Because I’m happy! ♥

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Hej Wszystkim! :* 
Co u mnie? Kilka rzeczy się zmieniło, na szczęście bardzo, ale to bardzo wyszło wszystko na plus! Cieszy mnie to bardzo i wiem, że nie tylko mnie :* Jestem cholernie szczęśliwa i nic, i nikt tego nie zmieni! <3

Wiem, że dawno nie pisałam, pierwszy raz od bardzo dawna w weekend nie pojawił się żaden post, jednak kompletnie nie miałam na to czasu przez ostatnie dni.. W sobotę od 7:30 byłam już na nogach, ponieważ o 9 u mnie chodził ksiądz po kolędzie, strasznie wcześnie, jednak w sumie mi to wyszło na dobre, bo ogarnęłam te łatwiejsze lekcje na poniedziałek, wyszykowałam się i po 13 poszłam pomagać do klubu stroić salę na bal, który organizował ksiądz razem z siostrami szensztackimi, bo o 14 zaczynał się bal dla dzieci, przy którym z Alą i Pauliną pomagałyśmy. Śmieszne tańce, gry i zabawy, karaoke - po godzinie miałyśmy dość z dziewczynami, jeszcze w kozakach to też pięknie się wybrałyśmy :) Dla nas impreza rozpoczęła się o 17, więc w międzyczasie wyskoczyłam do domu po buty na przebranie i przyszłam do ośrodka kultury, a raczej to przyszliśmy :3 Zabawę zaczęliśmy od założenia masek i zatańczenia "Skrzypka", przy którym była masa śmiechu, bo na początku większość nie mogła ogarnąć kroków, które są tak naprawdę proste ;) Później inne tańce przeplatane zabawami integracyjnymi, naprawdę integracyjnymi, później karaoke, które rozpoczął Krystian, a zakończyliśmy je wszyscy razem. Po balu jeszcze cudowny spacer i wszystko zaczęło się pięknie układać, na którym zmarzłam i to bardzo, jednak osoba spacerująca ze mną wynagrodziła to całe zimno <3
  SOBOTĘ (25.01.2014r.) ZAPAMIĘTAM NA ZAWSZE, DZIĘKUJĘ ♥ 
Wczoraj ogarniałam całą resztę lekcji na dziś.. Próbowałam wiele zaraz zabrać się wcześniej za jedną rzecz, jednak dopiero z wielkim trudem udało mi się to wieczorem, po kościele i spacerze :) Wiedziałam, że musiałam skończyć ten referat z historii, żeby czekały mnie przyjemności *.* Tak, siedziałam nad tymi wszystkimi lekcjami do 2 w nocy, bo miałam jeszcze 'małe' problemy z prezentacja na biologię, jednak pewna osoba pisała ze mną dość długo, więc nie chciało mi się aż tak bardzo spać :)

Łapcie teraz kilka zdjęć z sobotnich balów, które robiło wiele osób. Miłego oglądania Misie :*


Kasia & Paulina ;3

s. Edyta <3


Cudowny Maciuś w stroju żabki *.*

uczymy się kroków, by później z Alą uczyć innych :D <3

<3

Tak, wiem jak się ukryć przed robiącym zdjęcia panem Pawłem ;)

let's go the patry ! :) <3
Belgijka z Krystianem :D <3
"Odnowienie zespołu" hahaa <3
*sialalala* - najlepiej <3

Bring me down… can’t nothing…
Bring me down… your love is too high…
Bring me down… can’t nothing…
Bring me down, I said (let me tell you now)


DOBRANOC WSZYSTKIM! <3

11 komentarzy:

  1. Widać po zdjęciach i poście ,że bardzo fajnie spędziłaś dzień i wieczór.
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, u mnie ksiądz był o 18! Musiało być fajnie na tym balu! :)

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe, musiało być świetnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, ze była dobra zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem z Tobą szczęśliwa..my wiemy o co chodzi ;*
    Cieszę się,że bal się udał :) !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zabawy zawsze są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaakiee fajnee <3.


    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!
    Dzisiaj z pewnych powodów musiałam zmienić link bloga. Mam nadzieję, że powrócę do poprzedniego, jednak póki co nie jest to możliwe. Na pewno odbije się to na moich statystykach, jednak wierzę, że czytelnicy odnajdą nowy link i będą mnie odwiedzać jak wcześniej.
    Wcześniej odwiedzałaś mnie pod linkiem: http://stayy-positivee.blogspot.com
    Jeśli chcesz mnie dalej odwiedzać, to zapraszam pod nowy adres: http://dayana-bloggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny taki bal i w ogóle :)
    u mnie ksiądz już dawno był :o

    OdpowiedzUsuń
  10. hej :D świetny blog :D super piszesz, oby tak dalej :)
    OBSERWACJA=OBSERWACJA :D
    KOMENTARZ=KOMENTARZ :D
    ZAPRASZAMY :D :
    pingusie-pingusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia