Koniec zimy?

czwartek, 6 lutego 2014

Cześć wszystkim! 
Co tam u was? Kto się cieszy z ferii, a kto musi chodzić do szkoły tak jak ja? Ja akurat dopiero czekam na ferie, więc za kilka dni będę się z nich cieszyć, muszę wytrwać jeszcze tylko 8 dni.. dam radę! :) Na szczęście chyba już zima się kończy, bo śniegu już praktycznie nie ma, co mnie bardzo cieszy. Temperatura już jest na plusie, są dni gdy słoneczko pięknie świeci. Są dni, gdy zaczynam czuć wiosnę! Chciałabym, żeby już nie było takiej zimy, jak była jeszcze nie dawno, bo nie lubię takiej pogody.. Oby do ferii zrobiła się ładna pogoda, a przynajmniej w pierwszym tygodniu, bo nie chciałabym zabierać na wyjazd dużej liczby grubych ubrań, bo nie chcę brać wielkiej torby tylko na 4 dni, jednak zobaczymy. :)
Cieszę się, że kończy się ten tydzień, już od poniedziałku czekam na weekend, bo ten tydzień był jak do tej pory strasznie męczący, na szczęście jutro luźniejszy dzień, więc dzisiaj mogę pozwolić sobie na odrobinę dłuższą chwilę odpoczynku! Mam nadzieję, że to będzie dobry weekend, zapowiada się on bardzo ciekawie, ale jaki będzie to dopiero stwierdzę w niedzielę wieczorem <3
* * *
Mam w głowie kilka pomysłów na posty w tym miesiącu, muszę je sobie jakoś powoli zacząć zapisywać i tworzyć posty, bo później z czasem na ich dodanie może być ciężko.
Macie może jakieś pomysły co do kolejnych postów? Napiszcie mi w komentarzu o czym chcielibyście przeczytać u mnie na blogu :)

A oto kilka zdjęć z przeciągu ostatniego tygodnia:


MIŁEGO POPOŁUDNIA KOCHANI! :*

14 komentarzy:

  1. Ja już miałam ferie czyli moje woj. mialo jako pierwsze XD :c
    Pozdrawiam ♥
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia. proponuję każdemu: Before I Die, uweilbiam takie posty :D
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam ferie już dawno więc teraz męczę się w szkole :c
    u mnie też teraz w dzień są temperatury na plusie (ale w nocy dalej na minusie). Ja nie chcę żeby zima się jeszcze kończyła... :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, będę często wpadała jeżeli masz czas i ochotę zapraszam do mnie mam nadzieję że Ci się spodoba ! :)
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiee ładne zdjeciaa ; *

    http://tinnqu.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też już prawie śniegu nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w ogóle już nie ma śniegu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. za długo to tej zimny nie było :D

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - zapraszam, mam nadzieję że ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jeszcze tydzień ferii :) U mnie już śnieg topnieje i jest coraz cieplej :) Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Zapraszam do obserwacji ------> http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ferie zaczynasz tak jak ja :) super jest ta pogoda :)

    sali-pno.blogspot.com
    klikniesz w SHEINSIDE? Proszę ♥
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję, ze już niedługo koniec zimy! :c

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia