Merry Christmas !!

wtorek, 24 grudnia 2013

Kochani! ♥

Chciałabym życzyć wam wszystkim: Zdrowych, Wesołych Świąt w cudownej, rodzinnej atmosferze, bogatego Mikołaja, żeby przyniósł wam to czego sobie zapragniecie, dużo dużo miłości do rodziny, przyjaciół i swoich drugich połówek, a jeżeli ktoś jeszcze jej nie znalazł to obyście znalazły/znaleźli ją jak najszybciej i żebyście byli razem bardzo bardzo szczęśliwi, jak największych sukcesów w blogowaniu i oby nadal sprawiało wam to taką samą radość jak teraz. Życzę wam także spełnienia swoich wszystkich najskrytszych marzeń  (bo czym byłby świat bez marzeń?) Szczęśliwego nowego roku jeszcze wam nie życzę, bo do sylwestra na pewno zawitam jeszcze na bloga :) 

12 miesięcy zdrowia
52 tygodni miłości
8784 godzin wytrwałości
527040 minut pogody ducha
1622400 sekund szczęścia
~ tak, tego też wam życzę kochani! <3


Jak spędzacie dzisiejszą Wigilię? Rodzina zjeżdża się do was czy to wy odwiedzacie swoich bliskich? Ja jadę po południu do babci, ale i tak kolejny cały dzień przygotowań przede mną i mamą. 
Jeszcze was życzę wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT! <3

5 komentarzy:

  1. Dziękuje za życzenia :)
    Ja jadę najpierw na wigilię do rodziny od taty strony, a później wracam do siebie do domu i tutaj zjeżdża się rodzina od mamy strony. Niestety mojego taty nie będzie :c Mieszka w Szwecji, tłumaczy się, że nie ma pieniędzy, bo mało pracy było... i dlatego nie przyjeżdża. Pocieszeniem jest to, że dostanę prezent jaki chciałam.
    Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały blog <3 Ja byłam u jednej babci, a na 10.00 idę do drugiej :)) Wesołych Świąt <3

    the-lost-in-dreams.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem u narzeczonego, duzo nas nie bedzie :)
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia