Odpowiedzi na wasze pytania!

niedziela, 2 marca 2014

Hei, Hei ♥
Tak jak obiecywałam, dziś pojawią się odpowiedzi na zadawana przez was pytania w tym poście. Jest wiele pytań dotyczących bloga, mniej innych rzeczy, co mnie bardzo cieszy. Więc, żeby nie przedłużać, bo na pewno wiele osób jest bardzo ciekawych jakich to odpowiedzi udzielę na poszczególne pytania. Miłego czytania wam życzę. :)

1.Zrobisz kiedyś boyfriend tag?
Szczerze mówiąc to o tym nie myślałam, jednak myślę, że w przyszłości taki post może się pojawić. :)
2.Co cenisz w ludziach?
W ludziach cenię wiele rzeczy, ale przede wszystkim są to takie cechy jak: uczciwość, zaufanie, poczucie bezpieczeństwa, chęć pomocy innym oraz wyrozumiałość dla drugiego człowieka.
3.Co Cię denerwuje?
Denerwuje mnie strasznie dużo rzeczy, różnych zachowań.. Jednak najbardziej to chyba osoby, które nie potrafią zająć się swoim własnym życiem, tylko wpychają swoje przysłowiowe 3 grosze w życie innych.
4.Ulubiony wykonawca?
Chyba nie mam ulubionego.
5.Dobrze się uczysz?
Tak
6.Dlaczego prowadzisz bloga?
Prowadzę go, ponieważ nie potrafię obecnie bez niego funkcjonować. Jest on bardzo ważną częścią mojego życia, przez ten okres czasu przez jaki tutaj piszę, wiele rzeczy się zmieniło w moim życiu, głównie to ja się zmieniłam dzięki blogowi.
7.j.niemiecki czy j.angielski?
Języki obce to nie są przedmioty, które uwielbiam, jednak wolę angielski, mimo tego, że lepsze oceny mam z niemieckiego. :)
8. Od kiedy prowadzisz bloga?
Bloga prowadzę prawie od roku, 25. marca minie dokładnie rok od jego założenia.
9. Ulubiona blogerka?
Mimo tego, że czytam wiele blogów pisanych przez naprawdę świetne blogerki, to nie mam swojej ulubionej.
10. Ulubiony bloger?
Ulubionego blogera nie mam. Pewnie dlatego, że czytam mało blogów pisanych przez blogerów, a nie przez blogerki.
11. Kto na co dzień jest Twoją inspiracją?
Jan Paweł II

12. A kto w blogowaniu?
W blogowaniu swoją inspiracją jestem ja sama, moje życie, moja głowa często pełna pomysłów co by tu dodać, co by tu napisać :)
13. Co daje Ci blogowanie?
Blogowanie daje mi oderwanie się od rzeczywistości. (Oczywiście te słowa padają w metaforycznym znaczeniu, bo tak naprawdę nie da się oderwać od rzeczywistości.) Blogowanie daje mi także wiele radości, a gdy uda mi się osiągnąć jakiś swój mały cel na blogu, wtedy radość jest ogromna.
14. Czego się nauczyłaś blogując? 
Blogując nauczyłam się bardziej wyrażać siebie, swoje uczucia. Nie jestem już teraz taką bardzo spokojną Dominiką, a przynajmniej nie zawsze jestem taka grzeczna, bo potrafię czasami pokazać swoje różki. :) Nauczyłam się także dążyć po swoje cele i marzenia nie patrząc na to co mówią inni, a jeżeli patrzę na komentarze innych to staram się nie brać ich aż tak bardzo do serca jak kiedyś, bo wiem, że nie można patrzeć na opinie innych w wielu sprawach, głównie gdy te osoby chcą sprowadzić cię na 'dno'.
15. Jakich zachowań nie lubisz?
Nie znoszę kłamstwa, chamstwa, uznawania siebie za pępek świata, za osobę perfekcyjną i idealną (a takich przecież nie ma), za osobę najlepszą we wszystkim. Nienawidzę także, gdy ktoś poniża innego człowieka, ach.. od razu w głowie pojawia mi się pewien obrazek, który wolę przemilczeć.
16. Jak wyglądały twoje początki na blogu ?
Moje początki na blogu były fatalne. Okropny wygląd bloga (oczywiście do czasu aż mi go nie zmieniła pewna blogerka), fatalne posty, często pisane na szybko i bez większego myślenia nad tym co piszę. Kilka postów dziennie, które nie miały sensu, bardzo mała liczba zdjęć na blogu, zero komentarzy, słabe statystyki.. Fatalny początek, jednak cieszę się, że wytrwałam w blogowaniu mimo tak złego początku. :)
17. Czy miałaś kiedyś myśli o osunięciu bloga ?
Tak, miałam wiele takich myśli na początku mojej zabawy z blogiem, jednak nie były one zbyt długotrwałe.
18.Czy blog zmienił coś w Twojej osobowości/charakterze ?
Jak wspominałam już we wcześniejszych odpowiedziach, blog zmienił wiele rzeczy w moim charakterze.
19. Masz takie dni kiedy brakuję Ci weny na posty ?
Takie dni żebym całkowicie nie miała weny na post to raczej nie, jednak czasami mam takie dni, gdy nie mogę wcale zebrać do kupy tego wszystkiego co chciałabym napisać w danym poście.
20. Wolisz psy czy koty ?
Lubię i koty, i psy, jednak chyba bliższe są mi psy :)
21. Musisz spędzić tydzień na bezludnej wyspie. Możesz wziąć ze sobą tylko jedną osobę. Sama czy z kimś? I dlaczego?
Muszę przyznać, że to pytanie strasznie mnie zaintrygowało :) Wybranie jednej osoby jest dość ciężkie. Rozważałam też opcję samotnego spędzenia tego czasu, jednak nie, nie jestem typem samotnika i muszę mieć kontakt z jakimiś osobami. Stwierdziłam, że najlepszą osobą na taki wyjazd byłaby moja mama. A dlaczego? Dlatego, że jest dla mnie bardzo ważną osobą w życiu!
22. Co spodobało Ci się w Sarbinowie?
Mogłabym odpowiedzieć jednym słowem - wszystko. Wszystko było wspaniałe: dziewczyny, które poznałam, konferencje z siostrami, spacery nad morzem, sesja do GN, film "Odważni" i przede wszystkim to, że chociaż tam mogłam zapomnieć o codzienności i skupić się myślami na sobie, a nie na innych :)
23. Czy kiedyś chciałaś być modelką?
Kiedyś, jak byłam mała to tak. Uwielbiałam zakładać jakieś dziwne ubrania z szafy mamy, cioci czy kuzynek i chodzić i pokazywać się innym. No ale pewnie większość z nas chciała być modelką bądź piosenkarką w dzieciństwie :)
24. Umiesz robić szpagat?
Nie, chociaż chciałabym go potrafić.
25. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
W sumie to chyba zwykła ciekawość jak to jest pisać na blogspocie. W tamtym czasie znudził mi się trochę photoblog i chciałam spróbować czegoś nowego. :)

26. Do jakiego fandomu należysz?
Nie należę do żadnego fandomu.

Dziękuję za wszystkie zadane pytania: Patrycji, Agacie, Weronice, Justynie, Wiolce, Ani oraz drugiej Agacie i drugiej Justynie. Niektóre z nich się powtarzały, więc nie odpowiadałam na nie po kilka razy. Mimo tego i tak zadałyście mi dość sporo ciekawych pytań, za co jeszcze raz bardzo , bardzo dziękuję :*

Oj tak.. Niestety, już dziś kończy się czas 2-tygodniowego odpoczynku i jutro czas wrócić do szkoły. Koniec spania do 11 czy 12.. Jutro pobudka max. 6:30, więc będę miała z tym pewnie jakiś problem rano. W dodatku wcale mnie pociesza mnie fakt, że jutro mam pracę klasową z pp, we wtorek kartkówkę z woku, a jeszcze któregoś dnia test z polskiego.. Minęły 2 tygodnie ferii a lektury niedokończone, no ale jeszcze trochę czasu jest. A tymczasem biorę się za lekcje, bo jak to zwykle ja zostawiłam większość zadań na ostatnią chwilę.
A jak wasze nastroje przed jutrzejszym poniedziałkiem? Czy ktoś się cieszy z jutrzejszego powrotu do szkoły po feriach? 

UDANEJ NIEDZIELI! ♥

16 komentarzy:

  1. Nawzajem ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pozytywne odpowiedzi..♥♥♥ Mam ochotę to w kółko czytać ;D

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tak, że czasami nie potrafię napisac wszystkiego w jednym poście, bo nie umiem zebrac wszystkiego w jedno :P

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O moje pytania pierwsze :D Nawet mi nie mów..tak mi się nie chce wracać do szkoły..:(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niecodzienna inspiracja, ale to dobrze, że wzorujesz się na takiej osobie :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niecodzienna inspiracja. Ja szczerze mówiąc jakoś nie potrafię się określić co do osoby która mnie inspiruje, nie potrafię nawet określić sie co do swojej wiary. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog!
    ~ zapraszam do mnie ~

    www.niktniewidzi.blogspot.com/



    /pomożesz dobić do 250 obserwatorów? :)
    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety to już koniec odpoczywania, czas wrócić do szkoły ;c oo, śliczny nagłówek ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne odpowiedzi. podoba mi się odpowiedź na osobę która Ciebie inspiruje, szczera odpowiedz :) zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to kliknij w baner Firmoo lub Sheinside. Z Góry dziękuję :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super odpowiedzi. Boski, blog, widać jak wiele serca w niego wkładasz. ♥
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. myślałaś już o kierunku studiów?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne odpowiedzi, miło się czytało(:

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja koniec ferii miałam już dwa tygodnie temu, wiec ten poniedziałek nie był dla mnie aż taki trudny. Wszyscy wiemy jednak, że to nic przyjemnego :<
    Spodobały mi sie odpowiedzi na pytania, są przede wszystkim przemyślane i wyczerpujące. Brawo!

    http://sometimesihatex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa inspiracja :d

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w SHEINSIDE? ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do LBA ♥ Więcej informacji znajdziesz na moim blogu :)
    http://everything-you-need010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia