Cytatowe inspiracje!

środa, 12 marca 2014

H e e j o ł ! 
A może i powinnam zacząć: Dobry wieczór? Tak, aktualnie to przywitanie bardziej pasuje mi do pory dnia, no ale to nieistotne. Miałam dodać dziś post wcześniej jednak nie miałam dostępu wcześniej do komputera. Wczoraj nie poszłam jeszcze do szkoły, bo nie czułam się jeszcze najlepiej, dzisiaj już co innego, mimo, że nie czułam się fantastycznie to postanowiłam iść do szkoły, żeby nie mieć większych zaległości. Miałam dziś tylko 4 lekcje, ponieważ później wszyscy miejscowi ode mnie z klasy byli zwolnieni, bo później musieliśmy iść do ośrodka kultury na jakiś kurs informatyczny, bo prawdopodobnie mają nam dać nowe komputery do szkoły i większość uczniów, jak i nauczycieli odbywa ten kurs. Co do trudności tego kursu są to podstawy pracy z komputerem, czyli nie trzeba nas uczyć tego jak włączyć i wyłączyć komputer, czy otworzyć przeglądarkę internetową żeby wyszukać jakąś informację, dlatego ten kurs był tylko takim 'zabijaczem' czasu na dzisiejsze popołudnie. Jednak nie było najgorzej można było sobie porozmawiać trochę, a później mieliśmy obiad i po nim poszliśmy do domu. Przy okazji pozdrawiam Paulinę, bo później zapomnę. ;) Po powrocie ogarnęłam trochę lekcje, przepisałam do końca zeszyty z poniedziałku i wtorku, a później poszliśmy z Krystianem na spacer. Taka piękna pogoda dziś była, to szkoda było mi marnować czas na siedzenie w domu. Ten spacer bardzo dobrze mi zrobił, oderwałam się chociaż na chwilę od tego wszystkiego co otacza mnie od kilku dni, od tego przez co męczę się ostatnimi czasy i od tego czego mam już dość przez kilka dni. Był mi bardzo potrzebny taki długi spacer, za co bardzo chciałabym tu podziękować! ♥ 

Ach.. Ten post miał być zupełnie o czymś innym, jednak mi to nie wyszło, bo za bardzo rozpisałam się w tym to czytaliście (bądź nie) powyżej. Mianowicie w tym poście miały być i będą niżej obrazki z cytatami, myślami bądź sytuacjami, które jakoś weszły mi w głowę dziś jak i parę dni wcześniej przeglądając strony takie jak: demotywatory, temyśli, besty itp. Nazwałam ten post "Cytatowe inspiracje" i zastanawiam się nad zrobieniem serii takich postów, oczywiście o ile wam się to spodoba. Więc zapraszam do dalszego czytania i oglądania tego posta. Mam nadzieję, że wam sie spodobają te cytaty i myśli.

I jak wam się podobają cytaty, myśli, sentencje ujęte na tych zdjęciach? Chcielibyście więcej tego typów postów? Może wprowadziłabym serię "cytatowych inspiracji" raz w tygodniu, bądź raz w miesiącu? Piszcie mi w komentarzach swoje zdanie na ten temat! ;)

DOBRANOC WSZYSTKIM UDANEGO CZWARTKU ŻYCZĘ KOCHANI!
<3


12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten post :)
    Cytaty są swietne :)
    Jestem za takimi postami :)
    Na naszych blogach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób takie posty,to dobry jest pomysł ;) Cytaty świetne ;]
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się to przedostatnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetneee , serio . Uwielbiam takie cytaty ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podbudowujące cytaty!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)
    http://alanja.blogspot.com/2014/03/zawsze-coca-cola.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na post, cytaty są ciekawe :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne cytaty, mega prawdziwe i motywujące... :)

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam czytać cytaty ! są świetne ♥
    Tak, o wiele więcej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam i czytam. :* Szkoda, że tak mało, ale są jeszcze 2 części. Czekam na 4. ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia