Tinyczat! ♥

niedziela, 19 stycznia 2014

Hej Kochani! ;*
Dziś większość swojego dnia spędziłam u babci w bardzo dobrym, rodzinnym nastroju ;) Zjechało się ponad 15 osób, nikt nie mógł się doliczyć wszystkich podczas krojenia tortu *hahah* tak, pięknie się naśmieliśmy wtedy, bo ciągle ktoś się ruszał i niektórym wychodziło 14 osób, a niektórym 17 nawet, no ale mniejsza oto. Dawno nie byliśmy w takim gronie u babci, tak.. Dawno nie było tych wszystkich osób razem, więc nie było opcji, żeby było inaczej ;) Rodzinny Dzień Babci + mała impreza urodzinowa babci = ŚWIETNA NIEDZIELA! ;3 Jednak wróciłam strasznie zmęczona, więc niezbyt dużo czasu spędziłam nad niemieckim i innymi lekcjami, ale cóż, wierzę, że jutro będzie okej.. a wiara czyni cuda ;)


Wczoraj rozmawiałam sobie z dziewczynami na TINYCZACIE, coś pięknego, fantastyczne godziny, które mijały tak strasznie szybko, że z godz. 21 zrobiło się w mgnieniu oka grubo po północy ;) W czacie wzięło udział wiele osób, jednak nie wszystkie były na kamerkach, więc nie wszystkie są na zdjęciach, a szkoda..  W czacie wzięły udział: Gosia, Daga, Patrycja, Sylwia, Diana, Iwona, Paulina, jeszcze jedna Diana oraz wpadła nawet na chwilę Sara z bloga http://ssarusska.blogspot.com/ <3
Chciałabym baaaardzo podziękować dziewczynom za bardzo miło spędzony wieczór i kawałek nocy :*




DOBRANOC WSZYSTKIM! I MIŁEGO PONIEDZIAŁKU W SZKOLE/PRACY ORAZ TYM CO JUŻ MAJĄ FERIE <3
no właśnie, kto ma już ferie? a kto jeszcze nie ma, to kiedy zaczyna ? :*

4 komentarze:

  1. Moja babcia też organizuje takie świętowanie swojego dnia, ale zdecydowanie dla mniejszego grona haha
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziękuje za te nasze godzinne rozmowy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ach, to ten sławny Tinychat ;3 na pewno dobrze spędziłyście ten czas ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia