TAG: Opisz siebie 10 zdjęciami.

wtorek, 11 lutego 2014

Cześć wszystkim!
Miałam napisać zupełnie inny post, jednak naszła mnie ochota przed chwilą na zrobienie pewnego tagu, który polega na opisaniu siebie 10 zdjęciami. W komentarzach czekam na wasze pomysły jaka jestem po zobaczeniu tych obrazków. Na autorki/autorów 3 najbardziej trafnych komentarzy z moim opisem czeka nagroda. A więc do dzieła Kochani!












Co poza tym u mnie? Strasznie czekam na piątek, na początek ferii, w końcu chciałabym się wyspać i odpocząć, bo po tym weekend nie mogę powiedzieć, że odespałam chociaż kilka godzin. Jednak to był bardzo dobry weekend! W dodatku rodzinny w każdym detalu, więc wszystko na plus <3

POZDRAWIAM! :*

15 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na posta :) Ostatnie zdjęcie - bomba ;D
    http://milena-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post i ładne zdjęcia ;)
    Mi się akurat będą kończyć ferie ;/

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym! ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lubisz słuchac muzykę,uwielbiasz zachody słońca,masz bujną wyobraźnię,jesteś nieśmiała,uwielbiasz gorącą czekoladę,jesteś w kimś zakochana,lubisz morze,kochasz małe dzieci

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, tez bede taki jutro robic! :)
    Zdaje mi sie, ze jestes : zawsze z telefonem i sluchawkami, jestes przyjacielska, chetna do zabawy, kochasz male dzieci, lubisz siedziec na laptopie, jestes zakochana, kochasz cappucino z piankami, lubisz spedzac czas na plazy. :) Mam nadziej, ze cos trafilam. <3
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/ <--- zapraszam na mojego bloga, jesli wygraam, poinformujesz mnie o tym w komie? Bylabym wdzieczna. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś dziewczęca i lubisz muzykę, masz masę pozytywnych wspomnień, lubisz morze, lato i zachody słońca, lubisz zwiedzać ciekawe miejsca, jesteś wrażliwa na tle przyrody, jesteś marzycielką i lubisz spać :D , przy tym bywasz skryta w sobie i nieśmiała, niełatwo wychodzisz z swojej skorupki, lubisz gorącą czekoladę, albo czuć w sobie ciepełko. możliwe, że lubisz gotować i szykować takie rzeczy, jesteś otwarta, potrafisz mówić o uczuciach, które do kogoś obecnie żywisz, jesteś aktywna w społeczności internetowej, lubisz relaks, czekasz na lato i wakacje, lubisz dzieci, jesteś opiekuńcza .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na posta :)
    Śliczne zdjęcia :)
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Po zdjęciach mogę stwierdzić, że jesteś gadżeciarą- bo masz świetną obudowę do telefonu :) Że lubisz słuchać muzyki i skoro słuchawki masz przy telefonie, to słuchasz jej wszędzie ;) Dużą rolę odgrywają dla Ciebie przyjaciele, ale masz też dni, w których chciałabyś zaszyć się by pobyć chwilkę sama (tak stwierdziłam po obrazku łóżka-hamaka w lesie ;p), lubisz słodycze, lubisz blogować, uwielbiasz wakacje- ciepło, jesteś poniekąd skryta, ale potrafisz rozmawiać o uczuciach kiedy trzeba. No i na koniec- lubisz dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wydaje mi się, że lubisz muzykę, cenisz przyjaźń, kochasz wakacje, jesteś nieśmiałą marzycielką, w kimś się kochasz, uwielbiasz gorącą czekoladę/kakao, nie możesz żyć bez laptopa, lubisz małe dzieci i plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę ze kochasz muzykę i nie wyobrażasz sobie bez niej życia. Masz wielu przyjaciół z którymi uwielbiasz spędzać czas. Jesteś pozytywna osoba, trochę nieśmiała. Masz wiele marzeń. Nie wyobrażasz sobie dnia bez słodyczy. Jesteś w kimś zakochana, blogowanie to twoja wielka pasja. Sprawia Ci wiele radości. Plaza i słońce to twoje ulubione wakacje Kochasz dzieci za to ze są takie słodkie ;)
    http://julliet-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wywnioskowałam, że...
    - Uwielbiasz słuchać muzyki.
    - Masz wielu przyjaciół, których cenisz i często miło spędzasz z nimi czas
    - Jesteś typem podróżniczki i marzysz o wielu udanych podróżach
    - Jesteś fanką tajemniczych przygód, chciałabyś zamieszkać w lesie / na łonie natury, jesteś marzycielką
    - Jesteś troszkę nieśmiała
    - Uwielbiasz pić gorącą czekoladę / kawę / kakao podobne jak na zdjęciu.
    - Marzysz o znalezieniu prawdziwej miłości lub już ją znalazłaś.
    - Często używasz laptopa.
    - Uwielbiasz morza i oceany, chętnie spędzasz nad nimi czas.
    - Tęsknisz za dzieciństwem i często je wspominasz.

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Więc spróbuję i ja :333.
    Lubisz ładne i słodkie rzeczy, zawsze masz przy sobie telefon i słuchawki, bo kochasz muzykę. Jesteś szalona, masz grupkę swoich przyjaciół z którymi chcesz przeżywać najwspanialsze momenty życia, uwielbiasz przygodę, jesteś optymistką, wesołą osobą, kochającą życie i uśmiechającą się. Masz wielką wyobraźnię, jesteś marzycielką. Jesteś ciekawa świata. Może odrobinę nieśmiała. Lubisz spożywać dobre, słodkie rzeczy. Kochasz świat i ludzi. Lubisz leniwie spędzać czas, nie ruszasz się bez laptopa. Wakacje najchętniej spędzałabyś nad morzem. Lubisz małe dzieci. Tyle mogłam wywnioskować :DD. Pozdrawiam.
    http://naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie ten post.;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. a więc tak:
    - kochasz muzykę
    - zawsze jesteś sobą
    - uwielbiasz wspominać piękne chwile w twoim życiu
    - jesteś typem marzycielki, śpiocha
    - bywasz nieśmiała
    - uwielbiasz słodkości (w tym kawę)
    - jesteś bardzo zakochana
    - lubisz siedzieć przy komputerze, popijając przy tym lub jedząc coś smacznego
    - uwielbiasz słońce, lato i plażę
    - lubisz małe dzieci <3
    mam nadzieję, że coś trafiłam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia