Dzień dobry!

niedziela, 9 lutego 2014

Tak jak myślałam, napięty grafik na ten weekend dość mocno daje mi się we znaki. Wczoraj większość swojego czasu było pod coś lub kogoś podporządkowane, jednak mimo wszystko sobotę zaliczam do dni udanych w 100%. Cieszę się, że prezent urodzinowy się nam się udał. Później bardzo miło spędziłam wieczór z Krystianem, ciastem, herbatką i kabaretami. Jak najbardziej kilka chwil z Misiem poprawiają humor, tak samo jak ostatnia mała niespodzianka, której się nie spodziewałam. <3

Jutro odbiorę od Natalii swoje małe zamówienie z Avonu, które wam na pewno pokaże w jakimś najbliższym poście. I liczba moich lakierów się odrobinę powiększy. Tak, ostatnio złapałam manię na kupowanie lakierów do paznokci. Mam ich już prawie 30, a jeszcze w wakacje było ich może z 5.  Ale chyba będę musiała przystopować z kupowaniem tych lakierów, no chyba, że tylko i wyłącznie do małych niespodzianek :)


A teraz czas już na mnie, zaraz idę się położę spać, bo rano muszę wstać jakoś ok. 9 żeby wyrobić się ze wszystkim czasowo, w tym ogarnąć jeszcze kilka rzeczy na rodzinny obiadek :) Także życzę wam kolorowych snów, udanego dnia, miłego wieczoru, bo nie wiem kiedy to czytacie.
Pozdrawiam! :*

18 komentarzy:

  1. Ja na szczęście nie mam żadnych obowiązków na niedzielę, poza odrobieniem zadania domowego ;)
    ~www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś taka śliczna, naturalna ;)
    obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja takze mam sporą kolekce lakierów, uwielbiam miec pomalowane paznockie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :) + masz cudne oczka c:

    przy odrobinie czasu zapraszam ;
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło,że tak dobrze się pomiędzy Wami układa :)
    Ja teraz też mam świra na punkcie lakierów,już ich trochę jest :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. oo pamietam ze ja kiedys tez zamawiałam z Avonu :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo milutki i pozytywny post.
    Oby Twoja kolekcja lakierowa jeszcze bardziej się rozwineła. :D

    pozdrawiam i obserwuję, Olga

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakierów nigdy za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja co do lakierów mam to samo, szczególnie z Avonu. Zresztą trudno się dziwić, mają bardzo dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham lakiery! <3
    Jaka ty jesteś ładna *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też powiększam kolekcję lakierów! ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow no to serio dużo tych lakierów, ja praktycznie w ogólnie nie maluję paznokci więc mam zaledwie 3 lakiery (?) hahaha :)

    Obserwuję już od dawna, byłoby mi miło gdybyś się odwdzięczyła. Przy okazji zapraszam do skomentowania posta ♥ http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ferie wiec wiesz. Jestem ciekawa,co tam zamowilas... ja mam tylko bezbarwny lakier.


    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia