TOP 10 - zagraniczne piosenki z 2013r.

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Cześć wszystkim! ;)
Mam dla was dziś post z TOP 10 - zagraniczne piosenki z 2013r. Pomysł na ten pojawił mi się na początku tego roku, miał być jednak TOP 10 piosenek z 2013r., jednak nie potrafiłam ograniczyć się tylko do 10 piosenek, tyle wybrałam tych TOP zagranicznych, które bardzo dobrze mi się kojarzą. Będę one w kolejności losowej, bo nie potrafię ułożyć tych piosenek na poszczególnych miejscach.. a więc zaczynamy:


1. The Nycer & Deeci - Losing control
"Losing control, come on now. Fuckin' crazy ready baby... " i przypominając mi się wakacyjne wyprawy rowerowe z Magdą! Wszystkie nasze wyprawy, odpały wakacyjne, ale i nie tylko, bo było ich w ubiegłym roku bardzo dużo. Na pewno w głowie zostanie mi nasz dłuugi spacer w jedną kwietniową sobotę, gdzie nogi od poprzedniego wieczoru wchodziły mi w tyłek a my sobie przeszłyśmy z jakieś 15 km, mijając niektóre osoby kilka razy, a raczej osobę, która później... a dobra, mniejsza o to :) 

2. Inna - More than friends
Z tą piosenką kojarzą mi się wakacje, tym razem z Olą, jej cudowna impreza urodzinowa oraz wszystkiego przygotowania do niej, ale także wiele innych chwil z Olą <3

3. Avicii - Hey Brother
Piosenka, która pojawiła się na youtubie na początku listopada, jednak od razu zawładnęła moim sercem! Idealna na wszystko, słucham jest codziennie i zawsze jak ją słyszę od razu humor mi się poprawia i to nawet wtedy, gdy jestem w fatalnym nastroju. ;)

4. Imagine Dragons - On Top Of The World 
Jest to piosenka z filmu "Niewiarygodny Burt Wonderstone", który bardzo lubię, tak samo jak piosenkę. Świetny tekst, genialne melodia, piosenka poprawiająca humor? Jak najbardziej, a tekst: "I could gave up then but Then again I couldn’t have ’cause. I’ve travelled all this way for something", uwielbiam <3

5. Carly Rae Jepsen - Tonight I'm Getting Over You
Teraz coś trochę bardziej spokojniejszego na początku, uspokajającego odrobinę. Przy tej piosence kładę się na łóżko, zamykam oczy i potrafię odpłynąć w 'inny świat'.

6. DVBBS & Borgeous - TSUNAMI
Lekka łupanka, przy której przypomina mi się tegoroczny Sylwester, taak! 

7. Katy Perry - Unconditionally
Nowa piosenka Katy, ze spokojną melodią, tekstem, głosem Katy. Love it! Coś pięknego na spokojny wieczór pod kocem, z kubkiem gorącej czekolady <3

8. Demi Lovato - Let It Go
Nie jestem Lovatic, jednak mogę powiedzieć, że Demi niektóre piosenki ma bardzo fajne. Oprócz tej na liście moich ulubionych jest także " Neon Lights", jednak postawiłam w tej liście na "Let it go", ponieważ tekst tej piosenki ma to 'coś' w sobie i stwierdziłam, że musi tu się znaleźć! ;)

9. Basshunter - Saturday
Coś bardziej rytmicznego, tanecznego. Piosenka, która mi się fajnie kojarzy, poprawia humor, ma w sobie coś, że zawsze przy niej chce mi się tańczyć, w sumie to jak przy wszystkich piosenkach basshuntera, yeah!

10.Christina Perri - Jar of Hearts 
Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! Piosenka ponad wszystko, na każdy dzień tygodnia, miesiąca, porę dnia, jednak jest to moja kolejna miłość na wieczory: jak i na te cudowne, które kończą fantastycznie spędzony dzień, jak i na te smutniejsze, podczas których lubię sobie pomyśleć, pomarzyć czy też popłakać i tak odreagować po ciężkim dniu. Tą piosenkę uwielbiam w oryginale, ale także w świetnym remixie! <3



I to by było na tyle w tym poście, znalazło się w nim TYLKO 10 piosenek, a przecież mogłbym wymienić ich o wiele, wiele więcej! Jednak nie chcę wprowadzać ich tu zbyt wielu. Myślę, że na początku lutego powinien pojawić się taki sam TOP tylko, że z polskimi piosenkami ;)


Jutro jadę z klasą na "Hobbita 2", więc nie muszę martwić się lekcjami na jutro, dlatego zaraz idę pisać listy, bo w weekend niestety sie nie wyrobiłam :c Oglądał już ktoś ten film? Jak wasze wrażenia? :)


MIŁEGO WIECZORU KOCHANI! <3

9 komentarzy:

  1. Znam kilka tych piosenek i lubię ;))

    Co do Hobbita- byłam sceptycznie nastawiona, ale spodobało mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszystkie piosenki znam bo nie za często słucham radia NaTrzyLitery (RMF ;D) ale niektóre są całkiem spoko.A co do Hobbita TAK TAK TAK!
    Pozdrawiam i zapraszam:http://wiecej-niz-muzyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wrażeniem jak wkładasz w niego tyle pracy i serca to niesamowite jestem pod wrażeniem życzę ci dalszych sukcesów w blogowaniu . Pozdrawiam cię .
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    + jeśli mogła bym prosić cie o kliknięcie w linki umieszczone w ostatnich 4 postach to była bym niewiarygodnie wdzięczna i zapraszam oczywiście do klikania w inne banery .
    + jeśli masz chęć wpadnij też i na tego bloga mojej przyjaciółki
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne piosenki :)
    Nie które z nich znam i je uwielbiam .
    Na Hobbita wybieram się we ferie .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hhoho tsunami <3
    Ja nie oglądałam 2 części,ale słyszałam od przyjaciółki,że zupełnie inaczej się zaczyna niż w zakończeniu 1 części ;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie wszystkie z tych piosenek znam i bardzo lubię. :)
    Hahaha, ja byłam na hobbicie i spałam. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham niektóre piosenki ,<3
    ciekawy post
    http://saraimarita.blogspot.com/ zapraszam + Zaobserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh..nie jesteśmy Lovanatic tylko Lovatic jak już :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia