Hej Kochani! ♡

piątek, 17 stycznia 2014

Co tam u Was? U mnie wszystko dobrze, no poza tym, że nie mogę się wyspać wcale w tym tygodniu, no ale co się dziwić jak śpię max. 6h? A czasami niecałe 5? Jest to zdecydowanie za mało po tak ciężkim tygodniu, w tym po strasznie wyczerpującej środzie, gdy spałam z nocy na czwartek te 5 godzin.. coś fatalnego.. i później ledwo funkcjonowałam w szkole, no ale przeżyłam co jest najważniejsze :) Teraz wymarzony weekend, ale i tak sobie nie odeśpię tego tygodnia chyba, jednak może coś się zmieni, oby! :) 


Zamierzam dodać jutro post związany z pewną akcją,  którą jestem związana już z kilkoma blogerkami, tzn. zaczynamy tę akcję ;) Jednak wymaga ona troszkę czasu, mam nadzieję, że w weekend uda mi się połączyć lekcje, naukę, spotkanie do bierzmowania, wyjazd (?) właśnie z tą akacją :) Na szczęście we wtorek jadę do kina z klasą, więc trochę nauki na wtorek odpada, czyli troszeczkę więcej czasu wolnego zostaje :)
  
Jestem kotem, czyli mój brat nie umie robić zdjęć :)
Zaraz mama wraca z wywiadówki, ocenami się nie martwię, bo są baaardzo dobre, mam ale w planach zrobić post podsumowujący I sem w szkole, chociaż nie wiem czy chcecie o tym czytać :) Ale nie o tym.. Niedługo przyjeżdżają goście. Mam nadzieję, że Monia też będzie, bo wtedy będę miała co robić, i wgl będzie wtedy dobra zabawa :3 Więc lecę wszystko szykować, bo jak mama wróci to żeby było chociaż trochę coś ogarnięte. 

Bluza, którą mam na zdjęciach jest kupiona w reserved, na moich ostatnich zakupach, z którego rzeczami miał być haul, jednak mi nie wyszedł ten post.. Jednak ubrania będą pojawiać się na zdjęciach, a kosmetyki? Z tego może zrobię post, bo jakąś jego część na to poświęcę ;)

11 komentarzy:

  1. śliczna jesteś
    http://darka-blogg.blogspot.com/ ---> Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, naprawdę mało śpisz :( Powodzenia po wywiadówce!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym nie mogla tak malo spac :C
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie ci w spiętej grzywce ;3 gratuluję stypendium i bardzo dobrych ocen <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak samo, też mało śpie i rano do pracy wstaję ^^ A to wszystko przez to, że nie mogę zasnąć wcześniej niż o 1/2 w nocy ;/
    Czekam na post o szkole :)
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tej serii i oby wypaliła ^^ ślicznotka z ciebie ♥
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam takie problemy z zaśnięciem :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :) Co sądzisz o wzajemnej obserwacji? Jeśli się zgadzasz to napisz u nas na blogu a my na pewno też Cie zaobserwujemy :) Pozdrawiamy :)
    http://igx-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Musisz odpocząć. Bardzo fajna bluza :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Fauny post i bluza.:) Czekam na następne posty. :D Dodaj ten z ocenami i cos napisz o tych przedmiotach np. czy je lubisz itp. Czekam z niecierpliwoscia. ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia