Postanowienia na Nowy Rok.

sobota, 4 stycznia 2014

Witam wszystkich! ☺
Tak jak pewnie większość osób czytających ten post, tak i ja mam kilka postanowień na rok 2014. Przeglądając już niektóre blogi, u niektórych blogerek takie posty się już pojawiły już wcześniej, u mnie jednak dopiero dziś pora na niego :)

#Systematyczność postów
Chciałabym żeby posty pojawiały się codziennie, jednak wiadomo, że jest to bardzo ciężkie do wykonania, głównie w tygodniu, gdy chodzę do szkoły, często wracam do domu po 15, biorę się za lekcje, naukę i tak jakoś leci czas, wieczorem już czasami nie mam sił, bądź czasami pomysłów żeby coś napisać w nowym poście. Jednak od tego roku to się zmieni, nawet w tygodniu postaram się pisać. Moim założeniem jest pisanie postów jak najczęściej, jeżeli się da to w weekendy codziennie a w tygodniu co 2 czasami co 3 dzień. Mam nadzieję, że mi się to uda, bo nie chciałabym żeby powtórzyły mi się takie tygodnie jak w ubiegłym roku, że post pojawiał się tylko 1 w tygodniu..
#Osiągnągnięcie 250 obserwatorów
Kolejnym moim postanowieniem jest osiągnięcie minimum 250 obserwatorów, moim celem jest oczywiście jak największa ich liczba, jednak wolę postawić sobie niższą liczbę w założeniach, żeby później się cieszyć z rosnącej liczby obserwatorów niż napisanie zbyt wygórowanej liczby obserwatorów i później smucić się z powodu tego, że mi się to nie udało.. tak samo jest z liczbą wyświetleń
#Około 22-23 tys. wyświetleń bloga
Mam nadzieję, że uda mi się to osiągnąć, bo jeżeli przez niecały rok udało mi się osiągnąć ponad 10 tys. to myślę, że 22 tysiące przez rok przy systematycznym prowadzeniu uda mi się osiągnąć.
#Współprace
Chciałabym też zacząć współpracować z różnymi firmami jak i blogerkami, ale o tym to przez rok pojawi się na pewno coś więcej na moim blogu :)
#Konkursy, rozdania
Chcę wprowadzić dla was możliwość wygrywania u mnie na blogu różnego rodzaju rzeczy. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni, gdy będą pojawiały się konkursy bądź rozdania :)

I to wszystkie moje główne postanowienia co do bloga, teraz czas na moje własne postanowienia:
#Zdrowiej się odżywiać
Tak, jest to jedno z moich kilku postanowień. Nie jem jakoś tak bardzo niezdrowo, ale muszę ograniczyć słodycze, bo jak się czasami do nich potrafiłam dopaść to w 5 minut nie było całej dużej czekolady, za to muszę jeść więcej owoców i warzyw :)

#Ćwiczenia
Tak, moim postanowieniem było ćwiczyć codziennie i przez 2 dni dobrze mi szło, jednak choroba popsuła mi wszystkie szyki :c Ale jeżeli tylko wyzdrowieję, to znów zabieram się za ćwiczenia :) Na początek brzuszki + jakieś inne lekkie ćwiczenia na brzuch a później się okaże co dalej wymyślę :)

#Być bardziej zorganizowaną osobą
Na ogół nie potrafię zorganizować sobie czas, żeby mieć chociaż chwilę na odpoczynek w ciągu dni. Wszystko praktycznie robiłam na ostatnią chwilę, jednak teraz mówię takiemu czemuś stanowcze: NIE! Siedzenie nad czymś i robienie tego na ostatnią chwilę nie jest niczym przyjemnym.. Na każdy dzień będę zapisywać to co mam do zrobienia, co do szkoły i co do bloga.. Zobaczymy co z tego mi wyjdzie :) 
Tak jak ten demotywator to na pewno nie będzie :)
#Czerwony pasek
i jak najwyższa średnia na koniec roku :) Średnia na semestr najprawdopodobniej wyższa niż ta co miałam na semestr w 3 gimnazjum, więc jeżeli tak będzie i trochę wezmę się za niektóre przedmioty w drugim półroczu to wyczuwam bardzo dobrą średnią :) 
# I jeszcze jedno moje bardzo ważne postanowienie, a mianowicie chcę CODZIENNIE SIĘ UŚMIECHAĆ! Mam nadzieję, że uda mi się to postanowienie wykonać chociaż w 99% :)

Mam też jeszcze kilka postanowień, ale myślę, że tyle w tym poście już wystarczy :)
A wy jakie macie postanowienia na nowy rok? :*

Miłego dnia Kochani <3

31 komentarzy:

  1. powodzenia w postanowieniach;]
    obs za obs ?:)ja juz
    zapraszam do siebie
    http://nattalja.blogspot.com/2014/01/roses-and-red.html

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia :>

    http://doominiika-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne postanowienia !♥
    Weź udział w moim konkursie na blogu, może ci się poszczęści :*
    Obserwujemy?

    darudarusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. moje postanowienia są bardzo podobne :), też napisałam o tym post na moim blogu
    życzę powodzenia w dalszym blogowaniu♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe postanowienia :) Myślę, że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co niektóre to poważne postanowienia, więc trzymam kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w postanowieniach!
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji na moim blogu.
    Pozdrawiam!
    http://iskra-marzenia7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w spełnianiu postanowień.
    Mamy je bardzo podobne '
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe postanowienia , życzę wytrwałości !
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zyczę wytrwałości:*
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje to: mieć płaski brzuch, zyskać ponad 200 obserwatorów ( prawdziwych) ;)

    zapraszam jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj:
    http://anabellandanabell1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Co niektóre plany mam takie same... Może mi się uda haha :D

    http://moment-of-parting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Życze powodzenia :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe postanowionka i staranie je przedstawiłaś :)
    życzę powodzenia w postanowieniach :)
    śliczny wygląd bloga :)
    pozdrawiam ciepło :*
    zapraszam :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. milo sie czytalo. Swietnie ze masz 2 kategorie swoim postanowien; blog i osobiste. Powiem szczerze ze mamy duzo podobnych.. ;D

    Pozdrawiam Kinga,
    ❁ ❁ ❁http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/❁ ❁ ❁
    (^^ KONKURS)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w realizacji ! :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog, design i posty! ; 3

    Zapraszam do siebie : )
    www.caramellovee.blogspot.com <--- Obserwacja = Obserwacja. Zacznij jak coś ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne postanowienia <3
    Też zamierzam ćwiczyć, a raczej biegać od wakacji z bff <3
    Powodzenia ;3
    A przede wszystkim codziennie się uśmiechać ;33
    http://everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia. :) Też chciałabym mieć ponad 250 (prawdziwych) obserwatorów.

    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie i może zaobserwujesz lub skomentujesz.
    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię Twój blog więc bardzo bym się ucieszyła gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. systematyczność postów-to jest moje główne postanowienie związane z blogiem :)
    Pozdrawiam i obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  24. powodzenia!! :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog, miło się czyta notki, a wygląd jest naprawdę ładny. Wpada w oko i nie jest zbyt chaotyczny. Na pewno będę wpadała częściej, klikniesz w baner sheinside? :*
    pozdrawiam
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. życzę ci , zebyś spełniła wszystkie swoje najskrytsze marzenia <3

    dorey-doorey.blogspot.com
    skom?

    OdpowiedzUsuń
  27. masz ciekawy i świeży pomysł na prowadzenie bloga! będę tu zaglądać :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja równiez mam bardzo duzo postanowień na rok 2014. Wiekszość zgadza się z twoimi :) Życze wytrwałości w realizowaniu ich :)

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia