Walentynki! ♥

piątek, 14 lutego 2014



Cześć wam! ♥
Dziś 14 luty, czyli walentynki. Mówi się, że jest to święto zakochanych, ale czy tak naprawdę to, gdy się kogoś kocha, to kocha się go cały czas a nie tylko tego jednego dnia, prawda? No ale takie jest tylko moje zdanie, nie musicie się z nim zgadzać. :)

Ja w tym roku walentynki spędzam odrobinę inaczej niż w poprzednich latach. Zazwyczaj spędzałam je w domu przed laptopem bądź przed telewizorem. Był to zwykły dzień, a teraz? Też będzie to zwykły dzień, no chociaż jednak nie, będzie trochę inny, od dawna wyczekiwany, bo dziś rozpoczynam ferie, ale nie o tym.

Dzisiejsze walentynki będą trochę inne, pierwszy raz nie będę ich spędzała sama, tylko z chłopakiem. Plany  dziś są? Są, nieco zmienione pod niektórymi względami z pewnej przyczyny, ale są. Przez to, że jestem strasznym niejadkiem to Krystian ma ze mną ciężkie życie, oj ciężkie, współczuje mu bardzo z tego powodu, w sumie to chyba nawet pani Ania mu współczuje z tego powodu :) Wszystko co do dziś mamy zaplanowane, no prawie wszystko - prezent jest pięknie zapakowany, po powrocie ze szkoły ogarnąć będę musiała tylko jedną małą rzecz do niego, film uszykowany już jest, będzie ciekawie podczas jego oglądania. "Obecność" na walentynki? Czemu nie, będzie ciekawie w dodatku, że boję się oglądać horrory. No ale dam radę, wolę go obejrzeć wcześniej, niż na religii bądź spotkaniu do bierzmowania oglądać go po raz pierwszy i nie wiedzieć jakie mogą być moje reakcje na niektórych scenach :) Oglądał już ktoś z was ten film? Co o nim myślicie? Piszcie w komentarzach.

Tak oto prezentuje się prezent dla Krystiana <3 Co jest w środku? To pokaże wam przy okazji następnego posta, bo wiem, że mój chłopak czyta tego bloga, a nie chcę zdradzać tajemnicy prezentu :)
Zdjęcie  jest specjalnie rozmazane, więc nie piszcie nic w komentarzach o jego jakości..


A teraz uciekam do szkoły, post dodaję tak wcześnie, bo mam na 2 lekcję, więc mogę sobie pozwolić na chwilkę przyjemności z samego rana przed laptopem :) 




Życzę wszystkim udanych Walentynek!
Jak spędzacie dzisiejszy dzień? Samotnie czy z ukochaną osobą? Pamiętajcie, że ukochaną osobą może być mama, tata, przyjaciel, przyjaciółka, siostra, brat bądź ktokolwiek inny! :*
+ Kto dziś zaczyna ferie tak samo jak ja? <3

20 komentarzy:

  1. ja pojde do kolezanki ;)
    udanych walentynek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:)
    Swietny post!
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Ach Walentynki mąż za granicą więc wsamotności , jednak walentynki powinno sie obchodzić cały rok a nie w ten jeden dzień :)
    Obserwuje oczywiście i zapraszam na moje początki :)
    http://modanaszswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecność. Bardzo dobry wybór ja spedzam jak zawsze
    Jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ach te walentynki... no nic, spędzę je ze znajomymi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Walentynki w domu jjeejjejejej .

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj walentynki spędzam w domu oglądając filmy :)

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja będę dzisiaj oglądać mnóstwo filmów. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia ;3
    Ja walentynki spędzam z kocem i ciastkami :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. udanych walentynek! zazdroszczę ferii :)
    dwa dni temu oglądałam ten film, jest mega, tym bardziej, że na faktach, ale nie aż tak straszny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kończę ferie :D Oglądałam "Obecność" niedawno i w pewnym momencie tak naprawdę się przestraszyłam. Myślę, że nie obejrzałabym go ponownie. Nie lubię ogólnie horrorów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już dawno skończyłam ferie, nie stety... Moje Walentynki dzisiejsze wyglądają tak: laptop, herbata, pisanie na blogu itp. Bym chciała spędzić z chłopakiem ten czas albo z koleżanką...
    olaaaa1792.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja walentynki postanowiłam spędzić w ,,babski'' sposób. Najpierw mała porcja czytania blogów, potem malowanie paznokci, tumblr i PLL ! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój przedostatni post też na ten temat. Zajrzyj do mnie i porównaj spostrzeżenia. :)
    Zapraszam do mnie, może spodoba Ci się mój blog, mogłabyś poklikać w linki w nowym poście? Byłabym bardzo wdzięczna.
    pinkk-rainbow.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanych walentynek i ferii przede wszystkim!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanych ferii ; 3
    Ja walentynki traktuję jako zwykły dzień, nic nadzwyczajnego ;3
    Nie rozumiem tej masy postów na blogach o walentynkach : D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszcze ferii :))
    Miłych walentynek <33
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny blog! Zapraszam do obserwowania! Ja już dodałam!

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przepadam za tym świętem (:

    OdpowiedzUsuń
  20. ja niestety swoje ferie tak kończę i walentynki też spędziłam inaczej niż zawsze, również z chłopakiem:D

    www.sweet-beauty-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia