Plany na ferie!

niedziela, 16 lutego 2014

CZEŚĆ WSZYSTKIM! ♥
Z racji tego, że w piątek rozpoczęły mi się ferie, chciałabym się z wami podzielić moimi planami na te zbliżające się 2 tygodnie. A więc miłego czytania wam życzę!
#SEN, SEN, SEN
Tak, chcę sobie pospać trochę dłużej, a przynajmniej przez pierwsze dni ferii, gdy jeszcze będę w domu, gdy nie będę musiała ustawiać sobie budzika, żeby wstać i wyszykować się na odpowiednią godzinę. Sen = odpoczynek, a przecież ferie od tego są. Zgadacie się ze mną?
▼ ▼ YOUR SARCASM IS MY FOOD

#REKOLEKCJE W SARBINOWIE
Pod koniec pierwszego tygodnia, w czwartek wyjeżdżam z Natalią nad morze, dokładniej do Sarbinowa na rekolekcje, które organizują siostry, które przyjeżdżają do nas. Kilka dni odpoczynku nad morzem? Jestem za, na pewno przez te 4 dni odpocznę sobie i zregeneruję siły na 100%. Przez te kilka dni zwolnię tempo i zapewne wyłączę się trochę na kontakty z ludźmi.. 

#SPOTKANIA Z PRZYJACIÓŁMI I CHŁOPAKIEM
W ciągu tygodnia, gdy chodzimy do szkoły ciężko jest się spotkać z niektórymi osobami, różne szkoły, różne pory kończenia lekcji, multum zadań domowych i inne rzeczy łącząc się ze sobą sprawiają, że na takie spotkania brakuje już czasu..Ferie są więc idealnym czasem na takie spotkania, są idealnym czasem na nadrobienie zaległości w spotkaniach z niektórymi osobami. Nadrabiając zaległości w spotkaniach z przyjaciółmi nie mogę zapomnieć o Krystianie, dla którego mam nadzieję udami znaleźć mi się codziennie (oprócz wyjazdu do Sarbinowa) chociaż odrobinę czasu :* 



#BLOG
Wolne od szkoły, więc powinnam mieć trochę więcej czasu na bloga niż normalnie. Mam zamiar dodawać w tym czasie więcej postów tematycznych. Kilka z nich mam zapisane w zeszycie blogowym, teraz muszę znaleźć czas na zapisanie i zaplanowanie jakoś tych postów, żeby podczas mojej nieobecności nie zostawić was, moich kochanych czytelników bez żadnego posta. Mam nadzieję, że mi się to wszystko co chodzi po mojej głowie, trzymajcie kciuki żeby mi się udało :)

#PISANIE LISTÓW
Ostatnio trochę zaniedbałam akcję pisania listów, ostatnio dotarły do mnie 2 listy od dziewczyn, na które muszę odpisać, a także muszę zacząć napisać jeszcze kilka lisów. Chcę to ogarnąć na początku ferii, żeby później to za mną nie chodziło przez całe ferie, ale zobaczymy co z tego wyjdzie, oby wszystko mi się udał..

I są to moje najważniejsze plany do zrealizowania. Mam też inne, które mogą wypalić w mniejszym stopniu, tak jak wyjazd na Worowo? Bardzo bym chciała, no ale.. to nie ode mnie zależy, niestety :) Jeżeli bym pojechała to jeżeli udałoby się to zrobiłabym coś z włosami, na pewno muszę je podciąć trochę, bo mam strasznie zniszczone końcówki.. jednak co do włosów to ufam od pewnego czasu tylko jednej osobie, więc w takim wypadku Worowo musiałoby wypalić w 100%, no ale zobaczymy.

Kto ma ferie w tym samym czasie co ja? A jutro będzie pogłębiał swoją wiedzę w szkole? 

Miłej niedzieli Kochani! <3


*post dodany automatycznie, gdy ja sobie jestem u babci :)

17 komentarzy:

  1. Ja już dawno po feriach ;c

    Obserwuję już od dawna <3 Może wpadniesz do mnie, a jak Ci się spodoba to się odwdzięczysz ? Zapraszam do skomentowania posta - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/valentine.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już dawno skończyłam ferie, niestety./
    Fajne plany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hhhaha, ja też dawno po feriach ;d

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się akurat teraz skończyły ferie.
    Ja to siedziałam w domu. :)
    Miłej zabawy! ;)

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, cześć! Brałaś udział w konkursie u Ani. Proszę Cię o kontakt na mail: syllowablog@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam ferie ! :D Udanych życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu mamy ferie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne plany na ferie :)
    Ja na szczęście swoje miałam i bardzo wypoczęłam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się ferie kończą, jutro niestety muszę się doturlać do szkoły ( nie wiem jak dam radę swoją drogą).
    Ale wypoczełam, i ten " sen, sen, sen," był motywem przewodnim moich ferii. :)

    pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym się w te ferie które właśnie rozpoczynam pospać dłużej, niestety muszę wstawać o 7 i lecieć z psem na spacer!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam na ferie plany, ale przez kilka wydarzeń plany uległy zmianie xD

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się niestety ferie już skończyły:c ehh.
    http://notperfect-blog.blogspot.com/
    jakbyś mogła kliknąć w link do sklepi Voguec była bym ci baardzo baardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że jedziesz do Sarbinowa :) Może jak będę w Chłopach to przyjdę do Sarbinowa jak będziesz chciała i zrobimy wywiady na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, a planujesz wyjazd tam? :) ja jestem za wspólnym spotkaniem :)

      Usuń
  14. Świetne plany! ;) Ja jeszcze planów na mój tydzień wolnego nie mam. Spontanicznie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz fajnie, ja swoje ferie skończyłam już daaaaawno . :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam właśnie ferie :D I bardzo podobne plany :)

    Zapraszam http://by-lolka.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia