Koncert kolęd - fotorelacja :)

sobota, 21 grudnia 2013

Hej wszystkim! <3
Pierwszy dzień wolnego sobie mija bardzo przyjemnie, siedzę sobie skończyłam oglądać dekorację skoczków narciarskich. Coś cudownego, 2 najwyższe stopnie podium: Jan Ziobro i Kamil Stoch! Reszta naszych skoczków także zaliczyła świetny występ! Kamil założył także żółtą koszulkę lidera więc: BRAAAWO POLACY! ♥ 
Ale post nie o tym miał być planowo, tylko zawierać ma zdjęcia z czwartkowego koncertu kolęd :)
Czyli miłego oglądania zdjęć życzę, a dla lepszej świątecznej atmosfery zostawiam link do piosenki >KLK<















z Natalą <3

Na zdjęciach nie są wszyscy wykonawcy, lecz tylko Ci, których zdjęcia były 'lepszej jakości', zdjęcia są robione na prawie maksymalnym powiększeniu więc jakość nie jest najlepsza, ale ważne, że jakieś zdjęcia są :) 

Idę teraz wypić kolejny kubek gorącej czekolady, bo od przyjścia z próby i wcześniejszego ubierania choinek w kościele cały czas jest mi zimno.. Tak zmarzłam przez niecałe 3 godziny w kościele, wrr :/

A tak wyglądają nasze dwie choineczki w kościele w tym roku :)

MIŁEGO POPOŁUDNIA <3

15 komentarzy:

  1. Śliczny blog ♥
    Zapraszam do mnie http://darka-blogg.blogspot.com/
    Proszę klikajcie w baner Sheinside
    Jeśli ktoś kliknie niech napisze o tym w komentarzu a napewno w jakiś sposób się odwdzięcze !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. musiało być fajnie na tym koncercie kolęd, żałuję, że nie mogłam przyjść ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niema takich fajnych imprez. ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne choinki macie macie w kościele ;)
    Lubie takie kolorowe ;) Ja nigdy nie byłam na żadnym konkursie kolęd, ale po zdjęciach widać, ze było bardzo fajnie ;)
    Pozdrawiam ! http://workandart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dodaję do obserwowanych ;)

      Usuń
  5. My w kościele mamy takie wielkie choinki... W sumie ich jeszcze nie widziałam w tym roku, bo dopiero wróciłam do domu na święta.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. All I want for Christmas <3 ja tylko w domu na szczęście dekorowałam choinkę :D

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno mialyscie mase fajnej zabawy

    kochana obserwuje i po cichu licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. musiało być świetnie! ;)
    ciekawie piszesz ;>

    serdecznie zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli mój blog ci się spodoba to zaobserwuj a ja postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ładnie się te choinki prezentuja :))
    Widze ze na konkursie koled byla masa atrakcji, super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjecia <3! wesolych swiat!

    juka-juku.blogspot.com skom?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog! Zapraszam do mnie: http://maya-love-blog.blogspot.com/ za obserwacje na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śiwetne zdjęcia. Wesołych Świąt!
    A choineczki słodkie :)
    kalia-kaliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiało być fajnie! :)

    www.czarne-chmury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiało być super. Wesołych świąt:))
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia