Spacer z Magdą :3

wtorek, 25 lutego 2014


Cześć wszystkim! 

Co tam u Was? Kto jeszcze cieszy się z ostatniego tygodnia ferii, a kogo nie cieszy fakt, że jutro musi wstać wcześnie rano, żeby iść do szkoły? Ja mam akurat to szczęście, że jeszcze mam ferie, co mnie bardzo cieszy, bo mogę robić w tym czasie rzeczy, na które podczas trwania szkoły nie ma zazwyczaj czasu. Jedną z takich rzeczy są spacery, dłuugie spacery z dziewczynami. Wczoraj byłam na spacerze z Olą, a dzisiaj z Magdą. Strasznie mi brakowało tych spacerów z dziewczynami, tych wszystkich rozmów, przypałów, planowania różnych rzeczy, a także wspominania starych, dobrych czasów. Dzisiaj z Magdą przeszłyśmy dość ładną liczbę okrążeń po mieście, oczywiście robiąc różne przypały :) W tym poście pokażę wam kilka zdjęć z dzisiejszego dnia z Magdą. Zdjęć pewnie byłoby o wiele więcej, jednak w pewnym momencie aparat przestał z nami współpracować i zaczął się zawieszać i nie odczytywać karty pamięci, no ale cóż, na szczęście udało nam się chwilę wcześniej zrobić kilka udanych zdjęć ;)









Miałyśmy szczęście, bo pogoda nam bardzo dopisała. Świeciło piękne słońce przez cały dzień i było ciepło i dało się zrobić zdjęcia bez kurtki. Niestety był też minus tej pogody - wiatr, który bardzo utrudniał nam czasami zdjęcia, no ale jakoś dałyśmy radę :) Oby taka pogoda była jak najdłużej, żeby udało nam się dość szybko ogarnąć rowery ;)
Podobały wam się zdjęcia z dzisiejszego posta?
Przypominam wam o poście, pod którym możecie zadawać mi pytania (klik). Pytania możecie zadawać do 28 lutego do 23:59. A na początku marca pojawią się odpowiedzi do wszystkich zadanych pod tamtym postem w komentarzach.

POZDRAWIAM! ♥

11 komentarzy:

  1. widzę, że zdjęcia dotarły :D
    Łaaaaadne wyszły ;3 / M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dotarły, dotarły :)
      w większości są nawet okej :*

      Usuń
    2. to dobrze ;* / M

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia ;3 fajnie tak pobyć razem, powspominać stare dobre czasy i cieszyć się praktycznie z niczego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie ładne zdjęcia <3 Najbardziej podoba mi się 4 <3


    Obserwuję już od dawna liczę na rewanż♥ Zapraszam - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/aloha-from-deer.html

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam ferii, ale jestem chora ;c
    śliczna zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze ładna <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia