TOP 10 polskich piosenek z 2013r.

sobota, 22 lutego 2014

Cześć wszystkim!
Wiec dzis post z 10 polskimi piosenkami, które dobrze mi sie kojarzą z rokiem 2013. Byl juz taki post z piosenkami zagranicznymi > klik < Teraz więc przyszedł na polskie piosenki. Nie bede jednak opisywała dlaczego akurat wlasnie wybrałam te piosenki, bo mogłabym sie o nich rozpisywać i rozpisywać, a nie chcę zanudzać osoby czytające mojego bloga. A teraz życze wam miłego czytania i słuchania Tych piosenek. :)

. 1 Wet Fingers - W Rytmie Miasta

2. Red Lips - zanim odejdziesz

3. Happysad - Bez znieczulenia

4. Piersi - Bałkanica

5. Sylwia Grzeszczak - Księżniczka

6. Formacja nieżywych Schabuff - Ławka

7. Kamil Bednarek - Cisza

8. Loka - Oczy Miasta

9. Weekend - Ona tańczy dla Mnie

10.  Marek Tranda - Moja Dumka (Dendix Bootleg)

I Jak oceniacie je piosenki? Znacie większość? Lubicie je? Moze wam sie z czymś Też kojarzą Jak mi? 
Piszcie w komentarzach :)

POZDRAWIAM! <3

12 komentarzy:

  1. j alubie ksiezniczke ;)
    www.klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam wszystkich piosenek ale większość z nich jest Fajna :)
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość znam, ale z tego lubię tylko bałkanice i ciszę
    Jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałkanica, według mnie najlepsza z tych wszystkich ;) Od razu chce się tańczyć ^^
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. jedyna piosenką którą lubię z tych które wymieniłaś to piosenka Kamila ;3

    Obserwuję już od dawna i liczę na rewanż ♥ Zapraszam też do skomentowania - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/i-my-idols.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona tańczy dla mnie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo :) Znam prawie wszystkie piosenki ! :)
    http://friendssblogo.blogspot.com/ Zapraszam :) Odwdzięcze się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bednarek cisza <3. I księżniczka <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bałkanica, Księżniczka i Cisza zdecydowanie :D
    ♥blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam większość i wiele z nich w sumie też kojarzę z ubiegłym rokiem :)

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia