Fatalna pogoda i...

sobota, 15 marca 2014

Cześć wszystkim! 
Wybaczcie dwudniowa przerwę na blogu, jednak przez ten czas nie miałam zbytnio dostępu do laptopa, ale także nie miałam zbyt dużo siły na siedzenie i patrzenie się w ekran laptopa czy bądź to nawet ekran telewizora, ponieważ od czwartku znów nie najlepiej się czuję, jednak teraz dopada mnie coś innego, coś gorszego nawet, mianowicie mam coś z migdałkami. Od wczorajszego wieczora jest coraz gorzej, a przynajmniej. Czuję okropny ból gardła, mam powiększone węzły chłonne głównie z prawej strony, ech.. ledwo przełykam cokolwiek innego niż wodę, a odkąd wróciłam dziś od babci męczę się z gorączką ponad 37,5 stopnia, więc jest fatalnie.. Więc w poniedziałek popołudniu czeka mnie obowiązkowa wizyta u lekarza, bo sama się z tego raczej nie wyleczę, niestety.. Weekend na tabletkach, dużej liczbie różnych tabletek i 'elkisirów' żeby chociaż troszkę było lepiej..
Tytuł posta mówi sama za siebie, dzisiaj była fatalna pogoda. Porównując ją z pogodą z ostatniego tygodnia, to zmieniła się o 180 stopni.. Jest strasznie zimno, wiał przez cały dzień straszny wiatr, który wiał tak mocno, że mało co głowy nie urwał.. i wyrządził szkody w centrum miasta.. Dzisiaj z chęcią nie ruszałabym się z domu przez tą pogodę, jednak najpierw musiałam iść na spotkanie do bierzmowania, którego nie będzie u nas w kościele i pójdzie do niego bardzo mało osób z naszego rocznika, bo ksiądz powiedział, że dopuści baardzo mało osób.. Ogólnie w tym roku jest straszne zamieszanie z tym bierzmowaniem, ale to mogłabym o tym pisać i pisać, ale w tym poście to na pewno nie jest na to czas. Później byłam trochę u babci z rodzicami u babci, pewnie zostałabym w domu, gdyby nie fakt, że przyjechał Łukasz z Anglii, a dawno się nie widzieliśmy, więc była to dobra okazja, żeby zobaczyć się z kuzynem. ;)
A teraz wracam do dalszego chorowania, nadrobię zaległości w komentowaniu waszych blogów,oczywiście na tyle, na ile wytrzymają moje oczy. A później może obejrzę jakiś film, no ale to się jeszcze okaże. Tak przy temacie filmów, to oglądałam w ostatnim czasie kilka dość ciekawych filmów i pomyślałam, żeby zamieścić tutaj ich recenzję, co o tym myślicie? Napiszcie mi swoje zdanie w komentarzu. ;)

A tymczasem życzę wam udanego wieczoru i miłej niedzieli! :*

12 komentarzy:

  1. Jestem za tym, żebyś umieściła tu recenzję filmów ;) Pogoda rzeczywiście jest bardzo nieciekawa, ja nawet nie miałam prądu przez większość dnia, bo przez ten okropny wiatr zerwało linię ;/ Zdrowiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także u mnie brzydka pogoda! ;c

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fatalna pogoda!!! tak zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też jest fatalna pogoda, cały czas pada i wieje wiatd ! ;c
    + Sliczna jestes ! <3 Obserwuej jzu Twojego bloga juz od dawna.
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/2014/03/lazy-day.html <-- wpadnij na posta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej kochana! Czekam na recenzje ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. masz przepiękne oczy <3
    zapraszam do mnie :)
    http://eyes-zuzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej kochana,czekam na recenzje ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też okropna pogoda ;x deszcz i silny wiatr :/

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna notka! Przyjemnie się czytało

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam na konkurs
    http://pequena-a-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. o jejku to zdrowiej nam tam!
    sliczne to drugie zdjecie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdrowiej. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia