Pierwszy weekend ferii! ;)

sobota, 15 lutego 2014

Hej Kochani!
Strasznie się cieszę, bo wczoraj zaczęły mi się ferie, coś pięknego. 2 tygodnie wolnego od nauki, od szkoły i 2 tygodnie odpoczynku i czas na naładowanie swoich akumulatorów na późniejsze 3 miesiące szkoły, na szczęście będzie jeszcze sporo wolnego między marcem a czerwcem. :) 
Wczoraj zaczęłam ferie! Bardzo się cieszę, bo miałam fantastyczne ich rozpoczęcie! Wczoraj były Walentynki (jakby ktoś nie miał kalendarza, ale niech będzie..) których nigdy wcześniej nie obchodziłam jakoś tak bardzo, w tym roku ten dzień był nieco inny niż w ubiegłych latach, jednak nie odbiegał za bardzo od normy od ostatnich piątków. Popołudnie spędziłam z Krystianem, nieco inaczej niż miało być, jednak mimo wszystko było świetnie! <3 Dostałam świetny prezent, za który bardzo, bardzo dziękuję :* Miałam pokazać w tym poście, jednak nie zrobiłam zdjęć przy dziennym świetle, a przy sztucznym zdjęcia były fatalnej jakości.  Wieczór także był bardzo mile spędzony, w nieco większym gronie - dużo śmiechu, czyli idealne rozpoczęcie tegorocznych ferii! ♥ 
Na zdjęciu część mojego prezentu dla Krystiana. Pandzia <3

A dziś? Dziś w końcu sobie trochę odespałam. Wstałam przed 11, więc kilka godzin później niż zazwyczaj, ogarnęłam parę rzeczy, które musiałam dziś zrobić i o 15 wybrałam się z Dominiką na zdjęcia. Pogoda jest strasznie jesienna, patrząc na zdjecia można by powiedzieć żeby zrobione zostały w październiku czy listopadzie, a nie w lutym :) Na szczęście  w niektórych miejscach udało nam się znaleźć jeszcze pozostałości po zimie, gdzieniegdzie zobaczyłyśmy odrobinę śniegu :)  A oto efekty naszej dzisiejszej małej sesji.









KTO MA TERAZ FERIE? A KOMU SIĘ JUŻ KOŃCZĄ? 
Piszcie w komentarzach! :*


A teraz życzę wam dobrej nocy! I udanej niedzieli! <3


12 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Miłych ferii kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych ferii!!
    świetne zdjęcia!
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych Ferii : ) Śliczny Misio * . * Blog cudny < 3
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : ) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam teoretyczie ferie od 10 do 19ego... w praktyce zaczely sie 14ego wiec zostalo nie wiele :(
    udanych :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również zaczęły się teraz ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog fajna wlascicielka ,jesli masz ochote na wspolna obserwacje daj zac bedzie mi milo :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :)
    Ja już po feriach ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki miś ;)
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkie zdjęcia, moje ferie się niestety już dawno zakończyly :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia