Christmas time *.*

środa, 25 grudnia 2013


Hej wszystkim! 
Jak tam mijają wasze święta? Ja wczoraj byłam u babci a dziś prawie cały dzień spędziłam w domku obijając się, coś cudownego *.* Cudowna, rodzinna Wigilia u babci, duża ilość śmiechu, czyli jak to tradycyjne święta. Mimo tego, że nie byliśmy tam bardzo długo, przyjechałam do domu bardzo zmęczona i gdyby nie to, że byłam już wcześniej zgadana z Natalą na pasterkę to pewnie położyłabym się od razu spać :) Nie lubię dzielić się opłatkiem, nigdy nie wiem czego mam komuś życzyć, no poza bratem, bo z nim to zawsze tyle śmiechu podczas łamania się opłatkiem i tyle cudownych życzeń jak z nikim innym, chociaż w tym roku i tak nie było aż takich życzeń jak bodajże 2 lata temu.  Co do pasterki to ta godzina z kawałkiem zleciała mi bardzo szybciutko, dobrym towarzystwie i w bardzo dobrym humorze (czego przed pasterką nie powiedziałabym do końca). Wychodząc z kościoła i nie móc powstrzymać się od śmiania? Tak, tylko my takie mądre, ale widząc niektóre osoby, które cieszą swoje mordki przez prawie całą pasterkę i słysząc za sobą różne, śmieszne(?) odgłosy inaczej się nie dało. Później całą drogę naśmiałyśmy się we trzy, bo była z nami jeszcze Weronika, więc bardzo zabawnie było. Po powrocie chciałam obejrzeć jeszcze jakiś film na TVN'ie, ale nie miałam za bardzo mocy i położyłam się spać, bo miałam w planach wyspać się, ale jednak nie za bardzo mi to wyszło, ale cóż odbiłam to sobie prawie cały dzień się obijając, a co zabroni mi ktoś? Święta są, więc wszystko mi wolno hehehe :D Wyczuwam, że przez te święta trochę mi się przytyje, ach.. ale jeżeli moje postanowienia noworoczne wypalą, to mam nadzieję, że szybko się tego pozbędę :) Ale o postanowieniach to już niedługo napiszę więcej. Żeby nie siedzieć cały dzień w domu, wyszłam z Dominiką na troche na zdjęcia, które miały być w tym poście, lecz mój laptop nie czyta jej karty pamięci.. i zdjęcia będę miała dopiero już, ysz... Chociaż nie wiem czy jakieś moje zdjęcia będą się nadawały do wstawienia tutaj, bo miałyśmy małe problemy na początku z aparatem, a później z padającym deszczem, wrr ;x Dzisiejszy wieczór nie byłby świątecznym wieczorem, gdybym nie obejrzała po raz -enty "Kevina.." Tak, oglądając go po raz nie wiem który, nie brakowało duużej ilości śmiechu :) Po "Kevinie.." przyszedł czas na obejrzenie "Wybuchowej pary" i też się pośmieliśmy wszyscy :) 

Kochani zostawiam was ze zdjęciami z wczoraj, mam nadzieję, że wam się spodobają mimo fatalnej jakości mojego 'kalkulatora' ;*
Choineczka u babci *.* 
Cudowne zdjęcie z bratem, który zasłania mi oczy - okok :3




część mojego naszyjnika *.*

prezencik ;3
DOBREJ NOCY ŻYCZĘ <3

32 komentarze:

  1. Ja też nie lubię dzielić się opłatkiem :D A na pasterkę nie chodzę ;p za długo jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog :D
    Zapraszam do mnie
    http://palinsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny post i słodki naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna choinka ;3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. haha uwielbiam to okreslenie "zdjecia robione kalkulatorem" jest w tym tyle dystansu ;))
    ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna choinka!;*

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/ <------- Popytasz pod ostatnim postem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo słaba jakość zdjęć, a szkoda. Koniecznie nad tym popracuj, bo to bardzo psuje efekt.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great blog!! Happy New Year!!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna choinka. <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam . ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że taka słaba jakośc zdjęć :( Świetny post + super piszesz :D

    Obserwujemy? fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. choinka sliczna :) i widze ze nie tylko ja nienawidze sie dzielic oplatkiem :d to takie sztuczne i wymuszone :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Super fotki ♥

    http://kololowaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna choinka :)

    Wspólna obserwacja? Zacznij :)
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny post ^^ wesołych świąt i udanego nowego roku! :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wigilia u Babci ♥
    ciekawy blog ;d
    http://myeachother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. Wesołych świąt i szczesliwego nowego roku :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piękną choinkę ma Twoja babcia ; ) super. pozdrawiam i chętnie obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie piszesz :) kocham czytać twojego bloga, stałaś się moim autorytetem. oczywiście obserwuję oraz zapraszam do siebie (:

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam tylko wkręcałam, że idę na pasterkę a tak naprawdę poszłam z znajomymi pochodzić po okolicy. Skończyło się na tym, że uciekaliśmy przed policją.
    Urocze zdjęcia :)
    hopeloveandparty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog,pozdrawiam...

    http://thejuliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna choineczka :)

    Bardzo ładnie wszystko wyglada.
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  23. piekny blog <3 mogę prosić abyś kliknęła u mnie w banner z ostatniego postu? zależy mi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna choinka twojej babci :D

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć.
    Obserwacja za obserwację ?
    http://ms-claudia-henderson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. udanego sylwka, fajne zdjecia nastenym razem niech brat sie pokaze :D

    juka-juku.blogspot.com moge liczyc na skom?^^

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna spódniczka
    obserwuje licze na to samo
    http://diamentyzporcelany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia