Hello!

wtorek, 4 lutego 2014

Od samego rana miałam fatalny dzień. Nie dość, że trochę zaspałam (nic dziwnego jak położyłam się dopiero przed 2 - ach, ta kochana prezentacja z woku..), od samego rana leciało mi wszystko z rąk, później szkoła, prezentacja z woku, 4 sprawdziany. Tak, świetnie sie piszę kartkówkę z fizyki bez wzorów i pisze się je z głowy, yhy.. cudownie zapomnieć tablic z domu, no ale nawet dobrze napisałam wzory :) Myślałam, że to będzie cały fatalny dzień, jednak to się z czasem na szczęście zmieniło. I fatalne przedpołudnie zamieniło się w fantastyczne popołudnie, za co bardzo, bardzo dziękuję! <3
* * *
Pogoda się poprawia, już nawet z rana temperatura przekracza nawet zero stopni w stronę plusa. Śniegu już praktycznie nie ma, co mnie cieszy, bo już dość długo leżał on na naszych drogach, jak dla mnie zdecydowanie za długo :) I przeglądając zdjęcia z tej zimy, okazało się, że ich nie mam, a przynajmniej żadnych swoich :) Dlatego, żeby post nie był taki pusty to wstawiam coś z tamtego roku.

Zaraz zabieram się za trochę za historię, bo jutro praca klasowa z II wojny, czyli trochę tych wszystkich dat, pojęć i tego wszystkiego jest, no ale dam radę. Chcę się dzisiaj położyć trochę wcześniej niż ostatnimi dniami, może mi się uda, no ale to się okaże :)

a tymczasem życzę wam udanego wieczoru <3


25 komentarzy:

  1. śliczny cytat i zdjęcie <3 na pewno wszystko ogarniesz ;*
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam dziś słaby dzień :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w kartkówkach i wgl. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia na sprawdzianie z tej 2 wojny, mam nadzieję że napiszesz jak najlepiej. ;)
    +nie mogę się napatrzeć na twoje włosy przy infie o tobie..Są piękne, takie długie i wyglądają tak zdrowo. Aż zazdroszczę !:D
    obserwuję :)
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże serio śliczne włosy *.*
    Fajnie że dzień się zmienił na lepsze, "PO KAŻDEJ BURZY JEST SŁOŃCE" :)

    http://once-i-get-out-on-simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wspolczuje tych sprawdzianow...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny cytat :)
    ładne zdjęcie :)
    Ja dzisiaj miałam bardzo nudny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia na sprawdzianie. :)
    claud-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w szkole.
    Ja się bardzo cieszę z faktu, iż już nie ma śniegu!;))))
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze że nie ma już śniegu, powodzenia na sprawdzianie!

    http://runwaysky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia, ja akurat mam ferie :P
    ostatni obrazek♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam ferie :) Świetne zdjecia i ciekawy cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ferie, życzę ci powodzenia w szkole! :)
    Śliczne zdjęcie :>

    Obserwuję.
    Pozdrawiam cieplutko.
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ładna Dominika <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio codziennie chodzę spać po 2 albo nawet po 3...

    OdpowiedzUsuń
  16. ufff... jak dobrze ze ja mam ferie i moge od szkoły odpoczac :)
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Hah ja nie mam żadnego zdjęcia zimowego z tego roku ;p
    blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tak samo jak Ty nie mam żadnych zimowych zdjęć, no trudno. :)
    Zaraz po feriach też mam sprawdzian z II wojny światowej i do tego z astronomii. :c
    Powodzenia w szkole. :D

    pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  19. Współczuję, ale niedługo u mnie też zaczną się sprawdziany. -.-
    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcie. :)
    Ja ostatnio za fotografa robiłam, ale nic nie wyszło, bo mi zimno było. XD

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo łanie wyszłaś na tym zdjęciu. Chciała bym mieć tyle Śniegu co Ty za sobą.
    Zapraszam do mnie ;)
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/
    Zaobserwuj i napisz komentarz a ja się odwdzięczę
    OBSERWAJA=OBSERWACJA

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczniutka jesteś *o*.Bywa ,że ma się słaby dzień ,ale to normalne :P.Jeśli o mnie chodzi zapominanie o wszystkim to codzienność. O mało dzisiaj bym nie wybiegła bez okularów na nosie :D
    Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj <---KLIK
    Będzie mi bardzo miło! <33

    OdpowiedzUsuń
  23. tez mialam dzis niezbyt dobry dzien, ale nie przejmuj sie:* sliczna jestes:D podoba mi sie blog, obserwuje<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    oraz fanpage na facebook'u:
    www.facebook.com/KingaWuPhotography

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia