piątek, piąteczek, piątunio!

piątek, 13 grudnia 2013

Hej Kochani! 

Mamy piątek, czyli weekendu początek! Jak dobrze, bo w tym tygodniu z niczym nie mogłam się wyrobić.. Na wszystko brakowało mi czasu.. Coś normalnego w ostatnim czasie w sumie.. Muszę sobie bardziej rozplanowywać czas, ale to pewnie dopiero od nowego roku, bo znając mnie to w przyszłym tygodniu nie będzie mi się chciało :) Potrzebuję długiego wolnego, bo muszę wypocząć.. A wiem, że w ten weekend sobie zbytnio nie odpocznę, no może poza dzisiaj, no ale w sumie też zależy o której wrócimy :) Jutro czeka mnie ciężka sobota.. Bardzo dłuuga pracowita sobota </3 Nie dość, że zaczyna się sprzątanie przed świętami powoli to w dodatku jutro przyjeżdżają dziewczyny i ogarniamy pracę na chemię.. a później z Julką musimy ogarnąć jeszcze informacje na gazetkę z historii. W sumie i tak dobrze, bo miał nam dość plakat z kółka z geografii jeszcze, ale jednak się wykruszył :) Będę też musiała ogarnąć parę innych rzeczy a w niedziele Ostrowąsy? Być może, być może..

Ten tydzień był strasznie ciężki.. Codziennie coś męczącego.. A to jakaś jedna kartkówka bądź praca klasowa.. 3 prace klasowe, słówka, kilka kartkówek + multum zadań domowych to zdecydowanie za dużo jak na 5 dni.. a co najlepsze i tak dużo rzeczy 'przepadło' na przyszły tydzień ;/ więc i tak nie było najgorzej..
Strasznie cieszę się z tego piątku, mimo tego, że to piątek 13-tego to w sumie nie było on taki zły :) Najgorsze jest to, że nw co mam wystawione jako propozycję oceny z chemii.. ale co by to nie było to i tak nie jest to ocena, która by mnie cieszyła.. a przynajmniej nie z chemii.. mam cichą nadzieję, na 3/4, a najlepiej na 4 ale to chyba mi sie nie uda.. ;c  Przepadła nam kartkówka z EDB, bo poszliśmy na halę oglądać zawody wzwyż, co było bardzo dobrym pomysłem, po chemii :) Plany na wieczór są? Są! I to bardzo dobre plany. Najpierw roraty a później czuwanie w Szczecinku <3 Uwielbiam takie wieczory! Jeszcze z wielką ekipą, najlepszych ludzi to już w ogóle Kosmos! W końcu zobaczę się też z Kasią (z którą nie widziałam się od Dni Barwic.. A więc strasznie długo ;/) i resztą szczecineckiej ekipy ;3

zdjęcie bardzo stare, ale musiałam jakieś dodać,żeby pusty post nie był :)

MIŁEGO POPOŁUDNIA I WIECZORU ŻYCZĘ! ;*

12 komentarzy:

  1. ŚLICZNIE

    Konkurs ---> http://darka-blogg.blogspot.com/2013/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie jest cudne <3 miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne 1 zdjecie jejku *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie piątek 13 był świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ladne zdjecia :)
    ja sie tam nie przejmowalam piatkiem 13ego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja teraz bede miala bardzo ciezki tydzien :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wcale nie miałam czasu. Cudne zdjęcia <3

    + obserwuję, by być na bieżąco z tymi świetnymi postami! <3
    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj piątek 13-tego strasznie dał mi w kość ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. dodałam cię do ulubionych na blogu teraz mam nadzieję ze ty też mnie dodasz http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piątek 13 był to szczęsliwy dzien ;3
    obserwuję może ty nas tez bo chcemy z kimś współpracowac i nam sie to przyda ?
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna fotka. Uwielbiam piątki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcie tak samo jak blog na pewno będę wpadać częściej ;)

    Zapraszam : http://kiniax-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia