DECEMBER INSTAGRAM MIX!

wtorek, 31 grudnia 2013

Hej Kochani! :* 
Mamy ostatni dzień grudnia, ostatni dzień 2013 roku, więc pora na mix zdjęć z grudnia z mojego instagrama >klik w niego<. Mam nadzieję, że wam się spodoba ten post :) Dodaję go teraz, ponieważ później zapewne nie będę miała czasu, bo znając mnie będę chciała się wyspać przed sylwestrem jak co roku, później mam próbę do jasełek, które będziemy grać 5 stycznia, a na próbach jest kompletna parodia tego co w scenariuszu, więc zobaczymy jak nam to w niedzielę wypali :) Później mam też kilka rzeczy do zrobienia w domu, a wieczorem idę do Oli, z którą spędzam sylwestra <3 Na insta na pewno pojawi się jakieś zdjęcie dzisiaj, ale nie będę miała później czasu na pisanie postu, więc wolę dodać go teraz.
A oto zdjęcia:
#świąteczny miś #Piraci z Karaibów #lampka brata - efekt nudy #Mikołajkowo z Natalą #Monte <3
#śnieg z początku miesiąca #geografia przed p.k. #świąteczne paznokcie (których do końca nie widać :c) #blogowy zeszyt #pamiątka po czuwaniu <3
#biologia #ja u babci #paczka z Wigilii klasowej #rozmowa z Natalą #oglądamy Kevina <3
#przed Wigilią u babci #świecznik #paczuszka z nagrodami #poprawa spr z chemii #zachowuję się jak dziecko - oglądam Smerfy <3
#bombka u babci #jakieś loczki #fejs z Natalą znów #choineczka #wczorajsze zakupy o którym niedługo pojawi się post <3 Wczoraj wróciłam dość późno i nie udało mi się zrobić dobrych zdjęć przy sztucznym świetle dlatego post pojawi się na początku stycznia! :)

Na koniec życzę wszystkim:
Szczęśliwego Nowego Roku, udanego Sylwestra i oby nadchodzący rok był jeszcze lepszy niż 2013! ♥


11 komentarzy:

  1. swietny mix ;]
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super foty i blog !! ;* zapraszam do mnie obs za obs? http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham takie mixy http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny mix ;D wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny mix :D udanego sylwestra ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się mega cieszę, że już się kończy ten rok. Najgorszy rok ever.
    Udanego sylwka ;D
    http://schowajmniepodlewepluco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam w przyszłym roku rozszerzenie przyrodnicze :) świetny mix, również życzę dobrego nadchodzącego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mix <3 obserwuję. :D
    marcy-maarcy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny mix ♥
    Do siego :D
    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że ten rok się już skończył, jedyne z czego się cieszę to zdobycie kilku czytelników na blogu. Może 2014 będzie lepszy. :)
    Pozdrawiam, prospecte-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia