New design!

poniedziałek, 6 stycznia 2014


Hej wszystkim! 
Tak jaj widzicie wchodząc od na mojego bloga zmienił się całkowicie wygląd bloga. Zmieniłam tło, nagłówek, kolorystykę, ale także układ bloga; prawą kolumnę z gadżetami dałam z lewej strony. I nadal nie mogę się do tego przyzwyczaić, bo ciągle szukam tego co było z prawej strony, po prawej a nie po lewej stronie, ale myślę, że się przyzwyczaję w szybkim czasie :) Ustawiłam także aby tytuł posta był na środku a z nie z lewej strony, bo według mnie wygląda to lepiej. Zrobiłam takie zmiany, bo wraz z nowym rokiem potrzebowałam zmian na blogu. Co do kolorystyki to w pierwotnym założeniu miała być trochę inna, bo miało być więcej fioletu, jednak wstawiając tło i inne elementy na bloga, wyszło mi wszystko bardziej pod jakby kolor pudrowego różu. Jednak i tak mi się podoba, co jest najważniejsze! :) Nad zastosowaniem tła i wszystkich kolorów do bloga siedziałam dość długo, bo miałam małe problemy około północy z blogerem, co strasznie mnie denerwowało, bo chciałam jak najszybciej skończyć zmiany na blogu, które nie chciały się zapisywać niestety.. Później miałam także małe problemy z nagłówkiem, jednak mam nadzieję, że wam się spodobają wszystkie zmiany na blogu. Dla porównania wstawiam wam zdjęcia wcześniejszego wyglądu jak i obecnego. Oceniajcie, który wam się bardziej podoba, a jeżeli macie jakieś uwagi do tego wyglądu to piszcie, na pewno postaram się to pozmieniać wtedy. :) 


Różnica między liczbą wyświetleń jest, ponieważ zdjęcie nowego wyglądu zrobiłam dopiero przed chwilą

A teraz dla porównania oba nagłówki, bardzo różniące się od siebie. Który wam się bardziej podoba?



Wygląd nie jest perfekcyjny, bo nie jestem w tym specjalistką, nie siedzę też w htmlu, więc wygląd jest robiony w sumie na najprostszych programach i najprostszymi sposobami. Jednak najważniejsze jest to żeby się podobał i mam nadzieję, że chociaż połowie czytelników się podoba :)
Stworzyłam też dotyczącą nowego wyglądu, głosujcie tam. Jest ona z lewej strony bloga, na samej górze. 
Zbieram głosy przez 3 dni, a więc do dzieła Kochani! :*

13 komentarzy:

  1. Ten wygląd jest ładniejszy :)

    http://sunsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie lepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka fajna, ale w nagłówku denerwuje mnie stopniowość napisu ;p Wolałabym to napisać w jednej linii ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo wyśrodkować jedno pod drugim ;p

      Usuń
  4. bardzo fajna, ciepła kolorystyka :)
    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ładniejszy bo uwielbiam Paryż :)
    \http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest bardzo ładnie i czytelnie. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ładnie :) małe zmiany potrafią dużo zmienić :)

    braszka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia