Piątek!

piątek, 7 lutego 2014

Cześć Kochani! ♥
W końcu piątek, w końcu weekend. Bardzo się z tego cieszę, bo po całym męczącym tygodniu szkoły potrzebuję trochę więcej odpoczynku, a najbardziej to chociaż odrobinę więcej snu, no ale nie wiem czy będę mogła sobie długo spać w ten weekend. Mam na niego zbyt napięty grafik, jutro z rana ma wpaść Magda, później spotkanie do bierzmowania, a później mała urodzinowa niespodzianka dla pani A. i zapowiada się bardzo miły jutrzejszy wieczór. Rodzinna niedziela także już jest zaplanowana, więc teraz to już żadnych wymówek być nie może. Myślę, że to będzie jeden z lepszych weekendów w ostatnim czasie, mam nadzieję, że się nie pomylę. Początek weekendu miałam bardzo udany, więc oby tak było cały czas przez te dni. Sporo tego weekendowego czasu spędzę z Krystianem, więc jest to bardzo duży plus :*


Zaraz zacznę pisać posty, które mam zaplanowane w swoim nowym zeszycie blogowym. Tak, tak, założyłam nowy zeszyt, w którym będę zapisywała trochę więcej rzeczy dotyczącego bloga, inspiracji, pomysłów, a także treści postów. Z niektórymi postami muszę poczekać trochę czasu jeszcze, no ale dam radę :) Właśnie przyszedł mi nowym pomysł na post, trzeba to teraz zapisać w zeszycie, zrobić zdjęcia, dodać go w tym miesiącu i będzie dobrze! :)


Na koniec, chciałabym wam podziękować, bo bijecie rekordy oglądalności bloga. Przez te 7 dni lutego blog osiągnął ponad 1200 wyświetleń! Bardzo, bardzo dziękuję, bo takie małe rzeczy związane z blogiem, bardzo motywują do dalszego pisania! :)

DOBRANOC :*

16 komentarzy:

  1. Gratuluję wyświetleń i życzę udanego weekendu :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyświetleń! :)

    Obserwujemy? Zacznij :D
    http://everythingwhatlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana gratuluję tylu wyświetleń :)
    Miłego weekendu kochana :)
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie cieszę,że piątek bo kończą mi się ferie ;(
    gratuluję wyświetleń!

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Domii , gratuluje tylu wyświetleń ; *

    http://tinnqu.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję takich statystyk :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, należy się :)
    udanego weekendu.

    www.be-huuuman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyswietleń (: Udanego weekendu ;*

    Oczywiście Obserwuję, byłoby mi bardzo miło gdybyś się odwdzięczyła. Zapraszam również do skomentowania posta- http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/opisuje-siebie-10-zdjeciami.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zeszyt blogowy jest bardzo przydatny :) Gratuluję takich statystyk! :D
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę szczęście z Krystianem ;*.Życzę udanego weekendu.Też prowadzę taki zeszyt blogowy,mam tam wszystko ;P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śwetny blog ! Posty czyta się świetnie ;)
    Zapraszam do mnie :D
    izz-izzy.blogspot.com
    Zaobserwuj i napisz komentarz a ja napewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskakująca liczba wyświetleń. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki zeszyt to fajny pomysł:):) Gratuluję takiej ilości wyświetleń :)

    tosamocozwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :) Post napisany potocznym i przyjemnym do czytania językiem ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia