No to jedziemy!

czwartek, 20 lutego 2014

Dzień dobry Kochani! :* 
Ostatnio bardzo mało czasu spędzam w domu, dlatego na blogu nic się nie pojawiało. Posty na jutro i sobotę mam już zaplanowane, teraz jeszcze muszę napisać coś na niedzielę i będzie dobrze. Wczorajszy dzień spędziłam prawie cały poza domem. Najpierw do 14 z Natalą i Weroniką pomagałyśmy przy sprzątaniu, później pojechałam do Natalii, żeby jej mama zrobiła nam paznokcie, które wyszły świetnie. Bardzo mi się podobają. Zdjęcia ich nie mam, jednak po powrocie z Sarbinowa na pewno je zobaczycie na blogu. Do domu wróciłam po 17 i zaczęłam się trochę szykować do wyjazdu. Wtedy zrobiłam bardzo niewiele, więcej zrobiłam późnym wieczorem, gdy wróciłam od Krystiana. Uwielbiam nasze oglądanie filmów, gdy w połowie filmu/filmiku wyłączam go, bo nie mogę już patrzeć na sceny w nim. Tak, tak - tak się kończy zazwyczaj nasze oglądanie horrorów :) Ciekawe jak się skończy oglądanie "Obecność" po moim powrocie, w przyszłym tygodniu, bo w walentynki nie udało nam się go obejrzeć.

No ale muszę przejść w końcu do sedna. Jak mówi tytuł tego posta 'jedziemy'. Tak, jadę dziś razem z Natalą do Sarbinowa. 4 dni wypoczynku nad samym morzem przyda mi się do nabrania sił na 2 tydzień ferii, ale także na  późniejszy powrót do szkoły. Nie mam żadnych zdjęć tego co zabieram, bo są to tak oczywiste rzeczy jak ubrania, kosmetyki, słodycze (wiem, że miałam ich nie jeść, ech..) i takie inne pierdoły. W torbie mam jeszcze troche luzu, więc nie jest źle, bo myślałam na początku, że nie zmieszczę wszystkiego do tej torby :) 

Miłego dnia! 
i udanego tygodnia życzę wszystkim! <3

a ja idę spać, bo trzeba wstać troochę przed 9 ,żeby wyszykować się na 10 :)
Dobranoc :*

6 komentarzy:

  1. Słodziaki <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu ;* Ja sobie chora w domku siedzę, przynajmniej przez te 2 ostatnie dni tygodnia odpocznę od szkoły ;)

    Obserwuję już od dawna, liczę na rewanż <3 Zapraszam do skomentowania - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/i-my-idols.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu :) obserwujemy? Daj znać u mnie ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) ;*
    NOMINOWAŁAM CIĘ DO LIEBSTER BLOG AWARD,SZCZEGÓŁY U MNIE NA BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego pobytu nad morzem ! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia