Nowy wygląd! / Małe podsumowanie ;)

niedziela, 2 lutego 2014

Cześć Kochani!
Jak można zauważyć mam nowy wygląd bloga, który zrobiła mi Zuza >klik<. Wraz z nowym miesiącem blog potrzebował zmian, miałam go zrobić na dniach sama, jednak Zuza sama zaproponowałam pomoc się się zgodziłam :) Bardzo podoba mi się ten wygląd, za co bardzo, bardzo dziękuję! :* 
A jak wam się podoba nowy wygląd?

A teraz czas na małe blogowe podsumowanie stycznia, bo był to najlepszy miesiąc dotyczący bloga! W styczniu miałam prawie 4 tysiące wyświetleń, bardzo mało mi brakło do osiągnięcia tego progu. Jednak i tak jestem bardzo zadowolona ze swoich wyników w nowym roku! :) Mam nadzieję, że mimo tego, że luty ma mniej dni uda mi się osiągnąć chociaż podobny wynik w liczbie odwiedzin bloga. :)


I chciałabym wam bardzo, ale to bardzo podziękować za 151 obserwatorów! 
Bardzo cieszę się z takiego wyniku!

DZIĘKUJĘ WAM! <3

wybaczcie, że post tak na szybko, ale spieszę się, bo zaraz idę do kościoła, a później na spacer z Misiem <3 a jestem wcale nieogarnięta.. ;c
Trzymajcie sie, miłego wieczoru! :*

26 komentarzy:

  1. Gratuluję statystyki bloga i mam nadzieję, że przybędzie Ci wraz z nowym miesiącem dużo nowych czytelników <33

    Pozdrawiam i Obserwuję. Byłoby mi bardzo miło gdybyś zrobiła to samo u mnie <3 Zapraszam również na nowy post ♥ http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/na-nowo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki tylu wejść. Super ten wygląd!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ! :) wygląd świetny ! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nie zrobiłaś screena tylko zrobiłaś badziewne zdjęcie aparatem?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny wygląd ;3 gratuluję statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba nowy wygląd! :D No i gratuluję tych wyświetleń i obserwatorów.Zasłużyłaś na to :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uhuhhu , Dominika fejm <3

    Śliczny wygląd
    http://tinnqu.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna statystyka :3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie tu po zmianie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba! Fajnie Ci wzrosły statystyki ♥

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nowy wygląd jest rewelacyjny! :)
    gratuluję wyników :* moje statystyki w styczniu były podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadłam na twój blog przez przypadek i strasznie mi się tu spodobało<3
    Masz świetny wygląd bloga i piszesz świetne posty.
    Strasznie mi się tu podoba i będę wpadac tu częściej *.*
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję <3
    Odwiedź proszę mojego bloga! Dopiero zaczynam, więc chciałabym mieć dobry start z fajnymi czytelnikami! Jeśli chcesz możemy obserwować się na wzajem. Kocham Cię i pozdrawiam. Jay xoxox www.jaykenjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny ten nowy design.. ;)

    aaaaga.blogspot.com <--------- Zapraszam na nowy filmik z moich ferii ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglad:) Gratuluje

    sali-pno.blogspot.com
    kliknij w SHEINSIDE, proszę ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mojego bloga także styczeń był najlepszy bo ponad 14 tys wyświetleń <3
    Tb gratuluję sukcesu i piękny wygląd bloga <33.
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję każdej cyferki! powodzenia dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie tu :) No i gratuluję ! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, rewelacyjny wygląd bloga :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog! będę wpadać tu częściej :)
    + obserwacja za obserwację ? :)

    anishadaa.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny ten nowy wygląd <33

    10vee.blogspot.com za każdą obserwacje się odwdzięczam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje Ci serdecznie i oby jeszcze więcej obserwatorów i wyświetleń ;33
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog <3
    Obserwujemy ? jak tak to zacznij i napisz u mnie , odwdziecze sie :)
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje i zazdroo !
    Zapraszam do siebie :)

    http://barcio20079.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia