Kto by pomyślał...

piątek, 24 stycznia 2014

Cześć wszystkim!
Mamy weekend, z którego bardzo się cieszę, bo zaczął się bardzo dobrze! I na pewno będzie cudowny, mimo tego, że będzie w nim bardzo dużo nauki (a przynajmniej bardzo dużo powinno jej być) ale też będzie duuużo przyjemności, a przynajmniej było tak wczoraj, dzisiaj i będzie jutro! <3 Dlaczego? Dlatego, że wczoraj byłam na fantastycznym wieczornym spacerze <3 dzisiaj miałam bardzo przyjemną wiadomość rano, która od samego rana poprawiła mi humor, w dodatku gdy miałam na 3 lekcję i mogłam sobie pospać prawie do 8, a wieczorem spotkanie z siostrą, a jutro z samego rana kolęda, później bal i później jeszcze spacer, więc bardzo bardzo miło <3 Jednak lekcji na poniedziałek jest full, nie wiem kiedy to wszystko ogarnę, mam nadzieję, że mi się to uda samej.. Całą niedzielę spędzę sobie na randce z biologią, historią, pp i matmą(?) taak, bardzo przyjemna będzie to wyprawa z tymi przedmiotami, ale trzeba znaleźć sobie jakąś motywację, żeby szybko sie z tym uporać :)

dzisiejsze, nadal aktualne TINY <3 teraz już w nieco innym składzie, ale tutaj było nas najwięcej *.*

Co to tytułu postu: Kto by pomyślał... to chodzi oto, że przez niecałe ostatnie 2 tygodnie w moim życiu strasznie dużo rzeczy się wydarzyło. Zaczęło się od wspaniałego WOŚPu z dziewczynami, jednak ten udany dzień zakończył się przed 16, gdy odebrałam jeden telefon od mamy.. Chodziłam od tamtego czasu taka dziwna, nieobecna, czasami z uśmiechem na twarzy, oczywiście uśmiech był maską w większości przypadków.. Później były rodzinne spotkania, pogrzeb (coś fatalnego) ciąg dalszy rodzinnych spotkań, które mimo wszystko uwielbiam! Jednak w między czasie pojawiał się na mojej twarzy prawdziwy uśmiech i to własnie dzięki facebookowi. 2 tygodnie temu nie przewidziałabym wcale takiego scenariuszu na obecny czas.. I w sumie gdyby nie WOŚP to pewnie nic by nie było tak jak jest teraz, mam rację? :)

DOBREJ NOCY <3

12 komentarzy:

  1. Powodzenia z wymienionymi przedmiotami! Śliczna fotka z TINY ♥
    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super było na Tiny,dziękuje za miło spędzony czas :).Ja niestety dziś muszę się uczyć bo jutro przyjeżdża do mnie przyjaciółka i pewnie nie będę miała potem czasu na naukę,albo po prostu nie będzie mi się chciało ;D.Mam nadzieję,że się wszystko u Ciebie ułoży ;> Ps.Ty wiesz o co choo :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć !
    Masz świetny blog. Może wspólna obserwacja ? Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też będę się musiała w niedzielę poczuć :)
    tiny było świetne, szkoda, że nie dałam rady kamerki włączyć ;/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, a ja nie wiem co to za tajemnica ;d ale pomimo wszystko cieszę się, że jesteś szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wierzę, nawet ja jestem na tym zdjęciu! Faaaajnie było :D
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, kto by pomyślał... Nigdy nie wiemy co się wydarzy. Dziś chodzimy ze łzami w oczach a jutro z wielkim uśmiechem albo na odwrót.
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Też brałam udział w wośp, było bardzo fajnie : ) Takie akcje łączą ludzi!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Widzę, że włożyłaś dużo pracy w ten blog.
    Naprawdę mi się podoba :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty <3
    A może obserwacja za obserwację?
    Jeśli zaczniesz, na pewno się odwdzięczę :3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Była na Waszym Tinyczat,ale wyszłam ^^
    Fajna fotka ! : D

    Obserwujemy?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia