Wróciłam! ;)

poniedziałek, 24 lutego 2014

Cześć wszystkim! ♥

Jak mówi tytuł tego posta, wróciłam już z rekolekcji. Wróciłam wczoraj i miałam dodać post wieczorem, jednak zaszła mała zmiana planów i nie miałam wczoraj czasu na bloga, bo byłam później już zbyt zmęczona. A dzisiaj to też z tym czasem tak ciężko było.. Dopiero teraz znalazłam chwilę by coś napisać.. Ale takie chyba są uroki odsypiania wspaniałych rekolekcji, które minęły bardzo szybko, o wiele za szybko. Z wielką chęcią zostałabym w tym Sarbinowie jeszcze kilka dni, żeby jeszcze bardziej odpocząć i pozapominać o niektórych rzeczach, chociaż o kilku rzeczach udało mi sie w 100% zapomnieć, napisać, oddać do spalenia, czyli w pewnym stopniu zmienić swoje życie, a przynajmniej zacząć zmieniać pomału jego poszczególne części. 
Co do rekolekcji, to były to wspaniałe 4 dni tegorocznych ferii. Poznałam na nich wiele wspaniałych dziewczyn. Z większością od razu złapałam świetny kontakt i mam nadzieję, że będziemy mieć go ze sobą stale mimo pewnej liczby kilometrów, która nas dzieli. Rekolekcje te były wspaniałym czasem do całkowitego wyłączenia się z tutejszej rutyny i zaczerpnięcia pewnej odmiany, którą czuję cały czas w sobie i mam nadzieję, że pozostanie ona we mnie jeszcze przez bardzo długi czas. Podczas tych kilku dni zrozumiałam wiele rzeczy, miałam też wiele czasu na przemyślenie niektórych spraw i doszłam do wiele wniosków, które zmienią moje życie, mam nadzieję, że będą to zmiany na lepsze :) W tym czasie, gdy miałam wiele czasu na przemyślenia, na psychiczny odpoczynek od wielu codziennych rzeczy, trudności, zmartwień, ale także szczęśliwych chwil, postanowiłam pozamykać niektóre drzwi, które były otwarte w moim życiu. Wiele spraw i wiele myśli zostawiłam w liście, który musieliśmy napisać w czasie tych rekolekcji. Zrobiłam ogromny rachunek sumienia i postanowiłam do wielu spraw nie wracać. Wiem, że na pewno wyjdzie mi to na lepsze :) Na rekolekcjach mieliśmy bardzo napięty grafik, więc nie było nawet czasu żeby się chociaż chwilę ponudzić; Wyjazd, spotkania, rozmowy, konferencje, świętowanie, wspaniała atmosfera - wszystko jak najbardziej na tak! Teraz tylko czekać na kolejne takie spotkanie :)
* * *
A teraz zostawiam wam niewielką liczbę zdjęć z tych 4 dni. Zdjęcia dostałam od Natalki <3 Jak dostanę zdjęcia od Marty i Klaudii to na pewno dodam wtedy dość fotograficzny post :)





Najlepsza rekolekcyjna ekipa ♥
Reszta zdjęć w innym poście.
Dobranoc wszystkim! <3

11 komentarzy:

  1. Fajny post :)

    +Zapraszam- http://alicealicee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam osoby, który wracając z rekolekcji nie byłaby szczęśliwa! :)
    a ja nigdy nie byłam :c
    śliczne zdjęcia, nad morzem to ja byłam nie pamiętam kiedy :x

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne paznokcie *,* ciesze się, że fajnie spędziłaś ten czas i oderwałaś się od codziennej rutyny ;)

    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci normalnie tego świetnego wyjazdu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dominika co dupa ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze,ze już jesteś.Super,że spędziłaś tak te 4 dni :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedys tez jezdzilam na rekolekcje ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post :) I fajny blog
    Zapraszam do mnie może akurat Ci się u mnie spodoba ( zachęcam do zaobserwowania )
    http://aleexx-alex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia