Ask me, czyli zapytaj mnie!

piątek, 21 lutego 2014

WITAJCIE!
Jak wiecie, aktualnie korzystam sobie z ferii poza domem, dlatego pomyślałam, że w tym czasie, moglibyście pozadawać mi pytania dotyczące tego, czego tylko chcecie. To czy będą  to pytania dotyczące bloga, czy mojej osoby, to zależy tylko i wyłącznie od was. Pytania zadawajcie mi w komentarzach, im więcej komentarzy z pytaniami tym lepiej! Osoby, które zadadzą mi pytania i zostawią linki do siebie na bloga odznaczę w poście, gdy będę udzielać odpowiedzi na te pytania. Odpowiedzi na wszystkie pytania umieszczę w poście po powrocie z rekolekcji.

Czekam na pytania od was!
MIŁEGO DNIA KOCHANI! 


Posty od dziś do niedzieli będą dodawane automatycznie, są zaplanowane ponieważ, gdy czytacie ten post jestem już na rekolekcjach w Sarbinowie i wracam dopiero w  niedzielę, jeszcze nie wiem o której, dlatego w niedzielę post będzie jeszcze zaplanowany, normalny, czyli post  pisany na bieżąco pojawi się dopiero w poniedziałek.

8 komentarzy:

  1. O świetny pomysł na post
    1.Zrobisz kiedyś boyfriend tag?
    2.Co cenisz w ludziach?
    3.Co Cię denerwuje?
    4.Ulubiony wykonawca?
    5.Dobrze się uczysz?
    6.Dlaczego prowadzisz bloga?
    7.j.niemiecki czy j.angielski?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Od kiedy prowadzisz bloga?
    2. Ulubiona blogerka ?
    3. Ulubiony bloger?
    4. Kto na co dzień jest Twoją inspiracją ?
    5. A kto w blogowaniu ?

    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co daje Ci blogowanie ?
    Czego się nauczyłaś blogując ?
    Jakich zachowań nie lubisz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Jak wyglądały twoje początki na blogu ?
    2. Co cenisz w ludziach ?
    3. Czy miałaś kiedyś myśli o osunięciu bloga ?

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Czy blog zmienił coś w Twojej osobowości/charakterze ?
    2. Masz takie dni kiedy brakuję Ci weny na posty ?
    3. Wolisz psy czy koty ?

    http://julliet-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jedno pytanie, ale myślę, że fajne :)
    Musisz spędzić tydzień na bezludnej wyspie. Możesz wziąć ze sobą tylko jedną osobę. Sama czy z kimś? I dlaczego?

    http://marzenia-ucieczka-od-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Co spodobało Ci się w Sarbinowie ? :)
    Czy kiedyś chciałaś być modelką?
    Umiesz robić szpagat ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Co skłoniło Cię do założenia bloga?;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia