Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy!

sobota, 11 stycznia 2014

HEI WSZYSTKIM! ♥
Już jutro 22. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

 W tym roku jestem wolontariuszką po raz pierwszy, chociaż zawsze chciałam zbierać, jednak zawsze coś mi nie wychodziło z tym zbieraniem.. Jutro będziemy od samego rana zbierać z dziewczynami pieniążki na specjalistyczny sprzęt dla dzieci i osób starszych. Zaczynamy przed 8, a kończymy o 17, więc miejmy nadzieję, że uda nam się zebrać dość dużo pieniędzy, mam ponad 200 serduszek do rozdania, dziewczyny pewnie mają podobną liczbę, więc jest ich naprawdę sporo. Oby pogoda nam dopisała, bo ostatnio cały czas prawie pada.. no ale trzeba mieć nadzieję, że jutro będzie ciepło i słonecznie, jak przez większość tej 'zimy'. ;)

W szkole już w czwartek dostaliśmy: puszki, serduszka i identyfikatory, mieliśmy też spotkanie co do wszystkich szczegółów jutrzejszej zbiórki dzięki czemu przepadło nam z dziewczynami PP, co nas bardzo cieszyło ;)  

Swoje zdjęcie na identyfikatorze musiałam zakryć serduszkiem, bo jest ono tak fatalne, że nie nadaje się na pokazanie tutaj... niestety ;c
Moje krzywe serduszko z ponad 200 serduszek ;3 - niestety, jakość fatalna ;c
Są u was jutro jakieś wydarzenia z okazji Wielkiej Orkiestry? 
U nas na sali miejskiej od 15 będą występy osób z ośrodka kultury, ze szkół podstawowych naszej gminy i wystąpi też chór emerytów i rencistów z naszej miejscowości. Będą też różnego rodzaju licytacje, żeby zdobyć jak najwięcej pieniędzy dla potrzebujących. :) 


Jest ktoś jutro wolontariuszem na WOŚP? Pierwszy raz, czy może już któryś z kolei ktoś jest wolontariuszem? Jak któryś z kolei, to piszcie, który to będzie was raz :) a może w tym roku tylko wspieracie pieniężnie akcję Jurka Owsiaka, bez pomocy w zbieraniu pieniędzy? ;)

MIŁEJ I JAK NAJBARDZIEJ UDANEGO SOBOTNIEGO WIECZORU KOCHANI! <3

24 komentarze:

  1. Ja zbieram 2 albo 3 raz ;) Oby pogoda nam dopisała ;D
    Uwierz, że mam 10 razy gorsze zdjęcie od ciebie xd
    Nie dość, że i tak nie wyszłam najlepiej to jeszcze mi rozszerzyli twarz,
    tak jak prawie wszystkim hahaha ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem pierwszy raz wolontariuszką WOŚP :)
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nigdy nie byłam wolontariuszką jednak jest to szczytna akcja i bardzo popularna więc za rok nie zmarnuję szansy i też się zapiszę :) powodzenia w zbieraniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka razy zdarzyło mi się zbierać pieniążki dla Orkiestry. Cieszę się, że młodzi ludzie tak chętnie biorą udział w takich akcjach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam być w tym roku wolontariuszką ale nie wyszło. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam takich ludzi! ja jakoś nigdy nie potrafiłam się za to zabrać. Jak pamiętam tych wszystkich wolontariuszy marznących na dworze.. nie mogłam się przemóc. Przyznam, że wolę wysłać smsa, albo wziąść udział w licytacji:) Ale do puszeczki zawsze coś wrzucam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę! Zawsze chciałam być wolontariuszką ale niestety nie mam na to czasu :/


    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chcialabym byc wolontariuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam WOŚP!
    Zapraszam: http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo♥ chciałam w tym roku być wolontariuszką WOŚPu, niestety moje rozgarnięcie... aż szkoda komentować! -.- przypomniałam sobie o tym za późno.. :<

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nigdy nie byłam wolontariuszką :C

    OdpowiedzUsuń
  12. super że bierzesz w tym udział, ja niestety nie mogę ;/
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne że bierzesz w tym udział, ja w następnym roku też mam zamiar ;)

    zapraszam do mnie : wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie będzie dzisiaj duuużo występów :)

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. tez chciałabym być wolontariuszem

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :) Ja byłam kilka razy wolontariuszką :) Czy byś mogła kliknąć w baner choies na wuess.blogspot.com? To dla mnie bardzo ważne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. to super że jesteś wolontariuszką ;) trzymajcie się ciepło przy zbieraniu pieniążkow, nie zmarznijcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie nikt chyba nawet nie chodzi z puszką ;p Mała wieś ;p Ale za to skromnie zasiliłam WOŚPową puszkę dziś w Olsztynie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy post i świetny blog.Może obserwacja za obserwację lub dodanie naszych blogów nawzajem w ,,ulubionych blogach'' ? jesli nie to sorki :( http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja byłam u mnie w szkole na WOŚPie z przyjaciółką i pomagałyśmy koleżance, która się zgłosiła, by być wolontariuszką :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post, bardzo ładnie tutaj :)

    Obserwujemy?
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blogg, super post piękny wygąd wszystko czego blog potrzebuke
    Może wpadniesz do mnie:
    http://juleczkaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo, ja też byłam wolontariuszem ;))

    zapraszam do siebie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. u nas niestety na wosp padalo, ale i tak to nie zniechecilo wolontariuszy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia