Wszystko jest coraz lepiej :)

poniedziałek, 17 lutego 2014

Hej, Hej!
Co tam u Was słychać? Ja korzystam z ferii, mimo tego, że musiałam dzisiaj wstawać rano, o 7:10, bo rano szłam do pracy razem z Natalą. W końcu trzeba sobie jakoś radzić  i załatwiać transport na czwartek. :) Najgorsze dziś nie była sama praca, bo później sobie od niej bardzo odpoczęłam, najgorsze było to, że spałam tylko 5 godzin. Tyle snu to zdecydowanie za mało.. no jednak przez pewną sytuację nie mogłam wcześniej zasnąć, ech.. no ale mniejsza oto. Najważniejsze, że teraz jest już okej, a przynajmniej mam nadzieję, że tak już będzie. Jak na razie tak jest, więc to mnie cieszy! :)
Wspólny efekt chwili przerwy od pracy z Natalą <3
Chciałabym wam podziękować za to, że wczoraj liczba wyświetleń bloga przekroczyła 200, mimo tego, że nie było mnie wczoraj cały dzień na blogu, a post na wczoraj miałam zaplanowany. Dziękuję wszystkim jeszcze raz!

Wczoraj od samego rana byłam u babci, bo u nich w kościele była msza za ciocię. Później rodzinne spotkanie u babci, które zawsze są bardzo miłe. Dużo jedzenia, śmiechu, różnego rodzaju opowiastek. Miłe rodzinne niedzielne przedpołudnie i południe. Później spędziłam trochę czasu z Krystianem, a wieczorem wzięłam się za pisanie listów i na dziś został mi tylko jeden, który już napisałam. Jutro muszę je wysłać i będę miała to z głowy. Jutro praca na 14 bądź później nawet, więc przynajmniej sobie pośpię i to chyba jest jedyny plus z pracy o tej godzinie :) Tak w planach miałam jutro zakupy popołudniu, ale cóż, trzeba je przełożyć na środę.
Mam dla Was kilka zdjęć zrobionych wczoraj przez mojego brata u babci. Co było w tym dziwnego, on sam chciał mi robić zdjecia na dworze :O




Wiem, że zdjęcia są w dużym stopniu prześwietlone, jednak słońce tak wczoraj świeciło i tak cieplutko w Ostrowąsach było, że cos pięknego <3

MIŁEGO WIECZORU KOCHANI! <3

14 komentarzy:

  1. Hej super blog, zapraszam do mnie ;** zostaw slad po sobie :)
    http://nessy-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3

    sweet-milenkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3

    sweet-milenkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ze masz prace:) a gdzie pracujesz jesli mozna wiedziec? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To praca tylko na 2 dni, chodzę pomagać sprzątać z koleżanka jej mamie :)

      Usuń
  6. Ja też korzystam z ferii..,przydałaby mi się również jakaś praca :*
    Trzymaj się kochana i jak będziesz na fb czy coś to napisz :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo śliczne długie włosy :)) miłych ferii ;)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam już 6 tydzień ferii. ;-;
    ŁAdne zdjęcia. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/2014/02/kolejny-konkurs-na-post-promujacy.html - zapraszam do mnie, organizuje mini konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakaa ładna ! <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć !
    Masz świetny blog. Może wspólna obserwacja ? Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne fotografie :) przyjemny klimat tu
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia