Miła niespodzianka!

sobota, 1 lutego 2014

Hej Kochani!

Zrobiłam sobie właśnie chwilę przerwy między odrabianiem prac domowych, nauką a zabraniem się za prezentacje na wok, której kompletnie nie chce mi się zaczynać robić.. Mam jeszcze do ogarnięcia kilka przedmiotów, za które zabiorę sie zaraz po dodaniu tego posta. Nie chce mi się, ale muszę ogarnąć to dopóki nie czuję się jeszcze najgorzej, bo tabletki przeciwbólowe działają, a jak przestaną to mocy do nauki zupełnie nie będzie.. Poza tym, co u mnie? Wszystko bardzo dobrze! Wczoraj miałam cudowne rozpoczęcie weekendu. Tak mało lekcji, w dodatku można powiedzieć, że były to luźne lekcje, a później fantastyczny wieczór z Krystianem <3 Obejrzenie jakiegoś filmu zamienić na obejrzenie studniówki K.? Jak najbardziej był to dobry pomysł. Później spotkanie z panią Anią, najgorzej nie było, dałam radę, przeżyłam a złego wrażenia chyba nie zrobiłam ;) A dzisiaj? Dzisiaj sobie pospałam do 10:30 i w końcu odespałam trochę to codzienne chodzenie spać około północy. Jednak nie czułam się najlepiej. Musiałam szybko wziąć tabletki i zacząć ogarniać się, bo na 12 szłam rozbierać choinki w kościele. Miałam iść też na zdjęcia dzisiaj, jednak nie mam nastroju na nie dzisiaj. 
* * * 
Wczoraj wieczorem przeglądając wasze blogi odkryłam jeden post, który bardzo poprawił mi humor, a mianowicie post u Darii. Byłam bardzo, bardzo zaskoczona widząc swoje zdjęcie i link do swojego bloga u Darii przy poście: BLOG TYGODNIA. Dziękuję za taką niespodziankę, która sprawiła mi ogromną radość z tego, że komuś podoba się do co tutaj zamieszczam :*


MIŁEGO WIECZORU :*
a ja wracam do lekcji ;)

tydzień Miś <3

12 komentarzy:

  1. Piękna Dominika <3. Zdążysz wyrobić się na tinychat z tą nauką?

    http://tinnqu.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę udanej nauki :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się, to świetna niespodzianka! ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym chciała taką niespodziankę :D
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;) !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje!

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze to wynajdować nowe rzeczy które nas uszczęśliwią :D

    pozdrawiam i zapraszam julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o gratuluję :)
    współczuję szkoły, ale dasz radę :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia