Chora :(

piątek, 3 stycznia 2014

Hej Kochani! <3
Co tam u Was? Kto z was chodził wczoraj i dziś do szkoły? A kto powinien chodzić a nie chodził?
Ja byłam w szkole tylko wczoraj, miałam iść też dzisiaj jednak rano strasznie źle się czułam, a kilkanaście minut po szóstej termometr pokazywał ponad 38 stopni gorączki.. więc nawet nie było mowy, żebym w takim stanie poszła do szkoły. Od razu mama dała mi różnego rodzaju tabletki, po których prawie od razu zasnęłam a wstałam dopiero przed 14, oczywiście w między czasie miałam jakieś chwilowe przebudzenia, jednak i tak zaraz zasypiałam, bo nie miałam na nic siły.. W dodatku strasznie boli mnie gardło, przez co nie mogę przełykać nawet śliny, o jakim jedzeniu nie wspominając.. no ale w sumie to i tak nie mam apetytu, ani wcale nie chce mi się jeść.. Cały dzień spędzam w łóżku, no ale co się dziwić jak pół dnia spałam, bo męczy mnie gorączka.. Teraz już jest trochę lepiej, gorączka ledwo przekracza 37 stopni, więc można powiedzieć, że jest okej, dlatego chociaż na chwilę wzięłam laptopa, żeby coś na blogu napisać :) Miałam dokończyć post o postanowieniach noworocznych, jednak nie wiem czy mam aż tyle siły, dlatego jest ten post, a za postanowienia może wezmę się jak poodwiedzam wasze blogi, bo dawno tego nie robiłam :)
Tak, bardzo dobry demot, u mnie choroba musi się skończyć do niedzieli, ponieważ wtedy mamy jasełka w kościele, w których biorę udział. Przez tą chorobę odpuszczam sobie jutrzejszą próbę, żebym w niedziele w miarę ogarnięta z tym choróbskiem :)


zabieram się teraz na przeglądanie waszych blogów, życząc wam miłego piątkowego wieczoru! <3

11 komentarzy:

  1. Ja sobie przedłużyłam okres Świąteczny ;) No tak choroba to najgorsza rzecz na świecie jeszcze gdy pogoda słoneczna! Jeżeli się nudzisz zapraszam do mnie http://ksiazkowamolica.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna ;c Zdrowiej kochana, bo nie będę miała z kim na WOŚP zbierać xd Nie no ale tak na serio to szybkiego powrotu do zdrowia ci życzę ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowiej! :*

    zuuziaa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie besty na blogach ;)
    Biedactwo. Ja nienawidzę być chora. Zdrowiej nam!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowia :* ja też ostatnio nie za dobrze się czuje.

    braszka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie choroba zawsze dopada w weekend. Złośliwość świata, haha ;)

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia kochana ;* Ja byłam chora przed świętami.

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej ;* Ja jeszcze nie byłam chora :P Super blog
    http://juulka-juuulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W gimnazjum zawsze miałam ochotę żeby złapało mnie jakieś przeziębienie, a teraz wolę o tym nie myśleć bo nie wiem jakbym to wszystko nadrobiła :)

    notthisstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog <3 bardzo mi się podoba na pewno będę wpadać tu częściej.
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję, że musicie chodzić teraz do szkoły... Ja idę dopiero 7 stycznia :)
    Zdrowia życzę :*

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia