Podsumowanie ankiety.

piątek, 10 stycznia 2014


Hej Skarby! :*
Nareszcie weekend. Mimo tego, że ten tydzień w szkole trwał 'tylko' 4 dni, jednak były to bardzo ciężkie 4 dni, bo nauczyciele muszą wystawić nam do poniedziałku oceny, więc multum nauki mam już w większości za sobą, a przynajmniej mam taką nadzieję. Dzisiaj nauczyciele wystawiali oceny z polskiego, geografii i EDB. Z polskiego mam 3, nie jest on moją mocną stroną tak już pisałam dawniej, jednak ostatnio coraz lepiej, moja polonistka mimo tego, że nie mieliśmy dzisiaj z nią lekcji powiedziała mi przed lekcjami, że bardzo dobrze napisałam ostatnie wypracowanie, które pisaliśmy na lekcji i najlepiej napisałam je z klasy oraz że podobało jej się podsumowanie z wcześniejszej poprawy wypracowania. Byłam w ogromnym szoku, bo przecież polski nie jest moją miłością, a za takimi długimi pracami to nie przepadam, bo zazwyczaj nie wiem co mam w nich napisać. Z geografii mam 4, jestem trochę zawiedziona, bo myślałam, że będzie 5, jednak cóż.. Poprawię się w II półroczu, bo ten przedmiot mam tylko przez rok, za to z EDB mam 5 :) A i jeszcze z PP mamy wystawione oceny, cała klasa, od góry do dołu ma wystawione 4 z tego przedmiotu, ja w 100% na tę ocenę zasłużyłam, bo miałam prawie same 4 w tym półroczu. :) 
Miałam iść dzisiaj na spotkanie z siostrą, ale mama powiedziała, żebym została w domu, bo nie najlepiej wyglądałam poza tym strasznie męczył i męczy mnie kaszel, wrr.. nie cierpię chorować i łykać tylu ohydnych tabletek, po których chodzę strasznie ospała i nic w tym dziwnego, że po powrocie ze szkoły, wycięciu serduszek na niedzielny WOŚP położyłam się pod koc przed telewizorem i nawet nie wiem kiedy zasnęłam i wstałam chwilę przed 18 prze męczący kaszel.. :) Ale nie o tym wszystkim miałam pisać w tym poście. Chcę tu w tej chwili podsumować ankietę, którą wypełnialiście odnośnie nowego wyglądu. W ankiecie wzięło udział 29 osób, za co serdecznie dziękuję, bo bardzo mi to pomogło! Cieszy mnie fakt, że większej liczbie osób podoba się nowy wygląd. 

Wyniki ankiety prezentują się tak:

Tak, jest o wiele lepszy od poprzedniego - 13 osób (44%)
Tak, jednak trochę bym tu jeszcze zmienił/a - 4 osoby (13%)
Nie wiem, nie mam zdania - 3 osoby (10%)
Nie podoba mi się, stary był lepszy - 9 osób (31%)


Cieszę się, że oddawaliście głosy według swojego uznania, myślę, że były one oddane w 100% szczerze, za co dziękuję! :)

Życzę Wam udanego weekendu! <3
Myślę, że znajdę jutro chwilę na zajęcie się blogiem, bo czeka mnie trochę rzeczy do zrobienia i nauka na poniedziałkowy konkurs z ekologii, na szczęście będzie on testem wyboru, więc będzie można trochę poszczelać :)

14 komentarzy:

  1. Ja wystawianie ocen mam do 24 stycznia. :P
    Udanego weekendu ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wzięłam udziału w ankiecie, ale moim zdaniem czegoś brakuje w wyglądzie Twojego bloga ;) Tego "czegoś" . Ale ogólnie jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się wydaje, że brakuje tego 'czegoś'. Ale jest ok :)
    Miłego weekendu :*

    ciekawe-i-mniej-ciekawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się blog bardzo podoba ;)

    http://invisibleforeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba nowy wygląd! <3 Oceny może nie na pasek, ale i tak ładne!

    ♥ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. milego weekendu :)
    obserwujemy? klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyniki :D
    Bardzo ładny wygląd bloga *.*
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. good jest lepiej najwazniejsze ze tobie tez sie podoba;]

    zapraszam do siebie kochana http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka życzę :(
    Ważne zeby tobie sie podobał
    Mi sie podobały obydwa ale moim zdaniem ten jest bardziej przejrzysty ;3
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog :D
    Piszesz bradzo ciekawie, ze az chce sie czytac Twoje posty i z niecierpliwoscia czekac nanastepne :D
    Zapraszamy równiez do nas :D
    http://pingusie-pingusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia