Czwartek..

czwartek, 9 stycznia 2014

Witajcie Kochani ;*
Jak na razie spełniam swoje postanowienia praktycznie tylko co do bloga, reszty nie mogę ogarnąć sama, bądź to inne rzeczy mi na to nie pozwalają.. Tak jak moja choroba, niby tylko przeziębienie, ale z tego jak powiedziała mi lekarka, bardziej zaawansowane - niestety.. I tak moja choroba nie obeszła się bez antybiotyku i to w dodatku ostatniego czasu I semestru, gdzie oceny muszą być wystawione do poniedziałku i trzeba większość z nich wyciągnąć na wyższe z tych łamańców, więc na zostanie w domu nie ma mowy, mimo wszystko, no chyba, że rozłożyłoby mnie aż tak jak w zeszły piątek, gdy gorączka przekraczała 38 stopni.. Jednak biorę leki i liczę na to, że będzie już tylko lepiej :) Jednak przez nie jestem strasznie osłabiona i nie mam sił na ćwiczenia, więc to moje postanowienie przez tydzień jeszcze na pewno będę mogła sobie schować 'do szuflady', jednak postanowienia co do odżywiania staram się trzymać, dużo owoców, zdrowszych rzeczy z mniejszą ilością słodyczy, bo jednak w 100% nie potrafię z nich zrezygnować jeszcze, ale mam nadzieję, że wraz z moim powrotem do ćwiczeń wróci mi większa motywacja, by nie jeść słodyczy :) Z moimi postanowieniami jest właśnie tak, ale za to te związane z blogiem rozwijają się. I całe szczęście, przynajmniej to mi poprawia humor w dużej mierze. :) Liczba wyświetleń stale rośnie, w ciągu tygodnia było ich więcej niż w niektórych ubiegłych miesiącu, co jest naprawdę bardzo przyjemnym uczuciem :) Do tego, poznałam świetną dziewczynę, która dopiero zaczyna swoją pracę na blogu. >BLOG< Sara to wspaniała dziewczyna, z którą mam strasznie duużo wspólnego aż się dziwię, że może nas aż tyle łączyć. <3 Coś fantastycznego, że można mieć tyle ze sobą wspólnego :) Mam nadzieję, że kiedyś się spotkamy i będziemy mogły normalnie pogadać niż tylko przez internet <3
listopad 2012r. - bardzo dobry miesiąc jak na to wszystko patrząc <3
Co u mnie? Dość ciężki tydzień w samych sprawdzianach praktycznie, no ale mam nadzieję, że to tylko do poniedziałku, że wraz z wystawieniem wszystkich ocen, skończy się natłok nauki.. Jutro na szczęście tylko zaległe EDB, w sumie to aż zaległe EDB, ale dam radę, w końcu chcę mieć jak najwyższą średnią, a z tego przedmiotu mam same piąteczki, więc oby tak dalej! :) Oceny mam już wystawione z matematyki, fizyki, WOKu i religii, z trzech pierwszych mam 5, a z religii 6, czyli na razie jest bardzo, bardzo dobrze ;) Najgorzej będzie z polskiego, bo będzie 3, chyba moja jedyna taka ocena, jednak polski moją piętą Achillesa :) Ale w II półroczu mam nadzieję, że uda mi się to poprawić na 4 ;)
Jutro nie wiem czy dodam tu jakiś post, bo z czasem może być troszkę ciężko, chociaż ze szkoły wracam o 13 *chyba, że zostanę na zajęcia z angola, ale nie wiem, zależy czy ktoś będzie zostawał*  A o 18 mamy spotkanie z siostrą Aleksandrą, więc piątkowy wieczór na pewno rozpocznie się miło *.* Sobotę mam w planach spędzić leniwie, żeby wypocząć na pełną pracy niedzielę, jednak będzie trzeba chociaż trochę poczytać coś o ekologii na poniedziałkowy konkurs :) Mam nadzieję, że cały weekend będzie piękny i że przyszły tydzień oprócz poniedziałku będzie luźny :) 

MIŁEGO WIECZORU KOCHANI! <3

+ Proszę Was oto, abyście oddawali głosy w ankiecie z lewej strony bloga, ponieważ zostały już tylko ostatnie godziny :)

12 komentarzy:

  1. Jej <3 kochana! <3 Świetny wpis!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Duo zdrowia ! :*
    A postanowienia mogą jeszcze poczekać trochę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post, gratuluję ocenek, mam podobne :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ocen ;) I no fajny post ;)


    http://wafelek1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej :* Powodzenia w spełnianiu swoich postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka! Cudne oceny :)

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj do zdrowia. I trzymam kciuki za całkowite zrezygnowanie ze słodyczy!
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie tu u ciebie :)
    zapraszam do mnie
    http://truskaweczkabloguje.blogspot.com/ dopiero co zaczynam :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog i ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    http://natt-rocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia