Wigilia klasowa, prezent.

piątek, 20 grudnia 2013

Hej Kochani!
Przepraszam, że zaniedbuję bloga jak i nie odwiedzam waszych żadnych blogów, ale w tym tygodniu nie miałam na nic czasu, kompletnie ogarnął mnie chaos czasowy.. z niczym nie mogłam się wyrobić ;c Szkoła do 15, bo zostawałam z dziewczynami, żeby stroić salę na wczorajszy koncert kolęd, więc przychodząc do domu jest już około 15:30, później obiad, lekcje, roraty, po powrocie chwila odpoczynku i lekcje, bądź dłuższa chwila lenistwa z gorącą czekoladą leżąc przed telewizorem i sen..  Na szczęście teraz już wolne, więc postaram się tutaj nadrobić wszystko jak tylko dam radę :) Pomysły są, czasu trochę też będzie teraz więc czekam tylko na zdjęcia z wczorajszego koncertu kolęd od Natalii i coś na pewno dodam :) Inne pomysł też są, więc źle nie powinno być :)

Dzisiejszy dzień jak najbardziej na tak, bardzo sympatyczny ostatni dzień szkoły w tym roku :) Tylko 4 lekcje, w dodatku prawie wszystkie luźne no poza chemią gdzie ogarniałyśmy prezentowałyśmy z dziewczynami temat, no ale najgorzej nie było :) i później wigilia klasowa, czyli 2 godziny lekcyjne śmiechu, jedzenia, prezentów i śmiechu po raz kolejny :D Nawet odwiedził mnie Mikołaj i dał mi bardzo fajny prezent :) Dzięki Ola! Lakiery, łańcuszek + sporo słodyczy <3



Ten różowy lakier w rzeczywistości jest bardziej różowy i bardziej jaśniejszy - neonowy róż w sumie:)
Przez te słodycze będę gruba i znowu nie będę mogła zapiąć się pasami, ale okokok :3

Piątkowy wieczór także mogę zaliczyć do udanych. Najpierw spotkanie z siostrą, na którym była kupa śmiechu, później leniuuchowanie.. Tak, dzisiaj potrzeba mi takiego dnia, bo jutro od samego rana mam sobotę zawaloną.. Idę popisać trochę jeszcze z dziewczynami, ogarnę też zdjęcia z wczoraj z Natalą i ogarnę może post na jutro :) 


DOBRANOC <33

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy blog :P
    W wolnym czasie zapraszam do mnie http://ania-photography-model.blogspot.com/
    A moze obser/obser?

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna sowa, ja jestem maniaczką wszelkich sów :))
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny prezent, ale mój i tak lepszy hahaha xd

    OdpowiedzUsuń
  4. dostałaś bardzo fajny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile słodyczy mniam :* U mnie w szkole prezenty dajemy sobie na Mikołajki

    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz taki uroczy blog! :*

    Byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała:
    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne lakiery ;)
    i Świetny blog masz .
    Zapraszam w wolnej chwili właśnie pojawił się nowy post http://myfashi0nw0rld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetny prezenet ;3 oddasz mi słodycze ?
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia