2014 be happy!

środa, 1 stycznia 2014

Hej Pyszczki! <3
Jak tam minął Wam Sylwester i początek Nowego Roku Kochani? Mi świetnie! Bawiłyśmy się z Olą świetnie, jednak i tak to było za krótko.. Jednak bawiłyśmy się świetnie! <3 Zdjęcia, tańce, oglądanie fajerwerków, duuuuuużo śmiechu, więc wszystko jak najbardziej na tak! Wróciłam do domu przed 3, zrobiłam małe podsumowanie bloga w zeszycie blogowym, a później prawie do 5 pisałam jeszcze z kilkoma osobami i położyłam się spać jak tata wstał do pracy, zawsze spoko haha ^^ Wstałam sobie o 11 i można powiedzieć, że teraz już się lenię :) Ostatni dzień lenistwa, więc można trochę.. Już jutro wracam do szkoły, jeejku.. strasznie mi się nie chce, jeszcze na jutro mamy zaplanowaną pracę klasową z matmy, ale całą klasą liczymy, że uda nam się ją przełożyć na następną lekcje.. Na szczęście poniedziałek mam wolny, więc w piątek będę się cieszyć z przedłużonego weekendu <3
Teraz zostawiam Wam kilka zdjęć z wczorajszo-dzisiejszej nocy, a ja zabieram się planowanie postów :)
Trzymajcie się cieplutko <3




 Olaaaa <3






Próbowałam zrobić serce, jednak coś nie wyszło <3

Sukienka, którą mam na sobie - CROPP :)Jeden z moich skarbeczków kupionych w poniedziałek na bardzo dużych jak na mnie zakupach :) Niestety mój portfel teraz nad tym strasznie ubolewa :C

MIŁEGO WIECZORU <3

*STWIERDZAM, ŻE BLOG ZEPSUŁ JAKOŚĆ NIEKTÓRYCH ZDJĘĆ :C

11 komentarzy:

  1. piekne stroje :)
    wspolczuje wam tej szkoly od jutra, studenci zaczynaja 7ego stycznia ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, czas na nowe zdjęcia <3 .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :*
    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, śliczne zjdęcia i masz świetny desing bloga ! :)))

    the-lost-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka i fajne zdjęcia :) Życzę Szczęśliwego Nowego Roku! !!!!!
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie :)
    ja tam bawiłam się aż do momentu wyczerpania sił :D

    http://szicko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, może obserwujemy ?
    Jeśli tak to napisz u mnie :)
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia