Instagram mix - styczeń!

piątek, 31 stycznia 2014

Cześć wszystkim! 
Dziś już ostatni dzień stycznia. Strasznie szybko zleciał mi ten miesiąc. Niedawno witałam nowy rok z Olą, a tu już proszę - koniec tego miesiąca. Wydarzyło się przez ten miesiąc bardzo, bardzo dużo. Dużo smutku, dużo złości, ale także szczęścia i miłości. Tak mi się coś zrymowało, ale wszystko zgodnie z prawdą. ;)
Mam dziś dla was post z małym mixem zdjęć z  mojego instagrama: oo_mini_kaa
#ręczna #świeczki #-19stopni #piosenka #sms
#paznokcie #polski #WOŚP #deklaracja #paznokcie

 #lakiery #śniadanko #leki #świeczka #5 z fizyki #fajerwerki #tymbark #śnieg #choroba #spam od Sary #paznokcie #rysunki z Nataszą #lekcje

A teraz życzę wam miłego wieczoru! :*
a ja lecę się ogarniać, bo o 18 muszę być już gotowa w 100%.

Czytaj dalej »

KONKURS!!

wtorek, 28 stycznia 2014

Cześć wszystkim!
Dzisiaj przychodzę do was z czymś nowym na blogu, a mianowicie z konkursem, w którym do wygrania jest post promujący, design bloga, ale i nie tylko! ;)
Organizuję go razem z dwiema świetnymi blogerkami: Darią i Agnieszką. 
Zachęcam wszystkich do wzięcia w nim udziału. Mam nadzieję, że przypadnie on wam do gustu!

ZASADY KONKURSU:
1. Trzeba być publicznym obserwatorem blogów: Darii, Agnieszki i mojego.
2. Trzeba polubić 3 fanpage: mój, Darii i Agnieszki
3. Należy wstawić poniższy, podlinkowany do tego postu baner.
4. Napisać w komentarzu swoje zgłoszenie, które musi zawierać
* Imię:
* Adres e-mail:
* Obserwuję blogi pod nazwą:
* Na facebook'u lubię jako:
* Link do bloga, na którym jest baner konkursowy

NAGRODY:
1 miejsce: post promujący na 3 blogach, link do bloga na pasku bocznym (przez tydzień) na 3 blogach, nagłówek ode mnie, Agnieszki lub Darii (do wyboru)
2 miejsce: post promujący na 2 wybranych blogach, design od którejś z nas (wybór)
3 miejsce: post promocyjny na 1 blogu, link do bloga na pasku bocznym na 3 blogach przez 2 dni

KONKURS TRWA DO 27 LUTEGO! ZWYCIĘZCY ZOSTANĄ WYBRANI LOSOWO, PRZEZ GENERATOR LICZB.
Z dziewczynami mamy nadzieję, że zgłosi się sporo chętnych osób ;)

ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO UDZIAŁU W KONKURSIE I ŻYCZĘ POWODZENIA :*


ZAPRASZAM DO POPRZEDNIEGO POSTA >KLIK,KLIK,KLIK< 
Czytaj dalej »

Because I’m happy! ♥

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Hej Wszystkim! :* 
Co u mnie? Kilka rzeczy się zmieniło, na szczęście bardzo, ale to bardzo wyszło wszystko na plus! Cieszy mnie to bardzo i wiem, że nie tylko mnie :* Jestem cholernie szczęśliwa i nic, i nikt tego nie zmieni! <3

Wiem, że dawno nie pisałam, pierwszy raz od bardzo dawna w weekend nie pojawił się żaden post, jednak kompletnie nie miałam na to czasu przez ostatnie dni.. W sobotę od 7:30 byłam już na nogach, ponieważ o 9 u mnie chodził ksiądz po kolędzie, strasznie wcześnie, jednak w sumie mi to wyszło na dobre, bo ogarnęłam te łatwiejsze lekcje na poniedziałek, wyszykowałam się i po 13 poszłam pomagać do klubu stroić salę na bal, który organizował ksiądz razem z siostrami szensztackimi, bo o 14 zaczynał się bal dla dzieci, przy którym z Alą i Pauliną pomagałyśmy. Śmieszne tańce, gry i zabawy, karaoke - po godzinie miałyśmy dość z dziewczynami, jeszcze w kozakach to też pięknie się wybrałyśmy :) Dla nas impreza rozpoczęła się o 17, więc w międzyczasie wyskoczyłam do domu po buty na przebranie i przyszłam do ośrodka kultury, a raczej to przyszliśmy :3 Zabawę zaczęliśmy od założenia masek i zatańczenia "Skrzypka", przy którym była masa śmiechu, bo na początku większość nie mogła ogarnąć kroków, które są tak naprawdę proste ;) Później inne tańce przeplatane zabawami integracyjnymi, naprawdę integracyjnymi, później karaoke, które rozpoczął Krystian, a zakończyliśmy je wszyscy razem. Po balu jeszcze cudowny spacer i wszystko zaczęło się pięknie układać, na którym zmarzłam i to bardzo, jednak osoba spacerująca ze mną wynagrodziła to całe zimno <3
  SOBOTĘ (25.01.2014r.) ZAPAMIĘTAM NA ZAWSZE, DZIĘKUJĘ ♥ 
Wczoraj ogarniałam całą resztę lekcji na dziś.. Próbowałam wiele zaraz zabrać się wcześniej za jedną rzecz, jednak dopiero z wielkim trudem udało mi się to wieczorem, po kościele i spacerze :) Wiedziałam, że musiałam skończyć ten referat z historii, żeby czekały mnie przyjemności *.* Tak, siedziałam nad tymi wszystkimi lekcjami do 2 w nocy, bo miałam jeszcze 'małe' problemy z prezentacja na biologię, jednak pewna osoba pisała ze mną dość długo, więc nie chciało mi się aż tak bardzo spać :)

Łapcie teraz kilka zdjęć z sobotnich balów, które robiło wiele osób. Miłego oglądania Misie :*


Kasia & Paulina ;3

s. Edyta <3


Cudowny Maciuś w stroju żabki *.*

uczymy się kroków, by później z Alą uczyć innych :D <3

<3

Tak, wiem jak się ukryć przed robiącym zdjęcia panem Pawłem ;)

let's go the patry ! :) <3
Belgijka z Krystianem :D <3
"Odnowienie zespołu" hahaa <3
*sialalala* - najlepiej <3

Bring me down… can’t nothing…
Bring me down… your love is too high…
Bring me down… can’t nothing…
Bring me down, I said (let me tell you now)


DOBRANOC WSZYSTKIM! <3
Czytaj dalej »

Kto by pomyślał...

piątek, 24 stycznia 2014

Cześć wszystkim!
Mamy weekend, z którego bardzo się cieszę, bo zaczął się bardzo dobrze! I na pewno będzie cudowny, mimo tego, że będzie w nim bardzo dużo nauki (a przynajmniej bardzo dużo powinno jej być) ale też będzie duuużo przyjemności, a przynajmniej było tak wczoraj, dzisiaj i będzie jutro! <3 Dlaczego? Dlatego, że wczoraj byłam na fantastycznym wieczornym spacerze <3 dzisiaj miałam bardzo przyjemną wiadomość rano, która od samego rana poprawiła mi humor, w dodatku gdy miałam na 3 lekcję i mogłam sobie pospać prawie do 8, a wieczorem spotkanie z siostrą, a jutro z samego rana kolęda, później bal i później jeszcze spacer, więc bardzo bardzo miło <3 Jednak lekcji na poniedziałek jest full, nie wiem kiedy to wszystko ogarnę, mam nadzieję, że mi się to uda samej.. Całą niedzielę spędzę sobie na randce z biologią, historią, pp i matmą(?) taak, bardzo przyjemna będzie to wyprawa z tymi przedmiotami, ale trzeba znaleźć sobie jakąś motywację, żeby szybko sie z tym uporać :)

dzisiejsze, nadal aktualne TINY <3 teraz już w nieco innym składzie, ale tutaj było nas najwięcej *.*

Co to tytułu postu: Kto by pomyślał... to chodzi oto, że przez niecałe ostatnie 2 tygodnie w moim życiu strasznie dużo rzeczy się wydarzyło. Zaczęło się od wspaniałego WOŚPu z dziewczynami, jednak ten udany dzień zakończył się przed 16, gdy odebrałam jeden telefon od mamy.. Chodziłam od tamtego czasu taka dziwna, nieobecna, czasami z uśmiechem na twarzy, oczywiście uśmiech był maską w większości przypadków.. Później były rodzinne spotkania, pogrzeb (coś fatalnego) ciąg dalszy rodzinnych spotkań, które mimo wszystko uwielbiam! Jednak w między czasie pojawiał się na mojej twarzy prawdziwy uśmiech i to własnie dzięki facebookowi. 2 tygodnie temu nie przewidziałabym wcale takiego scenariuszu na obecny czas.. I w sumie gdyby nie WOŚP to pewnie nic by nie było tak jak jest teraz, mam rację? :)

DOBREJ NOCY <3
Czytaj dalej »

TINYCZAT BY MARGARET !

Cześć wszystkim! <3
Mam dla was zaproszenie na dzisiejszy TINYCZAT z blogerkami, które wymieniałam już kilka postów temu ;*
ŚWIETNĄ ZABAWĘ ZACZYNAMY O 20;00 POD ADRESEM: http://tinychat.com/bymargaret
ZAPRASZAM WSZYSTKICH NA TEN WSPÓLNY CZAT! BĘDZIE NA PEWNO TO WSPANIAŁY WIECZÓR W TOWARZYSTWIE ŚWIETNY OSÓB!
:*

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
NORMALNY POST DODAM WIECZOREM, BO TERAZ IDĘ NA SPOTKANIE Z SIOSTRĄ,DODAM OD RAZU JAK WRÓCĘ :* 
Czytaj dalej »

Haul x2 !

środa, 22 stycznia 2014

Heej Wam!
Mam dla was dzisiaj post ze zdjęciami moich ostatnich, w tym także wczorajszych zakupów :) Jak stali czytelnicy mojego bloga wiedzą, że byłam wczoraj z klasą w kinie na 2 części "Hobbita". Bardzo fajny film, jednak na samym jego początku prawie zasypiałam, na szczęście później zrobiło się ciekawiej :) Z racji tego, że wyjechaliśmy po pierwszej lekcji, a film zaczynał się dopiero przed 12, to mieliśmy około 2 godzin dla siebie przed filmem :) Chodząc po sklepach miałam 2 cele! Pierwszy z nich to kupić sobie książkę Demi Lovato "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku".  Nie jestem żadną lovatic, jednak czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tej książki i sama byłam jej bardzo ciekawa. Kupiłam ją i jak na razie okazuje się świetna. Wczoraj po powrocie do domu zrobiłam sobie gorącą czekoladę i zabrałam się za przeczytanie książki do wczorajszej daty. A dziś rano? Dziś rano jeszcze z ledwo otwartymi oczami zaczęłam dzień od przeczytania strony poświęconej dzisiejszemu dniu opisanemu w książce, i tak teraz będę zaczynać każdy dzień, ewentualnie będę kończyć dzień z myślami na 'jutro'. Drugim celem było znalezienie jakieś fajnej torebki, jednak żadnej nie kupiłam, bo nie mogłam znaleźć tej 'jednej jedynej', chociaż było kilka naprawdę fajnych, w których nie pasowały mi różne drobiazgi ;) Kupiłam jednak kilka innych rzeczy i tym razem - 0 ubrań :) Więc zaczynam już pisać post taki, jak wskazuje tytuł, czyli "HAUL", czemu x2? Ponieważ pokaże także rzeczy ze swoich grudniowych zakupów w Szczecinku. 

Książka, o której wcześniej już wspominałam. 
Empik - 34,90 zł.

Czerwony portfel, z uroczym zapięciem w kształcie serca i ładnie wyglądającym środkiem :) 
House - 34,99 zł

Lakiery z GoldenRose, każdy za niecałe 7zł na wysepce właśnie tej firmy z atrium w Koszalinie :) 
Różowy lakier nr 46, utwardzacz do paznokci, oraz niebieski, w sumie to bardziej morski kolor lakieru nr 19. Wszystkie lakiery mają 10,5 ml więc na pewno na długo starczą mi te kolory :)

Kolejne lakiery, tym razem z drogerii NATURA. Pierwszy z nich to lakier z ESSENCE - kolor ten jest to bardzo ciemny brąz, czasami pod światło wygląda jak czarny i na to się niestety nabrałam, jednak myślę że mimo tego, że nie jest kolor, na który się nastawiałam, jest ładny i myślę, że pewnie będę nim malować paznokcie od czasu do czasu :) To nowość z firmy SENSIQE w kolorze nr 173. Zdjęcie nie oddaje koloru tego lakieru, ponieważ w rzeczywistości wygląda on inaczej, bo jest to kolor beżowy z mały drobinkami brokatu. Oba lakiery kosztowały 5,99zł.


I to tyle z moich wczorajszych zakupów, teraz czas na pokazanie wam rzeczy kupione pod koniec ubiegłego roku, jednak będą to tylko głownie kosmetyki, a z ubraniami będzie post kiedy indziej. 

2 błyszczyki z "Hollywod" z Miss Sporty - 10 lub 11 zł. -  Rossman
Pomadka "Baby Lips", którą uwielbiam <3 - niecałe 9 zł   -  Rossman
Tusz do rzęs Lovely, Curling Pump Up Mascara - niecałe 10 zł  -  Rossman
Odżywka do paznokci z Miss Sporty 5in1: 6-7 zł - Rossman
Puder z synergen: ceny nie pamiętam, jednak na pewno nie więcej niż 10 zł -  Rossman
Tonik z Nivea - 13 zł  Rossman

Kalendarz na 2014r, w którym zapisuję wszystkie sprawy dotyczące szkoły, wyjazdów, spotkań i innych ważnych rzeczy. Kosztował 10 zł w Empiku

Całe zakupy z tego dnia, niektóre ubrania mogliście już zobaczyć na zdjęciach, inne pojawią się niedługo, a przynajmniej mam taką nadzieję :)

Trzymajcie się, miłego wieczoru <3

Czytaj dalej »

TOP 10 - zagraniczne piosenki z 2013r.

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Cześć wszystkim! ;)
Mam dla was dziś post z TOP 10 - zagraniczne piosenki z 2013r. Pomysł na ten pojawił mi się na początku tego roku, miał być jednak TOP 10 piosenek z 2013r., jednak nie potrafiłam ograniczyć się tylko do 10 piosenek, tyle wybrałam tych TOP zagranicznych, które bardzo dobrze mi się kojarzą. Będę one w kolejności losowej, bo nie potrafię ułożyć tych piosenek na poszczególnych miejscach.. a więc zaczynamy:


1. The Nycer & Deeci - Losing control
"Losing control, come on now. Fuckin' crazy ready baby... " i przypominając mi się wakacyjne wyprawy rowerowe z Magdą! Wszystkie nasze wyprawy, odpały wakacyjne, ale i nie tylko, bo było ich w ubiegłym roku bardzo dużo. Na pewno w głowie zostanie mi nasz dłuugi spacer w jedną kwietniową sobotę, gdzie nogi od poprzedniego wieczoru wchodziły mi w tyłek a my sobie przeszłyśmy z jakieś 15 km, mijając niektóre osoby kilka razy, a raczej osobę, która później... a dobra, mniejsza o to :) 

2. Inna - More than friends
Z tą piosenką kojarzą mi się wakacje, tym razem z Olą, jej cudowna impreza urodzinowa oraz wszystkiego przygotowania do niej, ale także wiele innych chwil z Olą <3

3. Avicii - Hey Brother
Piosenka, która pojawiła się na youtubie na początku listopada, jednak od razu zawładnęła moim sercem! Idealna na wszystko, słucham jest codziennie i zawsze jak ją słyszę od razu humor mi się poprawia i to nawet wtedy, gdy jestem w fatalnym nastroju. ;)

4. Imagine Dragons - On Top Of The World 
Jest to piosenka z filmu "Niewiarygodny Burt Wonderstone", który bardzo lubię, tak samo jak piosenkę. Świetny tekst, genialne melodia, piosenka poprawiająca humor? Jak najbardziej, a tekst: "I could gave up then but Then again I couldn’t have ’cause. I’ve travelled all this way for something", uwielbiam <3

5. Carly Rae Jepsen - Tonight I'm Getting Over You
Teraz coś trochę bardziej spokojniejszego na początku, uspokajającego odrobinę. Przy tej piosence kładę się na łóżko, zamykam oczy i potrafię odpłynąć w 'inny świat'.

6. DVBBS & Borgeous - TSUNAMI
Lekka łupanka, przy której przypomina mi się tegoroczny Sylwester, taak! 

7. Katy Perry - Unconditionally
Nowa piosenka Katy, ze spokojną melodią, tekstem, głosem Katy. Love it! Coś pięknego na spokojny wieczór pod kocem, z kubkiem gorącej czekolady <3

8. Demi Lovato - Let It Go
Nie jestem Lovatic, jednak mogę powiedzieć, że Demi niektóre piosenki ma bardzo fajne. Oprócz tej na liście moich ulubionych jest także " Neon Lights", jednak postawiłam w tej liście na "Let it go", ponieważ tekst tej piosenki ma to 'coś' w sobie i stwierdziłam, że musi tu się znaleźć! ;)

9. Basshunter - Saturday
Coś bardziej rytmicznego, tanecznego. Piosenka, która mi się fajnie kojarzy, poprawia humor, ma w sobie coś, że zawsze przy niej chce mi się tańczyć, w sumie to jak przy wszystkich piosenkach basshuntera, yeah!

10.Christina Perri - Jar of Hearts 
Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! Piosenka ponad wszystko, na każdy dzień tygodnia, miesiąca, porę dnia, jednak jest to moja kolejna miłość na wieczory: jak i na te cudowne, które kończą fantastycznie spędzony dzień, jak i na te smutniejsze, podczas których lubię sobie pomyśleć, pomarzyć czy też popłakać i tak odreagować po ciężkim dniu. Tą piosenkę uwielbiam w oryginale, ale także w świetnym remixie! <3



I to by było na tyle w tym poście, znalazło się w nim TYLKO 10 piosenek, a przecież mogłbym wymienić ich o wiele, wiele więcej! Jednak nie chcę wprowadzać ich tu zbyt wielu. Myślę, że na początku lutego powinien pojawić się taki sam TOP tylko, że z polskimi piosenkami ;)


Jutro jadę z klasą na "Hobbita 2", więc nie muszę martwić się lekcjami na jutro, dlatego zaraz idę pisać listy, bo w weekend niestety sie nie wyrobiłam :c Oglądał już ktoś ten film? Jak wasze wrażenia? :)


MIŁEGO WIECZORU KOCHANI! <3
Czytaj dalej »

Tinyczat! ♥

niedziela, 19 stycznia 2014

Hej Kochani! ;*
Dziś większość swojego dnia spędziłam u babci w bardzo dobrym, rodzinnym nastroju ;) Zjechało się ponad 15 osób, nikt nie mógł się doliczyć wszystkich podczas krojenia tortu *hahah* tak, pięknie się naśmieliśmy wtedy, bo ciągle ktoś się ruszał i niektórym wychodziło 14 osób, a niektórym 17 nawet, no ale mniejsza oto. Dawno nie byliśmy w takim gronie u babci, tak.. Dawno nie było tych wszystkich osób razem, więc nie było opcji, żeby było inaczej ;) Rodzinny Dzień Babci + mała impreza urodzinowa babci = ŚWIETNA NIEDZIELA! ;3 Jednak wróciłam strasznie zmęczona, więc niezbyt dużo czasu spędziłam nad niemieckim i innymi lekcjami, ale cóż, wierzę, że jutro będzie okej.. a wiara czyni cuda ;)


Wczoraj rozmawiałam sobie z dziewczynami na TINYCZACIE, coś pięknego, fantastyczne godziny, które mijały tak strasznie szybko, że z godz. 21 zrobiło się w mgnieniu oka grubo po północy ;) W czacie wzięło udział wiele osób, jednak nie wszystkie były na kamerkach, więc nie wszystkie są na zdjęciach, a szkoda..  W czacie wzięły udział: Gosia, Daga, Patrycja, Sylwia, Diana, Iwona, Paulina, jeszcze jedna Diana oraz wpadła nawet na chwilę Sara z bloga http://ssarusska.blogspot.com/ <3
Chciałabym baaaardzo podziękować dziewczynom za bardzo miło spędzony wieczór i kawałek nocy :*




DOBRANOC WSZYSTKIM! I MIŁEGO PONIEDZIAŁKU W SZKOLE/PRACY ORAZ TYM CO JUŻ MAJĄ FERIE <3
no właśnie, kto ma już ferie? a kto jeszcze nie ma, to kiedy zaczyna ? :*
Czytaj dalej »

Akcja "Promowanie pisania listów w XXI wieku" :)

sobota, 18 stycznia 2014

Witam wszystkich!
Dziś przychodzę do was z innym postem niż zazwyczaj, ponieważ będzie on o pisaniu listów. W XXI wieku już mało osób pisze listy, większość zastępuje to wiadomościami na facebooku bądź meilami. Też tak na początku robiłam, jednak pewnego dnia zobaczyłam na blogu u Dagi pomysł z akcją "Napisz list" i pomyślałam, że to jest świetny pomysł na moją codzienną rutynę, bo dawno nie pisałam listów, tylko kiedyś jak byłam mała zawsze pisałam do babci jakieś listy krótkie i zawsze dołączałam do nich swoje rysunki, które zdecydowanie nie były dziełami artystycznymi ;) Zawsze cieszyłam się jak dostawałam odpowiedź od babci, jakąś kartkę na urodziny, imieniny, święta czy cokolwiek, więc pomyślałam, że na list odpowiedź swojego listu od Dagi także się ucieszę i tak naprawdę było. Pewnego dnia po powrocie z kina na szafce leżał list, który przyniósł mi listonosz. Było to świetne uczucie, które wywołało ogromy uśmiech na mojej twarzy ;) Ale teraz do przejdźmy do sedna tego postu.. Ostatnio na facebooku zostałam zaproszona do grupy "Przyjaciele z listów - akcja promująca pisanie listów w XXI wieku".  Napisałam na tej grupie, że jestem chętna by promować tę akcję i od razu zgłosiło się do mnie wiele osób, żeby nawiązać kontakt. I tak po kilu bądź kilkunastu wiadomościach na facebooku wymieniłyśmy się adresami i teraz zaczynami pisać do siebie listy ;) Osoby z którymi nawiązuję kontakt listowny to blogerki, ale i nie tylko ;) Miałam więcej czasu poświęcić w ten weekend na napisanie listów do wszystkich tych osób, z którymi pisałam na facebooku, jednak chyba mi to nie wyjdzie, bo ten weekend mam cały zawalony, bo wczoraj imprezka rodzinna,jutro jadę do babci, a dzisiaj musiałam odespać cały poprzedni tydzień i nawet mi się to udało! :) A później spotkanie do bierzmowania i trochę lekcje ogarnęłam. Napisałam dziś tylko jeden list, w tygodniu jeden, więc mam już 2, a muszę napisać jeszcze 3 albo 4, czyli trochę roboty przede mną, adresy mam zapisane w notesie, wiec nie bd musiała ich szukać.
 Tak wyglądało moje pisanie dziś. Skończyłam je dość szybko by wejść na tinyczat z dziewczynami :*

i piszemy sobie nadal <3
i jest bardzo milutko pod każdym względem :* 

Ale wróćmy do akcji.. Co myślicie o pisaniu do siebie listów? Piszecie z kimś ? Jak dla mnie to bardzo fajna rzecz, bo sprawia, że myślimy o tej osobie, do której piszemy, poświęcamy jej wtedy na pewno więcej uwagi niż podczas wymiany wiadomości na facebooku. Piszecie z kimś listy? Co o tym myślicie? Listy to naprawdę świetna pamiątka, którą można zachować przez wiele, wiele lat. A później można to wspominać :)
 A może ktoś chciałby napisać do mnie? Jeżeli tak to proszę o kontakt na e-mail: kropka99@onet.eu  

MIŁEGO WIECZORU <3
A ja wracam na tinyczat z dziewczynami i pisać na gadu, facebooku. Dużo rzeczy robię na raz, ledwo się wyrabiam hahah, świetnie :D
Czytaj dalej »

Hej Kochani! ♡

piątek, 17 stycznia 2014

Co tam u Was? U mnie wszystko dobrze, no poza tym, że nie mogę się wyspać wcale w tym tygodniu, no ale co się dziwić jak śpię max. 6h? A czasami niecałe 5? Jest to zdecydowanie za mało po tak ciężkim tygodniu, w tym po strasznie wyczerpującej środzie, gdy spałam z nocy na czwartek te 5 godzin.. coś fatalnego.. i później ledwo funkcjonowałam w szkole, no ale przeżyłam co jest najważniejsze :) Teraz wymarzony weekend, ale i tak sobie nie odeśpię tego tygodnia chyba, jednak może coś się zmieni, oby! :) 


Zamierzam dodać jutro post związany z pewną akcją,  którą jestem związana już z kilkoma blogerkami, tzn. zaczynamy tę akcję ;) Jednak wymaga ona troszkę czasu, mam nadzieję, że w weekend uda mi się połączyć lekcje, naukę, spotkanie do bierzmowania, wyjazd (?) właśnie z tą akacją :) Na szczęście we wtorek jadę do kina z klasą, więc trochę nauki na wtorek odpada, czyli troszeczkę więcej czasu wolnego zostaje :)
  
Jestem kotem, czyli mój brat nie umie robić zdjęć :)
Zaraz mama wraca z wywiadówki, ocenami się nie martwię, bo są baaardzo dobre, mam ale w planach zrobić post podsumowujący I sem w szkole, chociaż nie wiem czy chcecie o tym czytać :) Ale nie o tym.. Niedługo przyjeżdżają goście. Mam nadzieję, że Monia też będzie, bo wtedy będę miała co robić, i wgl będzie wtedy dobra zabawa :3 Więc lecę wszystko szykować, bo jak mama wróci to żeby było chociaż trochę coś ogarnięte. 

Bluza, którą mam na zdjęciach jest kupiona w reserved, na moich ostatnich zakupach, z którego rzeczami miał być haul, jednak mi nie wyszedł ten post.. Jednak ubrania będą pojawiać się na zdjęciach, a kosmetyki? Z tego może zrobię post, bo jakąś jego część na to poświęcę ;)
Czytaj dalej »

Ciężki czas...

wtorek, 14 stycznia 2014


Hej Kochani! :* 
Musicie mi wybaczyć, że nie dotrzymuję do końca swoich od górnych terminów co do pisania postów, no ale niestety, siła wyższa związana ze sprawami rodzinnymi.. i w sumie to brakiem chęci do czegokolwiek od niedzielnego popołudnia, od smutnego telefonu od mamy, gdy dowiedziałam się, że zmarła ciocia.. I właśnie tak zakończyłam swoją zbiórkę godzinę przed zakończeniem całej akcji u nas w mieście.. No ale z tego co mi mówiły dziewczyny to i tak ładną sumkę nazbierałam, ale dokładnie nie wiem, bo jakoś nie mogłam pani dzisiaj w szkole złapać, mam nadzieję, że do czwartku będą już listy w szkole wywieszone i że jak wrócę, po jutrzejszym, bardzo ciężkim dniu (po pogrzebie, których nienawidzę :c) do szkoły to się wszystkiego dowiem. Jak już wcześniej jutro jest pogrzeb, więc mam dzień wolnego od szkoły, tym bardziej, że nie mam 2 pierwszych polskich, więc i tak, i tak będę mogła sobie pospać trochę dłużej. Jednak atmosfera w domu będzie jeszcze strasznie ponura, jeszcze bardziej niż dzisiaj czy wcześniej.. Jutro najgorszy dzień - pogrzeb. Nienawidzę ich, zawsze na nich strasznie dużo płaczę.. Będzie to mój 3 albo 4 pogrzeb w życiu, i dopiero.. albo i już 2 pogrzeb, na którym wszystko rozumiem, bo te wcześniejsze to były gdy byłam jeszcze w przedszkolu, więc była malutka.. Jednak pogrzeb dziadka strasznie przeżyłam, mimo tego, że miałam niecałe 7 lat i niewiele rozumiałam co się dzieje na pogrzebach, ech.. więc jak teraz będzie to się okaże jutro.. 

Ale dobra, zmieńmy temat, jutro kończy się u nas w szkole oficjalnie semestr. Oceny mam bardzo dobre, strasznie cieszę się co do średniej jaką udało mi się osiągnąć w tym półroczu, bo przez całe gimnazjum na semestr nigdy nie miałam aż tak wysokiej, czyli jest świetnie! *.* Ale o ocenach zrobię post dopiero po zebraniu, które mamy w piątek, czyli post pojawi się w weekend, bądź jeżeli nie wyrobię się czasowo to postaram się go dodać na początku przyszłego tygodnia.. Nie wiem jak będzie wyglądał ten tydzień, jak będzie wyglądał weekend, nie wiem.. W głowie mam dość ambitne plany, bo mam do napisania kilka listów z blogerkami i innymi osobami, przygotowanie prezentacji na WOK, inne sprawy dotyczące szkoły i na pewno wyjazdy do Ostrowąsu bądź inne wizyty rodzinne (?) Być może, wszystko się będzie działo na bieżąco, nic nie powinnam planować, ech..
Odłączają mi internet, więc kończę ten post, życząc wszystkim dobrej nocy lub udanego dnia, bo nie wiem kiedy to czytacie Kochani! <3

rok 2012, maj chyba... 

Czytaj dalej »

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy!

sobota, 11 stycznia 2014

HEI WSZYSTKIM! ♥
Już jutro 22. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

 W tym roku jestem wolontariuszką po raz pierwszy, chociaż zawsze chciałam zbierać, jednak zawsze coś mi nie wychodziło z tym zbieraniem.. Jutro będziemy od samego rana zbierać z dziewczynami pieniążki na specjalistyczny sprzęt dla dzieci i osób starszych. Zaczynamy przed 8, a kończymy o 17, więc miejmy nadzieję, że uda nam się zebrać dość dużo pieniędzy, mam ponad 200 serduszek do rozdania, dziewczyny pewnie mają podobną liczbę, więc jest ich naprawdę sporo. Oby pogoda nam dopisała, bo ostatnio cały czas prawie pada.. no ale trzeba mieć nadzieję, że jutro będzie ciepło i słonecznie, jak przez większość tej 'zimy'. ;)

W szkole już w czwartek dostaliśmy: puszki, serduszka i identyfikatory, mieliśmy też spotkanie co do wszystkich szczegółów jutrzejszej zbiórki dzięki czemu przepadło nam z dziewczynami PP, co nas bardzo cieszyło ;)  

Swoje zdjęcie na identyfikatorze musiałam zakryć serduszkiem, bo jest ono tak fatalne, że nie nadaje się na pokazanie tutaj... niestety ;c
Moje krzywe serduszko z ponad 200 serduszek ;3 - niestety, jakość fatalna ;c
Są u was jutro jakieś wydarzenia z okazji Wielkiej Orkiestry? 
U nas na sali miejskiej od 15 będą występy osób z ośrodka kultury, ze szkół podstawowych naszej gminy i wystąpi też chór emerytów i rencistów z naszej miejscowości. Będą też różnego rodzaju licytacje, żeby zdobyć jak najwięcej pieniędzy dla potrzebujących. :) 


Jest ktoś jutro wolontariuszem na WOŚP? Pierwszy raz, czy może już któryś z kolei ktoś jest wolontariuszem? Jak któryś z kolei, to piszcie, który to będzie was raz :) a może w tym roku tylko wspieracie pieniężnie akcję Jurka Owsiaka, bez pomocy w zbieraniu pieniędzy? ;)

MIŁEJ I JAK NAJBARDZIEJ UDANEGO SOBOTNIEGO WIECZORU KOCHANI! <3
Czytaj dalej »

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia