Przykładowe plany na sylwestra.

niedziela, 29 grudnia 2013

Heei!
Zostały już niewiele dni do sylwestra, więc postanowiłam przygotować jakiś post związany z tym dniem. I wypadło na przykładowe plany i pomysły na sylwestra :) Pewnie większość z Was ma już coś zaplanowane na ten wieczór i noc. Piszcie w komentarzach co będziesz wtedy robić :* A ja zabieram się za sedno tego postu :) 
 # W domu u przyjaciół
A więc jest to mój pierwszy pomysł na spędzanie sylwestra. Jeżeli wasi rodzice gdzieś się wybierają na jakiś bal czy inną imprezę a wasze rodzeństwo jeżeli je macie także się wybiera a wy macie jak to się mówi 'wolną chatę' to możecie zaprosić kilku swoich przyjaciół bądź przyjaciółek i świetnie się bawić. :) A co można robić w domu? Oto kilka propozycji dla Was: 
Tańce, tańce, tańce przy dobrej, głośnej muzyce, oczywiście tak głośnej żeby sąsiedzi nie narzekali :) Oczywiście to jest obowiązkowy punkt na sylwestrze, po przecież co to za sylwester bez wygłupów przy muzyce? ;)
♦ Puszczanie fajerwerków - wiadomo, że nie przez całego sylwestra tylko chwilę przed północą wychodzimy z domu, aby równo o godzinie 00:00 oświetlić niebo cudownymi fajerwerkami i uczcić nadchodzący nowy rok ;)
 ♦ Dobry seans filmowy - po fajerwerkach i szalonej zabawie w rytm muzyki będziemy pewnie zmęczeni, dlatego obejrzenie wspólnie jakiegoś dobrego filmu będzie wspaniałym pomysłem ;)
Jest jeszcze wiele innych pomysłów na spędzenie sylwestra z przyjaciółmi, np. różnego rodzaju gry i zabawy. Jeżeli jest nas więcej osób oczywiście zabawa w 100% będzie lepsza niż w mniejszym gronie :) 
Przypuszczam, że tą opcję - sylwestra z przyjaciółmi wybiera większość osób w tym także i ja, jeżeli siła wyższa nade mną nie zawładnie, a mianowicie choroba, która już od jakiegoś tygodnia próbuje mnie dopaść, ale jeszcze jak do tej pory jej się to nie udało, i dobrze. :)
# Sylwester w klubie
Czyli taniec, głośna muzyka i alkohol, który na domówkach też się pojawia oczywiście, ale w klubach jesteśmy na niego bardziej narażeni, a zapewne większość moich czytelniczek nie ma jeszcze skończonych 18 lat i pewnie większość rodziców nie pozwoliłoby spędzić swoim dzieciom sylwestra właśnie w takich klubach. 
# Bal sylwestrowy
Forma spędzania sylwestra już dla osób dorosłych, która wymaga bardziej eleganckiego wyglądu jak sama nazwa "bal" mówi sama za siebie. 
# Sylwester w centrum miasta
Takie imprezy sylwestrowe odbywają się głownie w dużych miastach takich jak np. Warszawa, Kraków, Wrocław czy Szczecin. Większość takich imprez jest prezentowana w telewizji, by ludzie spędzający sylwestra mogli go spędzić z polsatem, tvn'em czy tvp2. Odbywają się wtedy koncerty różnych wykonawców, więc zabawy na pewno jest full :)
# W domu
Na koniec mam dla was propozycję spędzania tego czasu w domu, bo jak wiadomo, każdemu w tym roku coś mogło pokrzyżować plany wyjścia gdziekolwiek. A więc wtedy możemy robić robić to samo co na sylwestrze u przyjaciół, czyli: muzyka, taniec, oglądanie sylwestra w telewizji bądź jeżeli nie jesteście fanami oglądania takich widowisko to oglądanie filmów, które sami sobie możecie wybrać, jednak ja na tą noc żeby nie załamywać się nie do końca wypalonymi planami na sylwestra polecam komedie. Można też spędzić sylwestra z facebookiem, blogiem czy innymi serwisami w internecie, jednak jeżeli mamy rodzeństwo możemy jakoś inaczej spędzić ten czas niż przed komputerem, np. grając w jakieś gry planszowe bądź jeżeli ktoś posiada to na PlayStation :)

I to będą wszystkie propozycje na udanego sylwestra. Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten post i że może akurat któryś z moich pomysłów zrealizujecie podczas swojego sylwestra :)

DOBREJ NOCY KOCHANI! <3

21 komentarzy:

  1. pieknie to wszystko opisalas !
    ja pewnie bede w domu ;p
    i pojde na rynek przed polnocą!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne twoje pomysły są. ja tego rocznego sylwestra spędzę na osiemnastce u przyjaciółki :D>
    BLOG-klik.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły ;D ja sylwestra spędzam w mojej koleżanki w domu.
    http://olxaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spędzam sylwka w domu :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Szczęśliwego nowego roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ! ♥
    Wspólna obserwacja ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. EKSTRA BLOG ;)
    ______________
    KAŻDY KTO KLIKNIE W LINK SHEINSIDE I DA KOMENTARZ NA MOIM BLOGU (OSZUSTWA NIE SA LICZONE) UMIESZCZĘ LINK TWOJEGO BLOGA/ASK/INSTAGRAMA ITP. W KOLEJNYM POŚCIE.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh sylwek w domu najlepszy ;)
    +zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
    http://fashionsoulsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne pomysły, ja wbijam na Barwice :D
    nominowałam Cię do LBA :)
    zuuziaa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja idę na domówkę do przyjaciółki :*
    obserwacja za obserwacje ? slodkieslodkieczary.blogspot.com
    zachęcam do polubienia fanpejdża , będzie mi niezmiernie miło :) https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog :)

    http://inspirations-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły *o*
    ja idę na sylwestra do przyjaciół, więc będzie obowiązkowa świetnie :)
    Tobie życzę żeby rok 2014 był lepszy od 2013 :)
    Wgle świetny blog! Będe wpadała częściej :)
    http://kinga-kiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci że niesamowicie dobry pomysł na posta!


    Wesołego Nowego Roku!
    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. sylwester z przyjaciółmi najlepszy!:)) szczęśliwego nowego roku!:)
    obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny blog ;* Bardzo fajny wygląd ;)
    Zapraszam do mnie i PROSZĘ POKLIKAJ W BANERY CHOIES TO DLA NAS BARDZO WAŻNE NA PEWNO SIĘ ODWDZIĘCZYMY <3

    http://our-dynamic-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja siedze w domku z chlopakiem :) moze polecisz jakis film na sylwestra :D
    zapraszam http://earfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa, ispirująca tresc… Zarówno dla tych już starszych
    pokoleniem, jak i dla tych młodych… Finezja

    A to jest moja strona internetowa ... adb zabawki

    OdpowiedzUsuń
  18. CO PLANUJESZ NA 2014/2015? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia