Cytatowe inspiracje #2

środa, 19 marca 2014

Hej wam!
Tydzień temu na blogu pojawił się post zatytułowany "Cytatowe inspiracje!", jeżeli ktoś go nie widział zapraszam TU  Pomysł na ten post, a raczej na jego serię powstał dość spontanicznie. Po komentarzach pod postem z zeszłego tygodnia pisaliście mi, że seria z takimi cytatami wam się podoba, dlatego postanowiłam dodawać takie posty w każdą środę. Co o tym myślicie? Moim zdaniem to nie będzie za często, ponieważ będą się tu pojawiały różne cytaty i sentencje, będę je także dzieliła na kategorie i czasami właśnie będą się pojawiały tylko cytaty z danej kategorii bądź danej strony. Dzisiaj mam dla was 10 obrazków z różnego rodzaju cytatami ze strony: temyśli. Mam nadzieję, że posty z takimi cytatowymi inspiracjami wam się spodobają. Jeżeli byście chcieli jakiś zmian w tej serii postów, to napiszcie mi to w komentarzu.
A teraz życzę wam miłego wieczoru i zapraszam was do czytania cytatów. ;)

Podobają się wam cytaty? ;)
Zapraszam także na ostatni post z recenzją filmu "Dla niej wszystko" - klik

9 komentarzy:

  1. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty już znasz moje zdanie na ten temat :* Uwielbiam ich cytaty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają <3.
    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne i motywujące cytaty, na prawdę !!!
    Super akcja z takimi postami :>>
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje,bardzo mi się podobają,a cytaty są motywujące!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cytaty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne inspiracje. Szkoda, że tak mało. :C Ale nic.

    http://kajutekun-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia