Instagram mix!

poniedziałek, 31 marca 2014

HEJ WAM!
Już dziś ostatni dzień marca, czyli tak jak zwykle na koniec miesiąca wstawiam na bloga mix zdjęć z mojego instagrama. Lubię czytać takie posty na innych blogach, więc mam nadzieję, że wam też się takie podobają. ;)
#Słoneczko #Kosmetyki AVON #Sama Słodycz #Prezent na Dzień Kobiet od K. ♥
#Uśmiech #Blogowy zeszyt #Rowerki z N. ♥ #fizyka
#Kamil mistrz  #Tulipan od chłopaków z klasy #Informator licealisty #Rok bloga ♥
Tu jest tylko mały zarys marcowych zdjęć na instagramie. Na więcej zapraszam TU -> KLIK


A teraz idę poprzeglądać wasze blogi, a później może znajdę trochę wolnego czasu na nadrobienie zaległości w zeszycie blogowym.
Trzymajcie się i do kolejnego posta! ♥

Czytaj dalej »

weekEND

niedziela, 30 marca 2014

Cześć wam!
Weekend, weekend i już po weekendzie. Minął mi on strasznie szybko, nie zdążyłam się obejrzeć a już było dzisiaj po 21. Wczoraj prawie cały dzień spędziłam poza domem. Najpierw spotkanie do bierzmowania, które teraz będziemy mieć w każdą sobotę (bardzo fajnie, nie ma co..), później poszłam z Olą na halę oglądać zawody wzwyż, które skończyły się pięknym wynikiem i nową życiówką Bartka, a później wybrałam się na herbatkę i po kosmetyki do Natalii. Po powrocie już mi się nic nie chciało dlatego cały wczorajszy wieczór spędziłam przed telewizorem, ponieważ wieczorem nie miałam już wtedy dostępu do komputera.. Cały dzień miałam jak najbardziej udany, pełen luz i odpoczynek od codziennej rutyny, czyli coś, co było mi bardzo potrzebne! Dzisiejszy dzień, a w szczególności wieczór spędziłam w bardzo dobrym towarzystwie, za co bardzo dziękuję! Ten weekend minął mi strasznie szybko, ba.. zdecydowanie za szybko. Miałam ogarnąć więcej rzeczy na blogu przez te 2 dni, a tak naprawdę to nie zrobiłam nic, zaniedbałam go tylko, ale jeżeli jest taka piękna pogoda na dworze to aż żal jej nie wykorzystywać na siedzenie przed komputerem. Mam nadzieję, że w tym tygodniu też będzie tak cieplutko, bo zapowiada się cudowny weekend! W tygodniu mam nadzieję, że pogoda także będzie sprzyjająca na rowerki, tak jak w środę z Natalą, gdy przejechałyśmy ponad 30 km - coś pięknego. Ostatnio na rowerach byłam w wakacje, więc dość dawno, a uwielbiam jeździć. Teraz czekam już na wakacje i na codzienne bądź prawie codzienne wypady rowerowe.
Trzymajcie teraz kilka zdjęć ze środowych rowerów, a ja lecę spakować się na jutro do szkoły i powtórzyć coś z biologii na kartkówkę, która rozpoczyna masę kartkówek przez cały tydzień :/

 TRZYMAJCIE SIĘ! ♥


Czytaj dalej »

Cytatowe inspiracje #3

czwartek, 27 marca 2014

CZEŚĆ WSZYSTKIM!
Dziś przychodzę do was z kolejnym postem z serii "Cytatowe inspiracje". Wiem, że planowo powinien on się pojawić wczoraj, jednak wtedy dodałam post z rozdaniem, na które zapraszam! *klik*, dlatego jego dodanie przesunęłam na dziś. W tym poście pokażę wam cytaty i inspiracje o przyjaźni! A więc nie przedłużając życzę wam miłego oglądania i czytania. :)

Jak wam się podobają cytaty z tego posta? ♥


Czytaj dalej »

ROZDANIE!!

środa, 26 marca 2014

Cześć wam!

Z racji tego, że mój blog obchodził wczoraj swoją rocznicę z racji tego organizuję małe rozdanie kosmetyczne. Do wygrania są 4 lakiery, które kupiłam, a nie używałam ich jeszcze ani razu tak na dobrą sprawę, odżywka do rzęs i próbka perfum. Lakiery, które można wygrać to:
Golden Rose Rich Color - nr 19
Avon Speed Dry - Enchanted Siren
Essence - nr 155 Red Ahead
Lady Code, Bell -  fioletowy kolor (niestety nie wiem jaki to numer :c)


A tak oto prezentuje się się cała wygrana :)

ZASADY WZIĘCIA UDZIAŁU W ROZDANIU!

Obowiązkowo:
1. Należy być publicznym obserwatorem mojego bloga. (1 los)
2. Należy polubić fanpage'a mojego bloga. *KLIK* (1 los)
3. Należy dodać podlinkowany baner konkursowy na pasek boczny, bądź napisać post o tym rozdaniu. (baner - 1 los, post - 2 losy)
4.Podać adres e-mail, bo w ten sposób skontaktuję się ze zwycięzcą. 

Dodatkowo:
5. Można polubić mój profil na instagramie *KLIK* (+2 losy)


WZÓR ZGŁOSZENIA DO KONKURSU!
Obserwuję bloga jako:
(nazwa)
FP lubię jako: (imię i 2. pierwsze litery nazwiska)
Dodałam: (baner/post + link do bloga)
* Lubię na instagramie jako: (nazwa)
ADRES E-MAIL (xxxxx@wp.pl)

KONKURS TRWA OD DZISIAJ (26.03.) DO 18.04.2014r. (PIĄTEK) DO PÓŁNOCY. 
1) Organizatorem i sponsorem nagród jestem ja sama.
2) Zwycięzca zostanie wybrany drogą losową, a wyniki ogłoszę w niedzielę 20 kwietnia.

3) Nagrody zostaną wysłane na mój koszt w ciągu 7 dni od otrzymania adresu.
4) Nagrody mogą zostać wysłane tylko na terenie Polski.
5)Pozostawiając komentarz uczestnik akceptuje warunki regulaminu oraz zezwala na upublicznienie danych w przypadku wygranej
6) Do rozdania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami)
+ Jeżeli będzie dość spora liczba chętnych to nagrodzę jeszcze jedną osobę!
Oto baner konkursowy!

ZAPRASZAM DO ZABAWY I ŻYCZĘ WSZYSTKIM POWODZENIA! <3
Czytaj dalej »

ROCZNICA BLOGA! ♥

wtorek, 25 marca 2014

Cześć wszystkim! ♥

Dzisiaj mój blog obchodzi swoje pierwsze poważniejsze święto, a mianowicie swoją pierwszą rocznicę.

Dokładnie rok temu - 25 marca 2013r. pojawił się na tym blogu pierwszy post. Był i jest on fatalny, tak samo jak reszta pierwszych postów, które się tutaj pojawiały. Teraz po upływie tego czasu napisałabym je zupełnie inaczej, no ale czytając to co zostało opublikowane na blogu roku temu to zasłaniam oczy, żeby nie patrzeć na niektóre posty, bo są fatalne. Jednak kilka dni temu zaczynając przygotowania tego postu przejrzałam pierwsze wpisy, to mimo tego, że pod różnymi względami bym je obecnie pozmieniała, czytając je pamiętam większość rzeczy jakby to było kilka dni temu, a nie całe 365 dni wstecz. Pamiętam początki swojej zabawy na blogspocie: pierwsze wyglądy bloga, jednym słowem - okropność, pierwsze komentarze, pierwsi obserwatorzy, pierwsze 1000 wyświetleń, które wtedy było dla mnie ogromnym wyczynem, ale także wiele, wiele innych rzeczy. Nigdy bym nie pomyślała, że będę pisać tutaj dłużej kilka bądź kilkanaście dni, a jednak. Jestem już tutaj 365 dni! Przez ten czas zmieniał się wygląd bloga bardzo dużo razy, zmieniał się także jakiś mój styl co do pisania notek. Dzięki blogowaniu zmieniło się także wiele rzeczy w  moim życiu. Nie tylko dzięki pisaniu tutaj, ale jeszcze z innych przyczyn bardziej poznałam samą siebie, swoje lepsze jak i słabsze cechy. Stałam się trochę bardziej otwarta na nowe rzeczy. Przestałam się mniej przejmować tym mówią i myślą o mnie inne osoby. Dzięki blogowi poznałam wiele świetnych osób: blogerek, ale i nie tylko. Z wieloma osobami piszę smsy, wiadomości na facebooku, a z niektórymi nawet listy, których dawniej nigdy wcześniej nie wysyłałam. Teraz jednak sprawiają mi bardzo dużo radości. :)

W ciągu tego roku osiągnęłam: Ponad 20500 wyświetleń na blogu, 170 obserwatorów, ponad 190 postów i prawie 2000 komentarzy za co wam bardzo, bardzo dziękuję, bo to dzięki wam osiągnęłam takie statystyki! Jesteście najlepsi! ♥
Liczbę wyświetleń dzisiaj zamazałam, ponieważ jest ich dzisiaj mało, ponieważ dawno nic tutaj nie pisałam z powodu braku czasu, niestety.
Chciałam dziś wybrać się na jakieś zdjęcia na dworze, jednak pogoda na to mi nie pozwoliła. Niby wiosna już jest, a dziś wracałam ze szkoły podczas padającego śniegu, ech..  jednak przysłowie w marcu jak w garncu się sprawdza.. W tamtym roku o tej porze też był śnieg, a nawet było go dość sporo.

marzec 2013 / sierpień 2013 / luty 2014
Aż tak bardzo to się nie zmieniłam chyba przez ten rok, prawda? :)
Jutro zamiast cytatowych inspiracji pojawi się konkurs z okazji urodzin u mnie na blogu, a inspiracje dodam w czwartek. A teraz lecę posprawdzać wasze blogi. Trzymajcie się!
Czytaj dalej »

Pierwszy dzień wiosny / wywiadówka

piątek, 21 marca 2014

Hej kochani!
Dawno nie pisałam postu o tym co u mnie słychać, w sumie to nawet o tym nie wspominałam przy ostatnich tematycznyh postach. Ostatni taki dość typowo opowiadający co u mnie pojawił się w zeszłą sobotę, więc dość dawno, dlatego dziś przyszła pora na taki post. Po dość ciężkim tygodniu pod prawie każdym możliwym względem w końcu mogę cieszyć się z długo wyczekiwanego weekendu. Chociaż jeżeli pomyślę, że muszę ogarnąć trochę rzeczy do szkoły na przyszły tydzień to wiem, że weekend będzie zbyt krótki na to wszystko. Jednak bardzo się cieszę z jednej jutrzejszej rzeczy, a raczej jednego spotkania. Mimo tego, że jutro sobie nie będę mogła zbyt długo pospać, jednak bardzo się cieszę na to spotkanie. Tym bardziej po tym, co było w ferie. :) Muszę także ogarnąć w weekend posty na przyszły tydzień, bo będą one inne niż zwykle, a dlaczego to przekonacie się w tygodniu. A teraz przejdę do rzeczy z tytuł posta, ale zacznę od tej drugiej części. Jak się można domyśleć miałam dziś wywiadówkę, na którą musieliśmy przyjść z rodzicami, ponieważ dyrektor tłumaczył wszystkim wszystko co dotyczyć będzie naszej matury oraz tego jakie przeemioty będziemy mieli rozszerzone. W wielu szkołach ponadgimnazialnych są klasy o różnych profilach np. klasy humanistyczne bądź biologiczno-chemiczne. I w tych klasach nacisk kładzie się na te przedmioty tj. np w przypadku klas bio-chem, przedmioty rozszerzone to biologia i chemia.  U nas, z racji tego, że chodzę do liceum ogólnokształcącego nie ma takiego podziału.  W pierwszej klasie wszyscy mamy wszystkie przedmioty na poziomie podstawowym, a dopiero od 2. klasy mamy przedmioty typowo przygotowujące do matury. Miał być podział na dwie grupy tj. ma II LO, jednak będziemy mieli inaczej,  ponieważ gdyby były tylko dwa 'profile' to ciężko byłoby wszystkim przypasować, dlatego będziemy mieć inaczej, ponieważ będziemy mogli sobie wybrać przedmiot jaki będziemy chcieli mieć,  oczywiście mamy przedmioty,  z ktorych możemy wybrać.  Całą klasą będziemy się spotykać na podstawowych, obowiązkowych dla każdego przedmiotach: polskim, matematyce, językach obcych, religii, wf i na historii, którą będziemy mieli wszyscy. A na przedmioty rozszerzone będziemy mieć mieszane składy klas, tak jak w amerykańskich szkołach :) Mam nadzieję, że coś z tego zrozumieliście,  a jezeli nie, to coś więcej może przygotuję w osobnym poście. Co wy na to? Ogólnie po zebraniu nie jest najgorzej.  Oceny z większości przedmiotów mam dobre a z niektórych nawet i baardzo dobre. Kulejemi tylko polski i pp, no ale bic dziwnego jak cała klasa dostaje na czerwono oceny niedostateczne, ale z tym to już dłuższa historia, ale nie na bloga, ponieważ zbyt dużo osób z mojej szkoły to czyta..
A teraz przejdę do pierwszej części tytułu jaki nosi ten post. Mianowicie dziś obchodzimy pierwszy dzień kalendarzowej wiosny. Z okazji tego dnia  u nas w szkole były rozgrywane finałowe mecze LogimLigi, czyli meczy w piłkę nożną oraz mecze dziewczyn. Z racji tych meczy przepadły mi 2 lekcje, a później przenosiliśmy krzesełka do klasy żebyśmy z rodzicami zmieścili się na zebraniu w jednej klasie. 
A oto kilka zdjęć z tego, co działo się dzisiaj u nas w szkole z okazji pierwszego dnia wiosny :)


A Wy jak spędzaliscie dzisiejszy dzień?  :)
Czytaj dalej »

Cytatowe inspiracje #2

środa, 19 marca 2014

Hej wam!
Tydzień temu na blogu pojawił się post zatytułowany "Cytatowe inspiracje!", jeżeli ktoś go nie widział zapraszam TU  Pomysł na ten post, a raczej na jego serię powstał dość spontanicznie. Po komentarzach pod postem z zeszłego tygodnia pisaliście mi, że seria z takimi cytatami wam się podoba, dlatego postanowiłam dodawać takie posty w każdą środę. Co o tym myślicie? Moim zdaniem to nie będzie za często, ponieważ będą się tu pojawiały różne cytaty i sentencje, będę je także dzieliła na kategorie i czasami właśnie będą się pojawiały tylko cytaty z danej kategorii bądź danej strony. Dzisiaj mam dla was 10 obrazków z różnego rodzaju cytatami ze strony: temyśli. Mam nadzieję, że posty z takimi cytatowymi inspiracjami wam się spodobają. Jeżeli byście chcieli jakiś zmian w tej serii postów, to napiszcie mi to w komentarzu.
A teraz życzę wam miłego wieczoru i zapraszam was do czytania cytatów. ;)

Podobają się wam cytaty? ;)
Zapraszam także na ostatni post z recenzją filmu "Dla niej wszystko" - klik

Czytaj dalej »

"Dla niej wszystko" - recenzja filmu.

wtorek, 18 marca 2014

Cześć wszystkim! 
Jak pisałam kilka dni temu, na blogu zaczną pojawiać się różnego rodzaju recenzję. Dziś zaczynam od recenzji pewnego filmu, który oglądałam w ubiegły piątek i bardzo mi się spodobał!

  • Tytuł: "Dla niej wszystko"
  • Gatunek: Dramat/Kryminał
  • Produkcja: Francja/USA
  • Premiera: 19 listopada 2010 (Polska) 
    9 listopada 2010 (świat)
  • Reżyseria: Paul Haggis
  • Scenariusz: Paul Haggis
  • Czas trwania: 122 min.
  • Obsada: Russell Crowe, Elizabeth Banks, Lennie James, Olivia Wilde, Ty Simpkins, Brian Dennehy, Helen Carey, Liam Neeson, Aisha Hinds.





Opis fabuły: John Brennan (Russell Crowe) oraz jego żona Laura (Elizabeth Banks) prowadzą spokojne życie. Nagle Laura zostaje aresztowana za makabryczne morderstwo. John samotnie wychowuje syna, pracuje na colleg'u, oraz stara się znaleźć dowody na niewinność swojej żony. Po odrzuceniu przez sąd ostatniej apelacji, John zaczyna szukać innych sposobów na wydostanie żony z więzienia. Spotyka pewnego człowieka, który opowiada mu o tajnikach ucieczki z więzienia. John postanawia wywrócić cały swój świat do góry nogami, robiąc rzeczy, o których wcześniej by nie pomyślał, aby tylko wydostać żonę na wolność.


Jak dla mnie film ten jest rewelacyjny! Opowiada on niesamowitą historię, jak mężczyzna potrafi zmienić swoje zachowanie i swoje dalsze życie o 180 stopni tylko, albo i aż dlatego, żeby wyciągnąć swoją żonę z więzienia, ponieważ wie, że jest ona niewinna. Przez pewien okres czasu John (główny bohater) obserwuje wiele miejsc, fotografuje je, układa szczegółowy plan co zrobić, żeby jego żona wyszła z więzienia. Po wiele próbach udaje mu się to. Jak tego dokonał? Obejrzyjcie film i zobaczcie sami, ponieważ nie chcę wam tu zdradzać wszystkich szczegółów filmu, ponieważ później nie będziecie chcieli go obejrzeć. :) Bardzo wam polecam obejrzenie tego filmu. Po filmie, jak i podczas jego oglądania dopadały mnie pewne refleksje, nad którymi myślałam później trochę wieczorem, jednak były to pozytywne refleksje. Teraz zostawiam wam kilka kadrów z filmów znalezionych w internecie.

Moja ocena filmu: 10/10.
Film możecie za darmo obejrzeć TU (lektor) bądź TU (napisy).


A może już ktoś z was oglądał ten film? Jeżeli tak, to czy wam się podobał? I co o nim sądzicie?

Czytaj dalej »

TAG: 5 rzeczy, które mam zawsze przy sobie!

niedziela, 16 marca 2014

Hej!
Wczoraj wieczorem dość sporo czasu spędziłam ze swoim zeszytem blogowym, jak i pojedynczymi kartkami, na których zapisywałam różnego rodzaju pomysły na posty, a nawet i na różnego rodzaju serie postów tematycznych. Zrobiłam już sobie listę pomysłów na posty do końca roku, ale ta lista będzie się powiększać na bieżąco. Na liście jest wiele nowych pomysłów na posty, czyli więcej różnego rodzaju inspiracji, recenzji czy tagów, których będzie więcej niż do tej pory. Dziś przychodzę do was właśnie z jednym z pierwszych tagów z mojej małej listy, a jest to TAG: 5 rzeczy, które mam zawsze przy sobie. 
A więc życzę wam miłego czytania. ;)

1. Pomadka ochronna.
Jest to moje have must na każdą porę roku. Zawsze przy sobie mam pomadkę, a nawet i dwie. Jedna z nich to fioletowa pomadka z firmy Maybelline, z serii "Baby Lips", którą uwielbiam, a druga z nich to pomadka ochronna firmy Bebe.

2.Telefon.
Mam go zawsze pod ręką. Albo w kieszeni, albo musi leżeć, gdzieś koło mnie. Nigdzie się bez niego nie ruszam. I nie tylko dlatego, że piszę smsy czy dzwonię, bo telefon jest także moim kalendarzem, a także notatnikiem, gdzie zawsze mogę zapisać sobie coś co mam do zrobienia, czy nawet jakąś inspirację, czy pomysł na post.

3. Klucze.
Bez kluczy to ja się z domu nie ruszam, chyba nikt nie ma wątpliwości dlaczego. Po prostu nie chciałabym stać pod drzwiami, gdyby rodzice gdzieś pojechali, a ja nie miałabym kluczy. :)

4. Pieniądze.
Nie chodzi tu o dużą ich ilość, jednak staram się mieć zawsze przy sobie jakieś drobne. Oczywiście czasami rano wychodząc do szkoły zapominam zabrać drobniaki ze sobą, jednak zdecydowanie lepiej czuję się, gdy mam je przy sobie.

5. Chusteczki higieniczne.
Zawsze mam je przy sobie, bo często są bardzo przydatne w różnych sytuacjach :)

I tak oto prezentuje się lista 5. rzeczy bez których nie wychodzę z domu, bądź staram się mieć zawsze przy sobie. A Wy bez czego nie wychodzicie z domu? Może robiliście już ten tag u siebie na blogu? Jeżeli tak to zostawcie linki w komentarzach, a na pewno zajrzę. A ja tymczasem idę wziąć się za lekcje na jutro i za naukę czasowników na jutrzejszy sprawdzian z niemieckiego. 
MIŁEGO DNIA! :*
+Pozdrawiam Olę i Kasię ;)
Czytaj dalej »

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia