewczyn. Z racji tych meczy przepadły mi 2 lekcje, a później przenosiliśmy krzesełka do klasy żebyśmy z rodzicami zmieścili się na zebraniu w jednej klasie. 
A oto kilka zdjęć z tego, co działo się dzisiaj u nas w szkole z okazji pierwszego dnia wiosny :)


A Wy jak spędzaliscie dzisiejszy dzień?  :)

9 komentarzy:

  1. Ja dziś spędziłam mile dzień , luźne lekcje i krótkie bo nie na wszystkich byłam . I później pojechałam do dentysty XD.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie za to, że opuszczaliśmy godziny wychowawczyni załatwiła nam lekcje, więc nawet nie fatygowałam się do szkoły. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah..ta szkoła.Ja spędziłam dzień w domu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas wczoraj też było w szkole luźno i były apele. ;/

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas był mecz siatkówki, nauczyciele vs uczniowie xD
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiejszy dzień spędzam na leniuchowaniu, no bo w końcu mamy weekend :)

    Miło mi będzie jeżeli skomentujesz nowy post! :)
    ♥ Napisz w komentarzu 5 rzeczy bez których nie możesz żyć ♥

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/03/without-that-i-cant-live.html

    OdpowiedzUsuń
  7. W LO w moim mieście też mają mieć taki 'amerykański' tryb nauki, ale z tego co się orientuję to nie za bardzo się to podoba, szczególnie nauczycielom...
    A piątek spędziłam w łóżku, bo jestem chora :/

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas w szkole cały Dzień Wiosny spędziliśmy na dworze, jako ze pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia