Nowości - AVON

czwartek, 13 lutego 2014

Hej wszystkim!
Mam dla was dzisiaj post z moim nowościami z avonu. Tak jak pisałam kilka dni temu w jednym z postów >KLIK< pokazuję wam to zamówienie dziś. Miało się ono ukazać wczoraj na blogu, jednak wyszło tak, że wczoraj wcale nie siedziałam na komputerze, nie miałam na niego czasu po prostu. Ale przejdźmy do rzeczy, zamawiałam tylko 3 lakiery, tak tylko, bo wydałam na nie mało, aktualne zamówienie jest trochę większe, a na pewno bardziej kosztowne. Trochę moich rzeczy poszło też na zamówienie mamy, no ale, nie o tym.. :)

Kolory: Enchanted Siren/ Lemon Sugar/ Swift Sherbet

Kredkę dostałam w gratisie, bo zamawiałam wtedy z mamą na jeden rachunek i troche kasy wyszło :)
A oto zdjęcie kredki:

ZAPRASZAM WAS DO POPRZEDNIEGO POSTU, W KTÓRYM PROSZĘ WAS O KOMENTARZE Z WASZĄ OPINIĄ MNIE PO 10 ZDJĘCIACH :)
Na autorów 3 najlepszych, najbardziej trafnych komentarzy czeka mała nagroda! :) 

Pozdrawiam! <3

14 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki tych lakierów :)
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te lakiery, identyczne kolorki : )

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery <3 .

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory lakierów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie produkty z Avonu, szczegolnie lakiery. :)
    Aa tutaj wlasnie bardzo aldne kolorki. <3
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/2014/02/holiday.html <--- mozesz luknac na nowy post, jelsi chcesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja duużo kupuję produktów z Avonu :)
    Świetne kolory lakierów! :)

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne lakiery
    Jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kredki mają dobre jakościowe ale Avonu nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię lakierów z Avonu, jak dla mnie są beznadziejnej jakości i drogie...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia