Akcja "Promowanie pisania listów w XXI wieku" :)

sobota, 18 stycznia 2014

Witam wszystkich!
Dziś przychodzę do was z innym postem niż zazwyczaj, ponieważ będzie on o pisaniu listów. W XXI wieku już mało osób pisze listy, większość zastępuje to wiadomościami na facebooku bądź meilami. Też tak na początku robiłam, jednak pewnego dnia zobaczyłam na blogu u Dagi pomysł z akcją "Napisz list" i pomyślałam, że to jest świetny pomysł na moją codzienną rutynę, bo dawno nie pisałam listów, tylko kiedyś jak byłam mała zawsze pisałam do babci jakieś listy krótkie i zawsze dołączałam do nich swoje rysunki, które zdecydowanie nie były dziełami artystycznymi ;) Zawsze cieszyłam się jak dostawałam odpowiedź od babci, jakąś kartkę na urodziny, imieniny, święta czy cokolwiek, więc pomyślałam, że na list odpowiedź swojego listu od Dagi także się ucieszę i tak naprawdę było. Pewnego dnia po powrocie z kina na szafce leżał list, który przyniósł mi listonosz. Było to świetne uczucie, które wywołało ogromy uśmiech na mojej twarzy ;) Ale teraz do przejdźmy do sedna tego postu.. Ostatnio na facebooku zostałam zaproszona do grupy "Przyjaciele z listów - akcja promująca pisanie listów w XXI wieku".  Napisałam na tej grupie, że jestem chętna by promować tę akcję i od razu zgłosiło się do mnie wiele osób, żeby nawiązać kontakt. I tak po kilu bądź kilkunastu wiadomościach na facebooku wymieniłyśmy się adresami i teraz zaczynami pisać do siebie listy ;) Osoby z którymi nawiązuję kontakt listowny to blogerki, ale i nie tylko ;) Miałam więcej czasu poświęcić w ten weekend na napisanie listów do wszystkich tych osób, z którymi pisałam na facebooku, jednak chyba mi to nie wyjdzie, bo ten weekend mam cały zawalony, bo wczoraj imprezka rodzinna,jutro jadę do babci, a dzisiaj musiałam odespać cały poprzedni tydzień i nawet mi się to udało! :) A później spotkanie do bierzmowania i trochę lekcje ogarnęłam. Napisałam dziś tylko jeden list, w tygodniu jeden, więc mam już 2, a muszę napisać jeszcze 3 albo 4, czyli trochę roboty przede mną, adresy mam zapisane w notesie, wiec nie bd musiała ich szukać.
 Tak wyglądało moje pisanie dziś. Skończyłam je dość szybko by wejść na tinyczat z dziewczynami :*

i piszemy sobie nadal <3
i jest bardzo milutko pod każdym względem :* 

Ale wróćmy do akcji.. Co myślicie o pisaniu do siebie listów? Piszecie z kimś ? Jak dla mnie to bardzo fajna rzecz, bo sprawia, że myślimy o tej osobie, do której piszemy, poświęcamy jej wtedy na pewno więcej uwagi niż podczas wymiany wiadomości na facebooku. Piszecie z kimś listy? Co o tym myślicie? Listy to naprawdę świetna pamiątka, którą można zachować przez wiele, wiele lat. A później można to wspominać :)
 A może ktoś chciałby napisać do mnie? Jeżeli tak to proszę o kontakt na e-mail: kropka99@onet.eu  

MIŁEGO WIECZORU <3
A ja wracam na tinyczat z dziewczynami i pisać na gadu, facebooku. Dużo rzeczy robię na raz, ledwo się wyrabiam hahah, świetnie :D

13 komentarzy:

  1. A ja bym nie wiedziała co napisac w takim liście, skoro się nie znamy i w ogóle :D Ale zawsze chciałam dostać taki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ohohho, ostatni list wyslalam dopiero rok temu na walentynki xD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja ! Ludzie teraz nawet nie myślą o listach :/ . Z drugiej strony to dobrze bo oszczędzamy papier paliwo itd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie pisze z nikim listow, ale to super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisanie listów wydaje się naprawdę fajną sprawą ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie spodobała mi się ta akcja ;) Chętnie też bym popisała listy ;)
    Zapraszam abyssmodal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. My już sobie popiszemy listy :*
    Fajnie było na tinychacie <3 Tęsknie tak trochę za Waszymi twarzyczkami :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama wymieniłam kiedyś kilka listów z koleżanką z pielgrzymki ale później kontakt się urwał.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam pisać i dostawać listy <3
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie jeszcze nikt nie napisał listu :)
    Śliczny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia