CHRISTMAS TAG: Pytania i odpowiedzi.

niedziela, 22 grudnia 2013

❅ Heeej ! 
Zostało już niewiele dni do świąt, więc postanowiłam zrobić dla was ŚWIĄTECZNY TAG, bo dawno żadnego nie było :) Przeglądając ostatnio różne często trafiałam na tagi z odpowiedziami na pytania dotyczące świąt, więc mój post też będzie z pytaniami. Jednak stworzyłam sama swoją listę pytań łącząc po kilka pytań z tagów różnych blogerek, żeby tag był bardziej oryginalny :) A więc zaczynamy:

1. Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?
Tak jak co roku będzie sztuczna choinka. A co do przystrojenia to nie wiem, na pewno kolorowe lampki, bombki, łańcuchy i cukierki :)

2. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką? 
Prezenty, które sprawią uśmiechy na twarzy wszystkich w domu :)

3. Jakie są twoje ulubione świąteczne filmy? 
Oczywiście "Kevin sam w domu", "Kevin sam w Nowym Jorku", różnego rodzaje "Sam w domu po raz...", "Grinch świąt nie będzie", "Listy do M." i wiele wiele innych :)

4. Jak wyglądają święta w Twoim domu?
Na Wigilie zazwyczaj jedziemy do babci, bo zjeżdżają się wtedy też inni i razem świętujemy. A reszta świąt to zazwyczaj w domu z rodzicami o bratem. Dużo jedzenia na stole, piękna choinka, kolędy w radiu bądź telewizji, dużo rozmów rodzinnych i wgl :)

5. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Mandarynki i cynamon *,*

6. Ulubiona świąteczna potrawa?
Pierogi ruskie i wszystkiego rodzaju ciasta <3

7. Odliczasz dni do świąt?
Teraz to już nie aż tak bardzo jak kiedyś,  ale czasami tak.

8.  Czy na święta lubisz zostać cały dzień w pidżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?
Jeżeli jedziemy do babci to wiadomo, trzeba jakoś wyglądać :) Lubię się wtedy ładnie, odświętnie ubrać i mieć dobrze ogarnięte włosy :) a jeżeli zostajemy w domu to ubieram się przede wszystkim wygodnie, ale też żeby było ładnie :)

9. Jak spędzasz tegoroczne święta?
W Wigilie jadę z rodzicami i bratem do babci, Boże Narodzenie w domu a w 2 dzień świąt to jeszcze nie wiem, być może także do babci pojedziemy :)

10. Ulubiony świąteczny napój?
Gorąca czekolada <3 Niezupełnie świąteczny ale na pewno zimowy napój *,*

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej? 
Uwielbiam kolorowe <3 Ale inne też są ładne :)

12. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?
Nie, nigdy.

13. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole? 
Jak dla mnie pierogów i sernika! Dla mnie to dwa obowiązkowe dania na wigilijnym stole.

14. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Tak, mimo tego że jestem już w liceum  to w tym roku też mam :)

15. Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna piosenka?
Jest ich wiele, oczywiście kolędy, ale oprócz nich to na pewno "Last Christmas", "All I Want For Christmas Is You" oraz "Jest taki dzień"




MIŁEJ NIEDZIELI KOCHANI! <3

19 komentarzy:

  1. Śliczny blog ♥
    Zapraszam do mnie http://darka-blogg.blogspot.com/
    Proszę klikajcie w baner Sheinside
    Jeśli ktoś kliknie niech napisze o tym w komentarzu a napewno w jakiś sposób się odwdzięcze !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm gorąca czekolada *,* kocham <3 śliczny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag :) Ja też na święta (zimę) najbardziej lubię pić czekoladę ale np. w październiku jej po prostu nienawidzę O.o pozdrawiam ^^
    web-friendss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag, mega klimatyczny ! ♥♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona potrawa to uszka z barszczem <3
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham kevina <333333333
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Także uwielbiam Kevina!

    Obserwuję, zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kevina i listy do m! te filmu nigdy mi sie nie znudzą!

    zapraszam do obserwowania mojego bloga palistory.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma świąt bez Kevina, a 'Listy do M.' mają taki niesamowity świąteczny urok :3

    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba skomentuj lub dodaj do obserwatorów :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 'Kevin' i 'Listy do M' to moje ulubione filmy na zimę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne odpowiedzi ^^

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny wygląd bloga, fajny styl pisania, ciekawe notki :D czego chcieć więcej?
    pozdrawiam :*
    klikniesz w baner sklepu sheinside? :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Listy do M są świetne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post c;
    zapraszam do mnie c;
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog widać że pisany od serca ! <3
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Wesołych świąt ! <3
    http://madiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia