Hello December!

niedziela, 1 grudnia 2013


Cześć wszystkim!
Tak jak mówi tytuł postu, ale także zdjęcie powyżej: Witamy Grudzień! Tak, zaczynamy ten zimowy, magiczny miesiąc, związany między innymi ze śniegiem, Mikołajem, świętami, magiczną świąteczną atmosferą, prezentami, choiną, "Kevinem..". kolędami, sylwestrem itd.. Tak, ale do świąt jeszcze ponad 3 tygodnie, ale już bliżej Mikołajki, które z pewnością cieszą każdego, bo chyba każdy lubi dostawać prezenty, nawet jeżeli są to naprawdę małe i niedrogie rzeczy. Gorzej jest jednak z grudniową pogodą, nie jest zbyt przyjemna dla takich zmarźluchów jak ja. Jednak jest to 'coś' w tej pięknej, białej zimie, która potrafi mnie urzec swoim pięknem :) 
Bardzo chciałabym żeby ten miesiąc był dla mnie dobry! Listopad nie był jakimś najgorszym miesiącem, ale zadając sobie pytanie: czy był najlepszym? Jeżeli chodzi o bloga to odpowiedź brzmi: jak najbardziej, TAK! Ponad 2000 wyświetleń bloga w ciągu jednego miesiąca to dla mnie ogromny sukces! Liczba moich obserwatorów prawie dobiła do 100, więc liczę na to, że szybko uda mi się zdobyć tych jeszcze kilka osób, aby liczba obserwatorów była trzycyfrowa :) W niektórych sprawach listopad był lepszy bądź gorszy, ale nie o tym teraz. Post jest inny niż listopadowe przemyślenia :)


A teraz zostawiam was z małym mixem zimowych inspiracji:








Miłeej niedzieli życzę!
A ja uciekam się szykować do wyjazdu do babci. Trzymajcie się cieplutko! <3

24 komentarze:

  1. Ja też bym chciała by ten miesiąc był dla mnie dobry ^^
    Follow me! ^^
    instagram.com/paulus008

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zimowe i świąteczne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten czas ♥
    Ładne inspiracje ;)

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne obrazki ;) Ciekawy wygląd bloga , gratuluję takiego sukcesu ;)
    http://ibealiveinmagic.blogspot.com/ < -- Zapraszam , ciekawe konkursy u Enii-blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to fajnie brzmi że mamy już grudzień :)
    Inspiracje - fajne,bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że mamy już grudzień bardzo lubię ten miesiąc uważam że jest on magiczny :d
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety już grudzień :(
    fajny blog :)
    red-hairedfashionista.blogspot.com
    może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety już grudzień :(
    fajny blog :)
    red-hairedfashionista.blogspot.com
    może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  9. ach zima <3 Śliczne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post !
    Zapraszam http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracje, uwielbiaam!

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam, nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ten czas szybko leci,
    u mnie słoneczko -.-

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspirację ; >
    Już powoli czuję święta : )
    Kocham je ! : D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia - ja już nie mogę doczekać się świąt ! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne inspiracje ;) gratuluję liczby wyświetleń i obserwatorów ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze trochę i święta ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. już niedługo święta *o*
    masz już 99 obserwatorów, gratuluję :3
    super zdjęcia!

    zapraszam do mnie na nowy post :) zachęcam do przeczytania i skomentowania ♥
    www.hopeprayfight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o Kewina to bez niego by nie było świąt. he he he Fajne zdjęcia.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie że już grudzień:) nie moge doczekać się świąt..:) dodaję do obserw. i zapraszam również do mnie:) pozdrawiam serdecznie:*)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne inspiracje; uwielbiam takie <33.3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia