Haul x2 !

środa, 22 stycznia 2014

Heej Wam!
Mam dla was dzisiaj post ze zdjęciami moich ostatnich, w tym także wczorajszych zakupów :) Jak stali czytelnicy mojego bloga wiedzą, że byłam wczoraj z klasą w kinie na 2 części "Hobbita". Bardzo fajny film, jednak na samym jego początku prawie zasypiałam, na szczęście później zrobiło się ciekawiej :) Z racji tego, że wyjechaliśmy po pierwszej lekcji, a film zaczynał się dopiero przed 12, to mieliśmy około 2 godzin dla siebie przed filmem :) Chodząc po sklepach miałam 2 cele! Pierwszy z nich to kupić sobie książkę Demi Lovato "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku".  Nie jestem żadną lovatic, jednak czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tej książki i sama byłam jej bardzo ciekawa. Kupiłam ją i jak na razie okazuje się świetna. Wczoraj po powrocie do domu zrobiłam sobie gorącą czekoladę i zabrałam się za przeczytanie książki do wczorajszej daty. A dziś rano? Dziś rano jeszcze z ledwo otwartymi oczami zaczęłam dzień od przeczytania strony poświęconej dzisiejszemu dniu opisanemu w książce, i tak teraz będę zaczynać każdy dzień, ewentualnie będę kończyć dzień z myślami na 'jutro'. Drugim celem było znalezienie jakieś fajnej torebki, jednak żadnej nie kupiłam, bo nie mogłam znaleźć tej 'jednej jedynej', chociaż było kilka naprawdę fajnych, w których nie pasowały mi różne drobiazgi ;) Kupiłam jednak kilka innych rzeczy i tym razem - 0 ubrań :) Więc zaczynam już pisać post taki, jak wskazuje tytuł, czyli "HAUL", czemu x2? Ponieważ pokaże także rzeczy ze swoich grudniowych zakupów w Szczecinku. 

Książka, o której wcześniej już wspominałam. 
Empik - 34,90 zł.

Czerwony portfel, z uroczym zapięciem w kształcie serca i ładnie wyglądającym środkiem :) 
House - 34,99 zł

Lakiery z GoldenRose, każdy za niecałe 7zł na wysepce właśnie tej firmy z atrium w Koszalinie :) 
Różowy lakier nr 46, utwardzacz do paznokci, oraz niebieski, w sumie to bardziej morski kolor lakieru nr 19. Wszystkie lakiery mają 10,5 ml więc na pewno na długo starczą mi te kolory :)

Kolejne lakiery, tym razem z drogerii NATURA. Pierwszy z nich to lakier z ESSENCE - kolor ten jest to bardzo ciemny brąz, czasami pod światło wygląda jak czarny i na to się niestety nabrałam, jednak myślę że mimo tego, że nie jest kolor, na który się nastawiałam, jest ładny i myślę, że pewnie będę nim malować paznokcie od czasu do czasu :) To nowość z firmy SENSIQE w kolorze nr 173. Zdjęcie nie oddaje koloru tego lakieru, ponieważ w rzeczywistości wygląda on inaczej, bo jest to kolor beżowy z mały drobinkami brokatu. Oba lakiery kosztowały 5,99zł.


I to tyle z moich wczorajszych zakupów, teraz czas na pokazanie wam rzeczy kupione pod koniec ubiegłego roku, jednak będą to tylko głownie kosmetyki, a z ubraniami będzie post kiedy indziej. 

2 błyszczyki z "Hollywod" z Miss Sporty - 10 lub 11 zł. -  Rossman
Pomadka "Baby Lips", którą uwielbiam <3 - niecałe 9 zł   -  Rossman
Tusz do rzęs Lovely, Curling Pump Up Mascara - niecałe 10 zł  -  Rossman
Odżywka do paznokci z Miss Sporty 5in1: 6-7 zł - Rossman
Puder z synergen: ceny nie pamiętam, jednak na pewno nie więcej niż 10 zł -  Rossman
Tonik z Nivea - 13 zł  Rossman

Kalendarz na 2014r, w którym zapisuję wszystkie sprawy dotyczące szkoły, wyjazdów, spotkań i innych ważnych rzeczy. Kosztował 10 zł w Empiku

Całe zakupy z tego dnia, niektóre ubrania mogliście już zobaczyć na zdjęciach, inne pojawią się niedługo, a przynajmniej mam taką nadzieję :)

Trzymajcie się, miłego wieczoru <3

13 komentarzy:

  1. ciekawe zakupy ;) słyszałam, że ta książka jest świetna ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe zakupy.Też mam pomadkę z Maybelline,ale różową ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać o tej książce czy ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże zakupy, zrób recenzję książki ;)

    http://www.nicolasmickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przeglądałam tą książkę o Demi Lovato. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo tych kosmetyków. *.*

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię Hobbita :D
    Widzę, zakupy bardzo udane :D
    ♥blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę kupić tą ksiażke bo wszyscy zachwalają. ;) Bardzo fajny blog. xd
    Co powiesz na wzajemna obserwację ?

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy! :D
    yay, nie lubie hobbita xD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde bardzo bym chciała mieć tą książkę ; ) Fajne zakupy ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy ;*

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia